corner corner (ot) Beetje vreemde vraag

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

(ot) Beetje vreemde vraag

Ik ben gisteren mijn handtas vergeten in de frituur. Ik kwam daar deze morgen heel vroeg pas bij uit toen ik moest gaan werken.
Mijn telefoon (van het werk) die niets meer waard is (5j oude nokia) en mijn portefeuille met al mijn kaarten (ook van mijn kinderen) zaten daarin.
Ik weet dat het gevonden is, want ze hebben naar mijn zus proberen te bellen, maar ingelegd voor ze kon opnemen.
Voor diegenen die wat spiritueel aangelegd zijn, moesten jullie wat mee willen denken dat mijn spullen terug komen. Het geld en de handtas kunnen me niets schelen, maar wel al mijn documenten en ook de telefoon van het werk (geen idee of ik op mijn eigen kosten een nieuwe ga moeten kopen, wellicht wel ...)
Alvast bedankt ;) Als we met velen mijn spullen zien terug komen, lukt het misschien wel ;)
Fijn weekend allemaal !

Complete Thread

Profile Image
Ik ben gisteren mijn handtas vergeten in de frituur. Ik kwam daar deze morgen heel vroeg pas bij uit toen ik moest gaan werken.
Mijn telefoon (van het werk) die niets meer waard is (5j oude nokia) en mijn portefeuille met al mijn kaarten (ook van mijn kinderen) zaten daarin.
Ik weet dat het gevonden is, want ze hebben naar mijn zus proberen te bellen, maar ingelegd voor ze kon opnemen.
Voor diegenen die wat spiritueel aangelegd zijn, moesten jullie wat mee willen denken dat mijn spullen terug komen. Het geld en de handtas kunnen me niets schelen, maar wel al mijn documenten en ook de telefoon van het werk (geen idee of ik op mijn eigen kosten een nieuwe ga moeten kopen, wellicht wel ...)
Alvast bedankt ;) Als we met velen mijn spullen zien terug komen, lukt het misschien wel ;)
Fijn weekend allemaal !
Profile Image

Hè jasses

Het is een goed teken al dat ze gepoogd hebben te bellen. Mijn gedachten gaan uit naar het goede in de mens en dat je het al weer terugkrijgt. Positive thoughts.
Profile Image
Ik ga duimen.
Profile Image
oh wat naar. Heb je al geprobeerd om 'jezelf' te bellen? Ik heb niet zoveel vertrouwen in mijn spirituele gaven, maar ga wel voor je duimen dat je je spulletjes weer zo gauw mogelijk terug krijgt!
Profile Image
MOest toevallig met mijn zus samen werken vandaag (de andere persoon had verlof genomen om niet met mij te moeten werken hahaha ) en ik heb een paar keer gebeld. Hij staat nog aan, maar ze nemen niet op.
Nu ja, ik ga ook uit van de goedheid, alleen vind ik het dan vreemd dat ze het niet gewoon afgegeven hebben in de frituur. Dat lijkt me het meest logische.
Maar goed, ik geloof nog wel dat alles kan terug komen en dat zou geweldig zijn want anders heb ik heel veel kosten om alle passen en kaarten enz terug aan te vragen. En heel veel tijd want dat is dan ook nog eens op allemaal verschillende plaatsen uiteraard. Alles is geblokkeerd en er was niets van mijn rekening gehaald, toch van één bank alvast niet.
Ik blijf geloven dat het goed komt ;) Liefst binnen de week want dan kunnen de passen nog geheractiveerd worden ;)
Profile Image
ik ga ook uit van de goedheid

ik zal voor je duimen.
Profile Image

Ik

Heb voor de heilige Antonius gezongen...
Profile Image
He bah Hoera, da's *** met een grote K.
Hopelijk krijg je op z'n minst al je paperasserij terug...
Ik duim!
Profile Image
Hopelijk komt alles ok.
Profile Image
Ik weet niet precies wat voor frituur het is, maar hebben ze mogelijk camerabeelden waarop te zien is wie je tas heeft meegenomen? Misschien zijn het zelfs bekenden. Aangifte van vermissing bij politie doen?
Profile Image
Ze hebben camerabeelden maar ze weten niet hoe ze die moeten bekijken en misschien gaat de politieman morgen eens kijken ...) Maar echt enthousiast leek hij niet.
Profile Image
Ze hebben camerabeelden maar ze weten niet hoe ze die moeten bekijken

*mond valt open*
Dan is het wel te hopen dat ze nooit overvallen worden met messen en andere leuke toestanden.
Profile Image
Profile Image
laten we hopen dat je alles snel terugkrijgt
Profile Image

...

