corner corner Winterloterij

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Winterloterij

De winter is al weer een tijdje in het land en zelf kijk ik al weer uit naar de lente. Maar voordat die kan beginnen hebben we eerst nog de winterloterij. En hier is die dan!

Opgeven kan tot en met 10 maart 2018. Daarna zal ik lootjes trekken (of een onafhankelijke partij de trekking laten doen)
Belangrijk is wel dat je ook daadwerkelijk een boek stuurt of crosst als je niet één van de winnaars bent. Kan je dit niet, geef je dan ook niet op, dit voorkomt teleurstellingen.

De winnaar van de 1e prijs wint de helft van het aantal boeken (bij een oneven aantal het grootste deel) en mag de lenteloterij organiseren. De winnaars van de 2e en 3e prijs krijgen ieder de helft van de rest van het aantal boeken. Als je 1 van de winnaars bent, maak je een doffe-ploffen-draadje met de boeken die je ontvangt. Zo kan iedereen zien wat voor leuke prijzen je in de wacht hebt gesleept.

Iedereen die meedoet en niet wint, stuurt een boek naar een van de winnaars. Adressen van de winnaars en zijn of haar voorkeuren krijgen jullie via een PM toegestuurd. Hoe meer mensen er meedoen, des te meer boeken zijn er te winnen.

Als je niet mee wilt doen met de loterij maar wel een van de winnaars een boek(en/pakket) wilt sturen, geef je dan op als donateur!

Deelnemers:
- Zazoetje
- sneeuws
- wurmpje
- bloedengel
- Smitie1405
- Berdi48
- Angelique1303
- MatildaWormwood
- Inge1990
- oehoeboeroe

Donateurs:
- korenwolf
- Anneleis
- Hoisvolbuukskes
- 061019alexandra

Complete Thread

Profile Image
De winter is al weer een tijdje in het land en zelf kijk ik al weer uit naar de lente. Maar voordat die kan beginnen hebben we eerst nog de winterloterij. En hier is die dan!

Opgeven kan tot en met 10 maart 2018. Daarna zal ik lootjes trekken (of een onafhankelijke partij de trekking laten doen)
Belangrijk is wel dat je ook daadwerkelijk een boek stuurt of crosst als je niet één van de winnaars bent. Kan je dit niet, geef je dan ook niet op, dit voorkomt teleurstellingen.

De winnaar van de 1e prijs wint de helft van het aantal boeken (bij een oneven aantal het grootste deel) en mag de lenteloterij organiseren. De winnaars van de 2e en 3e prijs krijgen ieder de helft van de rest van het aantal boeken. Als je 1 van de winnaars bent, maak je een doffe-ploffen-draadje met de boeken die je ontvangt. Zo kan iedereen zien wat voor leuke prijzen je in de wacht hebt gesleept.

Iedereen die meedoet en niet wint, stuurt een boek naar een van de winnaars. Adressen van de winnaars en zijn of haar voorkeuren krijgen jullie via een PM toegestuurd. Hoe meer mensen er meedoen, des te meer boeken zijn er te winnen.

Als je niet mee wilt doen met de loterij maar wel een van de winnaars een boek(en/pakket) wilt sturen, geef je dan op als donateur!

Deelnemers:
- Zazoetje
- sneeuws
- wurmpje
- bloedengel
- Smitie1405
- Berdi48
- Angelique1303
- MatildaWormwood
- Inge1990
- oehoeboeroe

Donateurs:
- korenwolf
- Anneleis
- Hoisvolbuukskes
- 061019alexandra
Profile Image
Ha! Leuk!
Ik doe mee:)
Profile Image
Ik doe weer mee als donateur.
Profile Image

Ja leuk!

Ik doe graag weer mee.
Profile Image
Leuk, ik doe mee!
Profile Image
Leuk, jullie staan op het lijstje.
Profile Image

Ik

Ga het ook eens riskeren als deelnemer :)
Profile Image
de loterij blijft leuk
Profile Image

Leuk!

