corner corner OT: duimen jullie? ik ben zo zenuwachtig

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: duimen jullie? ik ben zo zenuwachtig

Onze hond (8,5) is vanmorgen geopereerd aan kapotte kruisbanden. Ik zou om twaalf uur gebeld worden, maar weet nog niks. Dus sta ik nu stijf van de stress. Duimen jullie mee voor goed nieuws?? En voor een voorspoedige revalidatie, en dat zijn andere knie heel blijft? Heel veel dankjewel!

Complete Thread

Profile Image
Onze hond (8,5) is vanmorgen geopereerd aan kapotte kruisbanden. Ik zou om twaalf uur gebeld worden, maar weet nog niks. Dus sta ik nu stijf van de stress. Duimen jullie mee voor goed nieuws?? En voor een voorspoedige revalidatie, en dat zijn andere knie heel blijft? Heel veel dankjewel!
Profile Image
Profile Image
Sterkte! Ik hoop dat je snel goed bericht krijgt en dat je hond goed herstelt met weinig pijn.
Profile Image
Hoop dat alles goed gaat / is gegaan met Elmo. (oeps, moet natuurlijk Elwood zijn....)
Profile Image
Bel gewoon even op.
Profile Image
Dat is wel een kwestie van geduld op de proef stellen!
Heel veel sterkte voor jou en de hond.
Ik hoop dat hij goed herstellen zal en niet veel pijn heeft.
Sterkte meis!
Profile Image
ik hoop dat je inmiddels meer weet. sterkte
Profile Image
pffff, gelukkig: ik weet meer.

De operatie is gelukkig goed gelukt, Elwood blijkt in goede conditie. Nu wakker worden en dan mag hij vanavond naar huis. Erna volgt 8 weken revalidatie, maar dit belangrijke, de operatie, is gelukt!
Profile Image

De operatie is gelukkig goed gelukt, Elwood blijkt in goede conditie. Nu wakker worden en dan mag hij vanavond naar huis. Erna volgt 8 weken revalidatie, maar dit belangrijke, de operatie, is gelukt!

Mooi zo! Veel beterschap en sterkte.
Profile Image

Fijn om te horen. Ik duim voor een goed herstel! :).
Profile Image

De operatie is gelukkig goed gelukt

Wat fijn! Ik hoop dat de revalidatie ook voorspoedig zal gaan.
Profile Image
Gelukkig dat de operatie goed gegaan is. Ik duim mee voor een voorspoedig herstel. Geef 'm maar een dikke knuffel!
Profile Image
Wat fijn dat de operatie goed geslaagd is. Duim voor een voorspoedig herstel van Elwood! lieve groet
Profile Image
Ik zie het nu pas, dus mijn duimen zou sowieso te laat zijn.
Nou, dan toost ik op een gelukte operatie, en ik duim voor een voorspoedige revalidatie!
Woef, Elwood!
Profile Image
Nu nog duimen dat het herstel goed verloopt!
Profile Image
ik zie het nu pas. Maar ik zet ze in de strijd voor een voorspoedig herstel :-)
Profile Image
dank allemaal voor jullie steun. de eerste nacht is goed gedaan, de dag van vandaag iets minder, maar hopelijk gaat t morgen beter.
Profile Image
Nog een snelle herstelperiode gewenst.
Hopelijk snel terug achter de beestjes aan.
Profile Image
Hopelijk herstelt hij snel en kan hij binnenkort weer vlot bewegen.
Profile Image
Fijn dat de operatie goed is gegaan, duimen dat het herstel ook soepel gaat....
Profile Image
het gaat wel goed. hij durft nog niet echt op de poot te staan, nu het steunverband eraf is, maar dat komt wel. belangrijkste is dat we weer gaan opbouwen!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.