corner corner Vrijdagmiddag 2 maart meeting bij OBCZ Zwart Wit

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Vrijdagmiddag 2 maart meeting bij OBCZ Zwart Wit

Op vrijdagmiddag 2 maart hebben wij weer onze maandelijkse meeting bij OBCZ Zwart Wit aan het Victoriapark 7 te Eindhoven.
Gezellig kletsen, wat drinken en natuurlijk liggen er ook weer een hele stapel boeken op tafel die van eigenaar mogen wisselen.
We zijn er te vinden van ongeveer 14,00 uur tot 17.00 uur.
Wie komen er allemaal:

Smitjes
Book2cross
Carola1973
Hoisvolbuukskes
Keiveulbuukskes
Sneeuws
reijsje
enitnaj

Complete Thread

Profile Image
Op vrijdagmiddag 2 maart hebben wij weer onze maandelijkse meeting bij OBCZ Zwart Wit aan het Victoriapark 7 te Eindhoven.
Gezellig kletsen, wat drinken en natuurlijk liggen er ook weer een hele stapel boeken op tafel die van eigenaar mogen wisselen.
We zijn er te vinden van ongeveer 14,00 uur tot 17.00 uur.
Wie komen er allemaal:

Smitjes
Book2cross
Carola1973
Hoisvolbuukskes
Keiveulbuukskes
Sneeuws
reijsje
enitnaj
Profile Image
Ik ga er deze keer niet bij zijn . Ik heb een drukke week voor de boeg met geen gaatjes op vrijdag. Veel plezier allemaal
Profile Image
Ik ga er deze keer niet bij zijn . Ik heb een drukke week voor de boeg met geen gaatjes op vrijdag. Veel plezier allemaal

Tot een volgende keer !
Profile Image
Zet mij maar op het lijstje erbij.
Profile Image
Ik heb een weekje vakantie dus een gatje om te komen.
Profile Image
met de trein ditmaal. Goede gelegenheid om de ov-kaart van Keiveulbuukskes te activeren!
Profile Image
Mag ik een boek mee geven om te koerieren voor 18 maart ?
Profile Image
Mag ik een boek mee geven om te koerieren voor 18 maart ?

natuurlijk!
Profile Image

Ik kom ook!

Weer later ivm werk.
Profile Image
Ik weet het nog niet... enerzijds is het daar altijd zo gezellig en ik hou van gezelligheid en boeken en een ontbijtje ZwartWit... anderzijds nogal drukjes hier... Zal vrijdag beslissen!!!
Profile Image

Ik kom ook

tot vrijdag
Profile Image
Ik heb nog een ringboek voor je liggen, dus als je het nog kan laten weten of je komt dan breng ik het mee
Profile Image
Ik zal mijn best doen, hoe laat ga je weg? PM anders even je nummer, dan kan ik appen...
Profile Image
kom ik niet.
Profile Image
kom ik niet.

Ben je de griep al wat te boven???
Profile Image
kom ik niet.

wat
Profile Image
kom ik niet.

wat

Hoe men met één woord boekdelen kan spreken/schrijven...
Profile Image

Werken.

Tja...
Profile Image
... nu is dat niét heel erg, alleen maar "kijk goed uit", nou, dat probeer ik zonder code ook te doen. Maar toch, misschien kijken de andere weggebruikers minder goed uit, en 't is toch dik tachtig kilometer...
Dus: besluit genomen, ik laat deze keer het gezelschap, de boeken en het ZwartWit ontbijt aan mij voorbijgaan. Maar kom, uitgesteld is niet verloren, volgende keer ben ik er wel weer bij, ijs en weder dienende.
(Hihi, ik moet wel 's avonds naar Geel - repetitie - met code geel... als het code oranje is, moet ik dan naar Noorderburia?)
Profile Image
Verstandig, volgende maand zijn we er gewoon weer en kan je weer lekker een ontbijtje nemen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.