corner corner HET IS BIJNA ZOVER! 13 mei 2018: traditionele Kempense voorjaarsmeeting...

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

HET IS BIJNA ZOVER! 13 mei 2018: traditionele Kempense voorjaarsmeeting...

... gaat ook dit jaar door!
Wanneer? Op zondag 13 mei 2018
Waar? In Turnhout, op de vertrouwde locatie, café Edelweiss, Merodelei 91 (vlak bij het station).
Hoe laat? Vanaf zowat half twee tot zowat zes uur. (Je hoeft natuurlijk niet de héle tijd aanwezig te zijn, haha).
We duimen voor mooi weer, dat we lekker buiten kunnen zitten met taart en/of garnaalkroketten...

Wie komt?

(hier is plaats voor vééééél namen!)

Anicha
Bloedengel
(de) Buukskes (joepie)
Hoera
Inge1990 (zeker - tof!)
Kaatje1964 (misschien)
Kafka
Kwatje
Maggie01 (zeker - jippie))
Moriquen (misschien = zeker geworden)
Oehoeboeroe (misschien = zeker geworden!)
Urdavik (waarschijnlijk)
Veer23 (zeker - jippie)

Complete Thread

Profile Image
... gaat ook dit jaar door!
Wanneer? Op zondag 13 mei 2018
Waar? In Turnhout, op de vertrouwde locatie, café Edelweiss, Merodelei 91 (vlak bij het station).
Hoe laat? Vanaf zowat half twee tot zowat zes uur. (Je hoeft natuurlijk niet de héle tijd aanwezig te zijn, haha).
We duimen voor mooi weer, dat we lekker buiten kunnen zitten met taart en/of garnaalkroketten...

Wie komt?

(hier is plaats voor vééééél namen!)

Anicha
Bloedengel
(de) Buukskes (joepie)
Hoera
Inge1990 (zeker - tof!)
Kaatje1964 (misschien)
Kafka
Kwatje
Maggie01 (zeker - jippie))
Moriquen (misschien = zeker geworden)
Oehoeboeroe (misschien = zeker geworden!)
Urdavik (waarschijnlijk)
Veer23 (zeker - jippie)
Profile Image
maar ik heb het in de agenda gezet :-)
Profile Image
Staat in de agenda maar met potlood
Profile Image

Ik

Koooom !
Profile Image
Wij komen de 11e mei net terug van 2 weken Canada, dus dat weekend ben ik druk met wassen, spullen opruimen en klaarmaken voor een nieuwe werkweek.
Profile Image
maar ik weet nog niet helemaal of dit gaat lukken. We wilden samen met mijn zussen en alle aanhangsels een weekendje weg en dat weekend was geopperd. Maar zoals het mijn familie beaamt, is er uiteraard nog niets gepland. (Allemaal heel enthousiast wij, maar ook echt iets regelen ... Nope!) :D Dus schrijf mij maar op als 'misschien', gaat ons weekendje dan niet door dan ben ik er zeker!
Profile Image
maar ik weet nog niet helemaal of dit gaat lukken.

Zou leuk zijn. Kan ik 'een gezicht plakken'. 😜
Profile Image

!!!

Ikke :)
Profile Image

RE: !!!

Hoihoi, we zullen het in de agenda noteren...beloof nog niks 😉
Profile Image

welkom op het forum Kaatje1964 :-)

http://www.bookcrossing.nl/---/promos.php#lied
Profile Image

Ook van mij welkom, Kaatje1964!
Zou leuk zijn als je naar de meeting kwam. Altijd fijn nieuwe gezichten te zien!
Profile Image
Kaatje heeft trouwens een eigen zaak in Turnhout.
Ze is alleen niet zo groot voor een grote meetingbende, maar als we ooit eens in klein comité afspreken, kunnen we daar zeker naartoe.
Het is daar absoluut de moeite. Bekijk het zelf maar op het volgende filmpje, heel warme mensen ;)

https://www.youtube.com/watch?...
Profile Image

Welkom

Fijn iemand nieuw erbij. Welkom Kaatje.
Meetings zijn plezant . Kom dus maar als het lukt
Profile Image
maar kunnen - gezien de datum - nog niets definitiefs afspreken ;-)
Profile Image

;)

Overigens staat het vrij die dag zoveel dozen geregistreerd en geplakt bij ondergetekende te bestellen als je maar wil, voor je OBCZ, om te strooien, voor jezelf, maakt me niet uit. Ik ben vandaag bij de kringwinkel de 'overschot' van de boekenbeurs gaan opladen. 7 (!) bananendozen mooie boeken. Maar iets zegt me dat Hoera die toch niet allemaal wil :)
Profile Image

