corner corner OT Iedereen bedankt!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT Iedereen bedankt!

Ik wil hier nog even iedereen bedanken die in het draadje over het overlijden van mijn moeder iets liefs en/of bemoedigends gezegd heeft. Dat doet goed!
We hebben haar gisteren begraven en ik heb een heel goed gevoel over de manier waarop we haar weggebracht hebben.
Geen kind meer, vreemd.

Complete Thread

Profile Image
Ik wil hier nog even iedereen bedanken die in het draadje over het overlijden van mijn moeder iets liefs en/of bemoedigends gezegd heeft. Dat doet goed!
We hebben haar gisteren begraven en ik heb een heel goed gevoel over de manier waarop we haar weggebracht hebben.
Geen kind meer, vreemd.

Profile Image
Kwatje en ik waren gisterochtend op de markt in Reusel. Bij het bloemenkratjes stonden heel wat bossen tulpen - en daar hebben we even aan jou en je moeder gedacht, en positieve dingen gestuurd.
Ja, dat is inderdaad vreemd... het went wel maar het went ook niet, heel gek is dat.
Profile Image
Ja, dat zal vreemd zijn, geen kind meer. Ik wens je sterkte toe en hoop dat je de mooie herinneringen die hebt met je mee kan nemen.
Profile Image
Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd <3
Profile Image

dan kan ik absoluut beamen...........

Profile Image

dan kan ik absoluut beamen...........

Ja, zeker!
Profile Image
Geen kind meer, vreemd.

ja je schuift een plaatsje op in het familie rijtje, dat is echt wennen.
Profile Image
fijn dat het je een beetje goed heeft gedaan. veel liefs!
Profile Image
Ik hoop dat je het verlies van je moeder een plaats kunt geven in je leven!
En ik hoop dat je veel mooie herinneringen houdt!
Profile Image
Janna, ik heb gisteren aan jullie gedacht! Daags daarvoor ook, na het lezen van je bericht hier op het forum. Ik wil je alsnog heel veel sterkte en kracht wensen in de komende tijd. Fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan haar afscheid. Dat jouw moeder rust moge vinden waar ze nu ook is, en dat je veel mooie herinneringen koesteren kan aan haar bestaan.
Ik stuur jullie heel veel positieve gedachten!
Groet
DFB

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.