Ik doe ook graag mee :)
Profile Image
Ik doe graag mee
Profile Image
Jullie staan er ook bij!
Profile Image
Mag er in het draadje komen te staan dat ook iedereen die zich opgeeft voor de loterij ook daadwerkelijk een boek stuurt en/of reserveert voor een meeting. Ik heb niet de indruk dat iedereen dit doet...Als een van de winnaars van de herfstloterij heb ik volgens mij nog enkele boeken tegoed . Ik weet niet hoe het met de andere winnaars is gegaan maar wil dit toch wel even kwijt.
Ik geef me nu weer op als donateur!
Profile Image
Mag er in het draadje komen te staan dat ook iedereen die zich opgeeft voor de loterij ook daadwerkelijk een boek stuurt en/of reserveert voor een meeting. Ik heb niet de indruk dat iedereen dit doet...Als een van de winnaars van de herfstloterij heb ik volgens mij nog enkele boeken tegoed . Ik weet niet hoe het met de andere winnaars is gegaan maar wil dit toch wel even kwijt.

Is mij ook wel eens overkomen. Niet sportief idd.
Profile Image
Ik weet niet hoe het met de andere winnaars is gegaan maar wil dit toch wel even kwijt

Ook ik kreeg niet het beloofde aantal pakjes.
Profile Image

Ik heb het erbij gezet. Ik houd het zelf nooit goed bij, maar ik denk dat het inderdaad wel voorkomt. Jammer.
Leuk dat je meedoet als donateur
Profile Image
Ik doe mee!
Profile Image
Weet je wat. Ik doe mee.. de boekenkast gaat toch niet snel leger worden..
Profile Image
Weet je wat. Ik doe mee.. de boekenkast gaat toch niet snel leger worden..

Klopt, dat lukt mij ook al jaren niet...:)

Jullie staan er ook bij
Profile Image
Nog een kleine week om te besluiten om mee te doen...
Profile Image
Nog 2 dagen om je op te geven voor deze leuke loterij!
Profile Image
ja, ik wil :-) Ik heb er lang over gedaan, maar ik heb nu besloten!
Profile Image
Helemaal goed, ik zet je erbij ;)
Profile Image
Laatste dag om je op te geven!
Profile Image
Ik zal vanavond de lootjes trekken. Ik mag nu eerst gaan werken.
Fijne zondag allemaal!
Profile Image
door mr Korenwolf:
de 3e prijs is voor: Zazoetje!
Gefeliciteerd!
Profile Image
Inge1990
Ook gefeliciteerd!
Profile Image
Angelique1303

Proficiat!
Profile Image
Inge1990
Ook gefeliciteerd!

Yeah!!!! Bedankt voor de organisatie 😁
Profile Image
door mr Korenwolf:
de 3e prijs is voor: Zazoetje!
Gefeliciteerd!

Wow leuk!

Dankjewel voor de organisatie!
Profile Image
Met 10 deelnemers en 4 donateurs zijn er 11 boeken/pakjes te versturen.
6 daarvan zijn voor de winnaar (Angelique1303)
3 voor Inge1990
en 2 voor Zazoetje.

Angelique mag ook over een tijdje de lenteloterij organiseren zodat anderen ook weer kans kunnen maken op het winnen van deze leuke loterij.
De winnaars hebben een PM gekregen.
Profile Image
Als het goed is heeft iedereen nu een PM gekregen met de gegevens van de winnaar die ze een boek mogen sturen.
Profile Image
Als het goed is heeft iedereen nu een PM gekregen met de gegevens van de winnaar die ze een boek mogen sturen.

hier is-ie aangekomen in elk geval. Eens even in de stapel boeken duiken!
Profile Image
winaars van harte!
Profile Image
en dank voor de organisatie korenwolf.
Profile Image

Feest

Wat leuk! Ik ben morgen jarig, dit is nu al een van de beste cadeautjes, haha :)
Profile Image
En Korenwolf bedankt voor de organisatie!
Profile Image
Gefeliciteerd winnaars,

Aan de wensen van de winnaar die ik iets mag sturen te zien ga ik eerst het boek zelf lezen voordat ik het opstuur (en ga tussendoor ook nog een maand op vakantie). Het kan dus wat vertraging oplopen met de verzending, maar ik zal het niet vergeten!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.