corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Lezen, recensies schrijven, naar OBCZ Vaarderhoogt, wanten afbreien: zie daar mijn programma voor zaterdag. En zondag gaan we naar mijn broer om zijn verjaardag te vieren.
Al met al een lekker weekend voor de boeg dus :-).

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Lezen, recensies schrijven, naar OBCZ Vaarderhoogt, wanten afbreien: zie daar mijn programma voor zaterdag. En zondag gaan we naar mijn broer om zijn verjaardag te vieren.
Al met al een lekker weekend voor de boeg dus :-).

Fijn weekend allemaal!
Profile Image
morgenmiddag naar 'early man', een aardman produktie. Verder geen plannen, maar het vult zich vanzelf denk ik.
Profile Image
Huishouden, sporten, boodschappen.
Morgen wel iets leuks ... concert in TivoliVredenburg. Maestro Jules onthult. :)
Maandag weer aan de bak met solliciteren.
Profile Image
Vandaag een klein beetje huishouden en verder lekker lezen.
Morgen werken bij Huis van Hilde en daarna even op verjaardag, 's avonds lekker thuis.
Lekker bijkom-weekend!
Profile Image
vandaag naar de opera met mijn broer en zwager in Amsterdam.
Morgen daar nog een route lopen om te geocachen en dan weer op huis aan. Onderweg nog wat lezen.
Profile Image
Ben bezig een boek met perkament te bekleden. Ik heb nog niet veel met perkament gedaan dus dat is best spannend (ook al omdat perkament behoorlijk duur is). Het boek ligt in de pers, morgen weer verder.

Vanmiddag nog lekker een stukje gewandeld. Verder wat gelezen, beetje tv... rustig dus. Morgen verwacht ik een vergelijkbare dag.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.