corner corner OT: mogelijk ben ik straks een tijd afwezig

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: mogelijk ben ik straks een tijd afwezig

Verwijderd ivm privacy.

Complete Thread

Profile Image
Verwijderd ivm privacy.
Profile Image
Ik wens je veel succes met je zoektocht! En ... no worries, die boeken die wachten wel even. En wij ook, hoor! ;-)
Profile Image
Dat is heftig.
Sterkte de komende tijd.
Profile Image
Nou nou, da's absoluut geen prettig vooruitzicht.
Sterkte!
Hopelijk komt alles op z'n pootjes terecht binnen niet al te lange tijd.
Profile Image
Bedankt voor jullie steunende reacties, dat is erg fijn.
Profile Image
mag ik je een kleine tip geven?
Wanneer je niet kan verhuizen naar andere gemeente ivm hulpmiddelen e.d., omdat je deze via de wmo ontvangt.
Moet je je situatie aan je wmo consulent voorleggen!!! wie weet kunnen ze wat voor je betekenen.
Ik ontvang ook zorg en hulpmiddelen en zorg via wmo en zorgverzekering, ik weet inmiddels wel de weg tussen alles.
Echt het is het proberen waard en zeker als je aangeeft dat deze situatie ten kostte van je gezondheid gaat.
SUCCES
Profile Image
Wanneer je niet kan verhuizen naar andere gemeente ivm hulpmiddelen e.d., omdat je deze via de wmo ontvangt.
Moet je je situatie aan je wmo consulent voorleggen!!! wie weet kunnen ze wat voor je betekenen.
Ik ontvang ook zorg en hulpmiddelen en zorg via wmo en zorgverzekering, ik weet inmiddels wel de weg tussen alles.
Echt het is het proberen waard en zeker als je aangeeft dat deze situatie ten kostte van je gezondheid gaat.
SUCCES

Ah ok dat wist ik niet, bedankt. Moet ik me dan melden bij het sociaal wijkteam? Ondanks alle vele aanvragen en dingen die ik toegekend heb e.d. heb ik geen vaste contactpersoon.
Profile Image
SUCCES

Ah ok dat wist ik niet, bedankt. Moet ik me dan melden bij het sociaal wijkteam? Ondanks alle vele aanvragen en dingen die ik toegekend heb e.d. heb ik geen vaste contactpersoon.

kan via het wijkteam, maar je kan ook zelf bellen met de wmo en een afspraak plannen.
de wmo mag ook urgentie afgeven op woning toe wijzing, mits het je gezondheid in gevaar brengt
Profile Image
Bah, wat een vervelend vooruitzicht. Ik hoop dat je rechtsbijstand je goed kan helpen hiermee. Indien het de verkeerde kant op gaat, zou je nog bij de lokale woonstichting een urgentie kunnen aanvragen omdat je een aangepaste woning nodig hebt en mogelijk dakloos wordt. Met een urgentie krijg je voorrang bij een nieuwe woning als je in aanmerking komt voor sociale huur.
Profile Image
Poeh, dat is niet niks zeg! Ik kan je helaas geen praktische tips geven, maar wel even een hart onder de riem steken en heel veel succes wensen de komende tijd.

En je valt ons [mij in ieder geval, ik wil dan ook weer niet voor iedereen spreken] zeker niet lastig hoor! Ik hoop je in ieder geval weer snel terug te zien!
Profile Image
dat klinkt heftig. Ik wens je veel sterkte en duim dat het allemaal goed afloopt.
Profile Image
heel veel sterkte en nu maar hopen dat e.e.a. vlug in orde komt.
Profile Image
Wat een nare situatie! Ik hoop dat je snel een nieuw plekje vindt!
Profile Image
Dat is heftig en niet mals! ik zie dat je al een paar goede tips hebt gekregen, gelukkig maar. Ik zou op zoveel mogelijk deuren gaan bonken als ik jou was: maatschappelijk werk voorop.
Ik kan verder weinig voor je doen, behalve je veel sterkte wensen en hopen / duimen dat alles op zijn pootjes terecht komt.
Profile Image
Wat ben jij in een vervelende situatie terecht gekomen. Ik wens je heel veel sterkte!
Profile Image
Verwijderd ivm privacy.
Profile Image
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je een mooie en geschikte woonplek vindt en in de tussentijd de rust kan bewaren om ook in deze situatie van het leven te genieten. Succes
Profile Image
Dat is vervelend. Ik hoop dat er snel een goede oplossing voor je komt. Ik duim!
Profile Image
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte!
Profile Image

Update

Verwijderd ivm privacy.
Profile Image
het wordt er niet beter op :-( wat een rotsituatie. Veel sterkte.
Profile Image

RE: Update

Succes met je situatie.
Profile Image
mmm vreemd . Ik snap iets niet. Ik heb gereageerd en gebruikte de citaat. Op verzoek van de schrijver citaat weggehaald maar mijn eigen geschreven tekst was reeds weg. Alleen succes met de situatie was blijven staan.

Profile Image
mmm vreemd . Ik snap iets niet. Ik heb gereageerd en gebruikte de citaat. Op verzoek van de schrijver citaat weggehaald maar mijn eigen geschreven tekst was reeds weg. Alleen succes met de situatie was blijven staan.

Hmm bij mij stond jouw tekst in het groene vakje van het citaat. Komt het misschien daardoor? Dat jouw tekst per ongeluk ook als citaat werd gezien?
Profile Image

Hmm bij mij stond jouw tekst in het groene vakje van het citaat. Komt het misschien daardoor? Dat jouw tekst per ongeluk ook als citaat werd gezien?

Ah dat zou kunnen. Gelukkig opgelost, ik dacht al dat ik even van het padje af was.
Profile Image

misschien hebben de haken aan het begin en eind van het citaat niet goed gestaan waardoor het als citaat gezien is?
Profile Image
ik wou dat ik handige tips had, maar nee. ik kan je alleen veel sterkte wensen! en misschien een second opinion aanvragen bij een bureau voor rechtshulp of huurdersbond?

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.