corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Brrrr, het wordt weer flink koud de komende tijd. Eigenlijk heb ik daar geen zin meer in, maar goed - om mijn mening wordt niet gevraagd :-).
Zaterdagochtend ga ik eerst naar de kapper: knippen en bijkletsen (we kennen elkaar al ruim 25 jaar en zolang knipt ze mij ook al). 's Middags even de stad in voor aanvulling van de kledingkast.
Zondag gaan Mr. J. en mijn broer met de fotoclub op stap, dus dan heb ik een groot deel van de dag het rijk alleen. Ik denk niet dat ik me ga vervelen...... ik heb nog een heleboel boeken staan die geregistreerd moeten worden, er liggen nog boeken om gelezen te worden, er liggen nog boeken waarvan een recensie geschreven moet worden. Dus...... ik vermaak me wel.

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Brrrr, het wordt weer flink koud de komende tijd. Eigenlijk heb ik daar geen zin meer in, maar goed - om mijn mening wordt niet gevraagd :-).
Zaterdagochtend ga ik eerst naar de kapper: knippen en bijkletsen (we kennen elkaar al ruim 25 jaar en zolang knipt ze mij ook al). 's Middags even de stad in voor aanvulling van de kledingkast.
Zondag gaan Mr. J. en mijn broer met de fotoclub op stap, dus dan heb ik een groot deel van de dag het rijk alleen. Ik denk niet dat ik me ga vervelen...... ik heb nog een heleboel boeken staan die geregistreerd moeten worden, er liggen nog boeken om gelezen te worden, er liggen nog boeken waarvan een recensie geschreven moet worden. Dus...... ik vermaak me wel.

Fijn weekend allemaal!
Profile Image
vandaag een poging gedaan om een boek te vinden dat gisteren was losgelaten op een locatie (OBE) waar ik vandaag langskwam, maar helaas OBE was in verband met de officiële opening vandaag gesloten.
Profile Image
Vandaag begonnen met een heel gezellige middag met de maandelijkse meeting. Daar kwam zomaar een onverwachte gast die ik daarna maar mee naar huis heb genomen om mee te eten. Zojuist hebben we haar weer op de trein richting Amsterdam gezet. Morgenmiddag ga ik weer eens een dienst draaien in de winkel van Books4Life en zondag heb ik een brunch bij mijn vader georganiseerd waar we met z'n veertienen zullen zijn. Daar ga ik morgenmiddag dus ook nog wat boodschappen voor doen. Zondagmiddag heerlijk bijkomen met een goed boek.
Profile Image
eerst een begrafenis en daarna een meeting met eten na in eindhoven. Ik ben nu ruim een uur thuis en ging even na 8 uur vanochtend de deur uit! Morgen bij een vriendin in hilversum op de thee (voor de oudgedienden, bij mama-Eckleburg). Daarna uit eten met iemand anders en daarna naar de uitreiking van de zilveren camera. En dat alles in gezelschap van mr.oehoeboeroe. Zondag naar mama-oehoeboeroe en maandag proberen mijn regenton leeg te krijgen in verband met de verwachte vorst, zou toch jammer zijn als-ie stukvroor. Tussendoor vast nog wel wat leestijd en hopelijk lukt het me ook nog een tas gekregen boeken te registreren, zodat die ook op pad kunnen!
Profile Image
Ja het gaat flink koud worden inderdaad

Dit weekend veel kleine klusjes en mijn huis beetje netjes maken.

Verder niet zo heel extreem veel plannen.
Profile Image
Straks nog een was ophangen, en vanmiddag door richting m’n vader. Helpen met oppassen op neeflief.
Morgen weinig, en maandag weer kapper. Daarna weer door met solliciteren.
Profile Image

Ikeaaa

Ik ga zometeen met mijn nichtje naar Ikea, altijd leuk :) Verder heb ik helemaal geen plannen, dus lekker lezen en relaxen!
Profile Image

RE: Ikeaaa

Ik ga zometeen met mijn nichtje naar Ikea, altijd leuk :) Verder heb ik helemaal geen plannen, dus lekker lezen en relaxen!

Daar ben ik van de week ook geweest... weer veel te veel meegenomen 🙊🙊🙊

Niet dat het nu bij de Intratuin beter gaat....
Profile Image
Gisterochtend eerst met Kwatje naar de markt in Reusel - een geliefd uitstapje. (Het regende alweer, net als de vorige twee keren).
Vervolgens de gezellige maandelijkse meeting in Eindhoven.
Daarna naar huize Kwatje, pannenkoeken gegeten - "Met Lichtmis is er geen vrouwke zo arm, of ze maakt haar panneke warm" - tradities moeten in ere worden gehouden.
Vervolgens naar de koorrepetitie, nog maar een dikke maand (en deze is kort) voor we de Matthäuspassion uitvoeren.
Achteraf (dorst) nog wat gaan drinken, gezellig, maar was pas om half een thuis.
En toen 'moest' ik de boeken die ik bij me had van de meeting melden...
Vandaag kan en doe ik niks.
Als het morgen weer niet z... van de regen, misschien naar de twee nieuwe slurfjes in Planckendael gaan kijken (het kerst-olifantje had ik al eens gezien).
Profile Image
Als het morgen weer niet z... van de regen, misschien naar de twee nieuwe slurfjes in Planckendael gaan kijken (het kerst-olifantje had ik al eens gezien).

oh leuk, twee zelfs! Als ik bij mr.oehoeboeroe ben kan ik de olifanten zien als ze buiten zijn. 'Ons' kleintje wordt alweer groot :-)
Profile Image
oh leuk, twee zelfs!

En dan is er nog eentje van 2,5 jaar (dat zouden er toen in 2015 ook 2 hebben moeten zijn, maar eentje, snif snif, had een afwijking en is net geen maand geworden).
En er is nog een derde jonkie op komst tegen de zomer!!!
Profile Image
Vrijdag de begrafenis van mijn moeder, gisteren een surpriseparty voor een vriend die 65 werd en vandaag HELEMAAL NIETS en dat is echt heerlijk na al die weken druk, druk, druk. Zelfs huishoudelijke klusjes zijn dan fijn :-)
Profile Image

Pffft

Ziekjes. Omdat er eindelijk eens tijd voor is, denk ik ...

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.