corner corner Op zoek naar?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Op zoek naar?

Zoals ik al eerder heb laten weten beheer ik sindskort een minibieb. Nu ben ik op zoek naar Engelse kinderboeken en Engelse boeken . Wie kan hier mij aan helpen. Alvast super bedankt.

Complete Thread

Profile Image
Zoals ik al eerder heb laten weten beheer ik sindskort een minibieb. Nu ben ik op zoek naar Engelse kinderboeken en Engelse boeken . Wie kan hier mij aan helpen. Alvast super bedankt.
Profile Image
Ik stuur je een PM.
Profile Image
En ik heb er ook heel erg veel - zal je af en toe bevoorraden tijdens de Eindhovense meetings (al dan niet via iemand anders, als jij er niet kan zijn - ik denk dat ik gerust een pakje voor jou kan achterlaten bij die lieve café-jongens).
Profile Image
Komt wel goed toch. En alvast bedankt.
Profile Image

Als het goed is heb ik engelstalige kinderboeken. Ergens in de dozen op zolder. Stuur maar een pb met adres. Ga ik van het weekend de dozen doorspitten
Profile Image
Als je in maart toevallig in Oss komt dan ben ik er toch.
Profile Image

Ook ik

Heb meestal massa's Engelse boeken, ik luister wel eens of er wat mee naar Eindhoven raakt.
Profile Image
In de leeszaal lopen de Engelse boeken niet goed, maar er komt wel veel binnen. Mocht je dringend een doos nodig hebben, laat het voor 10 februari weten, dan kan ik door de kasten zoeken. Er zitten niet echt kinderboeken tussen, maar wel veel young adult zoals de divergent serie en mortal instruments serie
Profile Image
In de leeszaal lopen de Engelse boeken niet goed, maar er komt wel veel binnen. Mocht je dringend een doos nodig hebben, laat het voor 10 februari weten, dan kan ik door de kasten zoeken. Er zitten niet echt kinderboeken tussen, maar wel veel young adult zoals de divergent serie en mortal instruments serie

Oeh! Welke boeken van die twee series heb je beschikbaar?
Profile Image
Ik zal kijken, laatst was het mortal instruments 1 tot 6 volgens mij en de hele divergent serie, maar in 2 weken tijd kan veel veranderen.

Ik zal ze meenemen als ze er liggen en kan ze altijd opsturen naar je als je dit wilt, voel je niet verplicht hoor. Ik laat ze anders tenzijnertijd wel weer ergens los.
Profile Image
Ik zal kijken, laatst was het mortal instruments 1 tot 6 volgens mij en de hele divergent serie, maar in 2 weken tijd kan veel veranderen.

Ik zal ze meenemen als ze er liggen en kan ze altijd opsturen naar je als je dit wilt, voel je niet verplicht hoor. Ik laat ze anders tenzijnertijd wel weer ergens los.

Top! Als ik er de series hier compleet mee kan maken, dan mag je ze gerust naar me opsturen. Vergoed ik graag de verzendkosten. :-)
Profile Image
Ben je iets met Engelstalige fantasy? Daar heb ik er een aantal van liggen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.