Ik was zondag nog eens langs gegaan en ik vond ze nogal kort.
Gisteren kwam ik er terug langs toen ik de zoon van de muziekschool ging halen en de baas kwam buiten.
Blijkbaar was de politie langs geweest en kon die ook niet aan die beelden. Hij ging nog met een andere collega terug komen. (Vind het ook allemaal wel vreemd, want dan vraag je je af waarom ze een camera hebben hangen als ze er niet aan kunnen)
Ineens was het, ik wil ook wel weten wie dat was, want die komt hier niet meer binnen ...
Enfin, ik hoop vooral dat ik al mijn documenten zou kunnen terug krijgen. Heb van't werk een nieuwe telefoon gekregen. Een plastic ding, je zou zo denken dat het uit een tuttenfruttenbak komt haha ;) Maar ik heb terug een telefoon.
Profile Image

..

En nu snap ik er helemaal niets meer van.
Ze hebben de camerabeelden bekeken en ik heb mijn tas mee naar buiten genomen.
Ben recht naar huis gefietst (=150m) en heb hier heel het huis al overhoop gehaald en niet gevonden tot hiertoe.
Profile Image

RE: ..

En nu snap ik er helemaal niets meer van

Ik ook niet. Wie heeft dan geprobeerd je zus te bellen ?
Profile Image

RE: RE: ..

En nu snap ik er helemaal niets meer van

Huh?? Wat raar!
Profile Image

Hebben ze niet in je tas gezeten in de frituur en daar je portefeuille uitgehaald?
Profile Image

Even herlezen.
Dus nu konden ze plots wel de beelden bekijken.
Daar zien ze dat jij met je tas naar buiten gegaan bent.
Ik kan alleen maar denken dat, terwijl je je fiets van slot deed, de tas alsnog naast je fietstas of zo terechtkwam.
Dat er dàn iemand met die gsm naar je zus heeft gebeld.
(Maar als ik een tas voor een frituur vond, zou ik die toch ook daar binnen brengen, of anders eens goed erin rommelen tot ik identificatie vond - ik heb ooit een portefeuille naar een fitnesscentrum gebracht omdat ik er een abonnement van dat centrum in gevonden had).

Of is het een tas die je om je nek hangt? Dan is 't helemaal onsnapbaar...
Profile Image
heb je de tas dan misschien thuis naast je fiets gezet en ben je zonder tas naar binnen gegaan? Overigens duurt het nu toch wel lang voor je iets hoort. Ik begin het gevoel te krijgen dat de tas en de inhoud niet meer boven tafel komen. Ik hoop natuurlijk wel dat ik me vergis.
Profile Image

..

Ik hang de tas rond mijn nek en mijn fiets wordt binnen gezet. Dus zelfs als ik iets zou doen dat ik normaal niet doe, dan zou de tas binnen gelegen hebben.
Er was op dat moment niemand anders in de frituur en mijn tas lag onder mijn jas.
Het enige dat ik kan verzinnen is dat de ceintuur afgebroken is en dat ik het niet voelen (en horen) vallen heb.
Als het vandaag nog boven water komt, kan ik alles nog annuleren, maar nog steeds niets.
Ik snap er echt niets van .... :(

(De agent was dan toch gegaan, wat ik wel positief vind)
Profile Image

Ik hang de tas rond mijn nek en mijn fiets wordt binnen gezet. Dus zelfs als ik iets zou doen dat ik normaal niet doe, dan zou de tas binnen gelegen hebben.
Er was op dat moment niemand anders in de frituur en mijn tas lag onder mijn jas.
Het enige dat ik kan verzinnen is dat de ceintuur afgebroken is en dat ik het niet voelen (en horen) vallen heb.
Als het vandaag nog boven water komt, kan ik alles nog annuleren, maar nog steeds niets.
Ik snap er echt niets van .... :(

(De agent was dan toch gegaan, wat ik wel positief vind)

het blijft een raar verhaal, maar ik ben bang dat je er niet achter gaat komen wat er gebeurd is en ook dat je je spulletjes niet meer terug gaat krijgen. Wel fijn dat de politie alsnog is gaan kijken bij de frituur. En ook wel fijn dat je in elk geval weet dat je de tas wel meegenomen hebt. Is dat tenminste duidelijk. Sterkte in elk geval!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.