corner corner nog even en 'we' hebben samen 15.000.000 boeken geregistreerd :-)

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

nog even en 'we' hebben samen 15.000.000 boeken geregistreerd :-)

ik registreerde vanavond een boek en dat kreeg als nummer 14.905.189
ervan uitgaande dat het eerste geregistreerde boek het nummer 1 kreeg.......

Complete Thread

Profile Image
ik registreerde vanavond een boek en dat kreeg als nummer 14.905.189
Profile Image
Ik zag het ook al aankomen... Dit wordt de tweede keer dat ik een miljoen zie beginnen. Vlak voor de zomer van 2016 was dat...
Profile Image

GEweldig !

Ik vind die nummering op zicht interessant want als je een boek hebt met minder cijfers, weet je dat het al een hele tijd geleden geregistreerd werd of als het begint met 12 of zo.
Dan kijk ik altijd meteen van wanneer dat was ;)
Wie 15000000 heeft, zou eigenlijk een maand vleugeltjes gratis mogen krijgen of zo he hahahah ;)
Profile Image

Dat verwacht ik niet, want dan zien die vroege codes er zo raar uit. Dit is het vroegst geregistreerde boek dat ik kon vinden: http://www.bookcrossing.com/---/72992/
Profile Image

Dat verwacht ik niet, want dan zien die vroege codes er zo raar uit. Dit is het vroegst geregistreerde boek dat ik kon vinden: http://www.bookcrossing.com/---/72992/

Lijkt mij ook niet want dan zouden de codes heel makkelijk te "kraken" zijn met heel veel valse lolbroek meldingen als gevolg ;-)
Profile Image
en iets meer dan 20.000 zijn van mij. Ga er van blozen. Krijg iedere week een aantal dozen met mooie boeken en ja weggooien is geen optie. Ben el steeds vaker op zoek waar ik ze achter kan laten of wie ik er blij mee kan maken.
Profile Image
en iets meer dan 20.000 zijn van mij.

SuperSmitjes :-D
Profile Image
20.000
Da's best wel veel. Hoedje af.
Profile Image
en iets meer dan 20.000 zijn van mij.
Wow!
Profile Image
Toen waren er ook posts over, en registratierally's. Dat maakte een soort van bookcrossingcommunity voor mij. Met de komst van de 2.0 site (deze is dat) is dat helaas verdwenen, en voor mijn ook het communitygevoel, terwijl het juist de bedoeling was van de nieuwe site om dat te bevorderen. Dat is voor mijn gevoel helemaal misgegaan. Maar goed, wie weet is dat communitygevoel er nog wel, maar juist op dingen waar ik veel minder mee heb.
Profile Image
er precies geregistreerd zijn, maar dat lukte me niet. Ik neem aan dat iiwi daar ook op doelt?

Ik herinner me inderdaad van vroeger registratie-rallies en raden wanneer er bv. 5.000.000 BC-boeken zouden zijn. In die tijd zat er dacht ik een tellertje rechts bovenaan de pagina, met aantal geregistreerde BookCrossers en aantal boeken.

Nu staat er op book crossing.com/about dat er 12,314,041 boeken zijn, dus die bladzijde loopt een paar jaar achter...
Profile Image
Nu staat er op book crossing.com/about dat er 12,314,041 boeken zijn, dus die bladzijde loopt een paar jaar achter...

blijkbaar is die site wel aktueel, want er stond net 12.314.511 (om 19.05 uur). Dus ik liep een beetje voor!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.