corner corner Van het 'Bookcrossing site anouncements' forum: Server upgrade op 6 februari: de site zal enkele uren niet beschikbaar zijn

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Van het 'Bookcrossing site anouncements' forum: Server upgrade op 6 februari: de site zal enkele uren niet beschikbaar zijn

Van Reno:

"We hebben een noodzakelijke serverupgrade gepland in ons datacenter voor komende dinsdag 6 februari om 9:00 PM Central US Time = 4 AM CET
(note: Voor ons 7 uur later dus 4 uur 'snachts)

"De site zal helaas onbereikbaar zijn tijdens de upgrade, omdat we een copie maken van fysieke servers (waarvoor ze offline moeten) en ze naar een virtuele serverconfiguratie verplaatsen. De nieuwe servers zijn groter (belangrijk omdat de schijfruimte op huidige servers opraakt) en zouden ook sneller moeten zijn.

"Verwachte uitvaltijd is 3-6 uur."

Complete Thread

Profile Image
Van Reno:

"We hebben een noodzakelijke serverupgrade gepland in ons datacenter voor komende dinsdag 6 februari om 9:00 PM Central US Time = 4 AM CET
(note: Voor ons 7 uur later dus 4 uur 'snachts)

"De site zal helaas onbereikbaar zijn tijdens de upgrade, omdat we een copie maken van fysieke servers (waarvoor ze offline moeten) en ze naar een virtuele serverconfiguratie verplaatsen. De nieuwe servers zijn groter (belangrijk omdat de schijfruimte op huidige servers opraakt) en zouden ook sneller moeten zijn.

"Verwachte uitvaltijd is 3-6 uur."

Profile Image
Las het vanmorgen al op FB. Dat zou dus betekenen voor ons dat de site uiterlijk tussen 10 en 11 uur weer online komt. Als ik het goed heb berekend.
Profile Image
Dat zou dus betekenen voor ons dat de site uiterlijk tussen 10 en 11 uur weer online komt. Als ik het goed heb berekend

Ja.
Profile Image
Las het vanmorgen al op FB. Dat zou dus betekenen voor ons dat de site uiterlijk tussen 10 en 11 uur weer online komt. Als ik het goed heb berekend.

Ja, woensdagochtend.
Profile Image

UP

Profile Image

RE: UP

Dit wordt afkicken morgen ochtend…
Profile Image

RE: RE: UP

Jij ook ? :-)
Profile Image
ik zeker
Profile Image

Jij ook ? :-)

Kijk vaker op deze site dan goed voor me is.
Vooral dat knopje Ga op jacht is onweerstaanbaar. :-)
Profile Image

gelukkig ben ik aan het werk :-)
Profile Image
ik kwam niet op het forum :-( Gelukkig lukte een tweede poging wel
Profile Image
Dat scheelt weer afkickverschijnselen.
Profile Image
En snel dat hij is ;-) Had gisteren heel veel boeken geregistreerd, zodat ik geen afkickverschijnselen zou krijgen. Kan ik vandaag aan het plakken.
Profile Image
Ik durf dit tegenspreken. Heb het net nog gedaan. (Moest het toch eventjes testen...)

EDIT: Op het draadje dat Camperfan aanhaalde in de vorige posting, was er ook iemand die het met succes had gedaan...
Profile Image
Ja door die thread weet ik het, want ik doe dit nooit. Maar ik kan het nu ook niet meer dus.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.