corner corner Kookboeken-, Sport-, Gezondheidsdoos

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kookboeken-, Sport-, Gezondheidsdoos

Ik ben mijn boekenkast aan het opruimen en wil een boekenraydoos maken met het thema: eten, sport, gezondheid. Ik moet hier voor nog een aantal kookboeken doorlopen en scans maken van recepten die ik wil houden, dus het duurt nog een poosje voor hij van start kan gaan. Ik wil alvast inventariseren of en wie er interesse heeft om de doos te ontvangen. Indien er geen gegadigden zijn ga ik ze namelijk stapsgewijs bij de Albert Heijn neerzetten.

Complete Thread

Profile Image
Ik ben mijn boekenkast aan het opruimen en wil een boekenraydoos maken met het thema: eten, sport, gezondheid. Ik moet hier voor nog een aantal kookboeken doorlopen en scans maken van recepten die ik wil houden, dus het duurt nog een poosje voor hij van start kan gaan. Ik wil alvast inventariseren of en wie er interesse heeft om de doos te ontvangen. Indien er geen gegadigden zijn ga ik ze namelijk stapsgewijs bij de Albert Heijn neerzetten.
Profile Image

Leuk

Zeker de combi van die 3 thema's in 1 doos
Ik doe graag mee met de ray. Alleen wel voorkeur dat ik niet de laatste ben van de ray, ik heb namelijk al veel boeken in huis
Profile Image
Profile Image
Had wel interesse in sportboeken, maar zag later dat het een combi is van deze onderwerpen en heb me daarom teruggetrokken. ;-)

Profile Image
Het spijt me 061019alexandra. Als er zich niemand verder meldt, dan laat ik de boeken stapsgewijs hier los in Utrecht. Ik wil je zeker niet meteen met een enorme doos boeken opzadelen aangezien je vertelde al veel boeken in huis te hebben.
Profile Image
Het spijt me 061019alexandra. Als er zich niemand verder meldt, dan laat ik de boeken stapsgewijs hier los in Utrecht. Ik wil je zeker niet meteen met een enorme doos boeken opzadelen aangezien je vertelde al veel boeken in huis te hebben.

Ik maak morgen wel even een lijstje naar wat voor kook en gezondheids boeken ik op zoek ben
Profile Image

Ik maak morgen wel even een lijstje naar wat voor kook en gezondheids boeken ik op zoek ben

Dat is prima. Vandaag zag ik bij de Albert Heijn dat er nog maar één boek in het kastje stond. Daar ga ik dan snel eens wat neerzetten. Ik heb nu nog niets geregistreerd dus laat maar weten wat je graag hebt.
Profile Image
Boeken over voedsel intolleranties, denk aan glutenvrij lactose vrij
Chronische vermoeidheid / pijn
Herstellen na operatie
Boeken over taarten en cupcakes
Sport boeken als het een biografie is
Slowcooking
Profile Image

RE: Lijstje

Ik ben blij dat ik je niet een volle doos heb gestuurd met mijn boeken, want er zit er maar eentje bij die in je straatje past: een taarten versieren boek. De rest gaat meer over Yoga, Fitness, Pilates, Dieëten en vele standaard kookboeken (veel vega)...

Zal ik het taartenboek voor je bewaren?
Profile Image

RE: Lijstje

Op dit moment ga ik alles de deur uitdoen, het loopt nog steeds uit de spuigaten. Maar mocht ik in de toekomst boeken tegen komen betreffende voedselintolleranties dan zal ik die voor je bewaren en mogelijk meenemen naar Castricum.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.