RE: ;)

Overigens staat het vrij die dag zoveel dozen geregistreerd en geplakt bij ondergetekende te bestellen als je maar wil, voor je OBCZ, om te strooien, voor jezelf, maakt me niet uit. Ik ben vandaag bij de kringwinkel de 'overschot' van de boekenbeurs gaan opladen. 7 (!) bananendozen mooie boeken. Maar iets zegt me dat Hoera die toch niet allemaal wil :)

Een beetje wil ik er wel van ;)
Profile Image

Een beetje wil ik er wel van ;)

En heb je dan graag ... geregistreerde of ongeregistreerde ? :)
Profile Image

RE: RE: RE: ;)

Ongeregistreerde ;)
Profile Image
Vier zeker
Twee waarschijnlijk
Zes misschien
Profile Image

leuk !

Gelukkig maakte Kafka mij hierop attent tijdens de meeting in Eindhoven. Ik kom graag voor de gezelligheid, zonder boeken heen en zeker zonder boeken terug, ik probeer te “ontboeken”.......

Profile Image

RE: leuk !

Gelukkig maakte Kafka mij hierop attent tijdens de meeting in Eindhoven. Ik kom graag voor de gezelligheid, zonder boeken heen en zeker zonder boeken terug, ik probeer te “ontboeken”.......

Fijn. welkom! En ontboek maar rustig.
Profile Image
Geen uitstap dat weekend, dus ik kom maar het zal niet voor kei lang zijn. In de vroege avond is er een etentje gepland tegen 17u, dus dan moet ik tegen 16u-en-een-beetje alweer vertrokken zijn.
Profile Image
(Terroristische aanslag? - sorry, flauw mopje, Kafka-handelsmerk).
Leuk, een gezicht plakken...
Profile Image
(Terroristische aanslag? - sorry, flauw mopje, Kafka-handelsmerk).
Leuk, een gezicht plakken...

De laatste meeting die ik heb meegedaan is ondertussen bijna vijf jaar geleden, dus het enige gezicht dat ik nog serieus kan plakken is dat van bloedengel, denk ik. :D
Profile Image

Jammer.

Ik kom net die dag weer terug van een lang weekend Duitsland. :)
(ook gezellig).
Hotelletje geboekt in Oer-Erkenzwick.
Een lang (en gezellig) weekend van een ander forum in de planning. :) Er gaan diverse Duitstalige boeken mee en 1 of 2 Engelstalige boeken om daar los te laten.
Profile Image
Je kunt niet op verschillende plaatsten tegelijk zijn... Volgend jaar misschien?
Profile Image
... de titel van dit draadje aangepast, de datum staat er nu ook bij. Misschien krijgen sommigen toch nog inspiratie nu...
Profile Image

13 mei

is de dag na de internationale dag van de fair trade en meestal is er dat weekend veel te doen met de wereldwinkel. Momenteel ligt er echter nog niets vast. Ik probeer zeker om langs te komen bij Edelweiss.
Profile Image

RE: 13 mei

Ik probeer zeker om langs te komen bij Edelweiss.

Ik zet je bij de waarschijnlijken! (Maar ik hoop dat het 'zeker' is).
Profile Image

*Bump*

(Bijna van de eerste bladzijde gevallen)
Profile Image
Even over nadenken of ik dat ga doen :-) Het is gelukkig nogal in de buurt, dus het zou wel kunnen...
Profile Image
Zou leuk zijn als je kwam!!!
(Ik wil de goden niet verzoeken, maar het wil wel eens goed weer zijn dan, en o, wat is het dan heerlijk toeven op het tuinterras achter de zaak... - ik wor'r pojeetisch van).
Profile Image

*bump*

Viel bijna van eerste bladzijde...
Profile Image

* bump *

Was naar bladzijde 2 gezakt!
Profile Image

How jos

Da meuge me ni late gebeure!
Profile Image
... dat de Buukskes komen (heb ik vrijdag in Eindhoven gehoord) - dus ik pas het aan in het "moederbericht"!!!
Profile Image

Helaas

Zou graag langskomen, maar het is moederdag en dan heb ik verplichtingen: ben moeder én dochter.
Profile Image
even omhoog, was al zover gezakt! Ik ben het nog steeds wel van plan en heb ook al een lift vanaf eindhoven 'geregeld'. En er is ook nog een aanbieding van de NS voor een niet al te duur treinkaartje. Dus het moet wel raar gaan als het niet lukt :-)

edit; en het lijkt er op dat er geen gepland onderhoud is op het spoor op het trajekt amsterdam-einhoven. Scheelt ook alweer :-)
Profile Image
Ik ben het nog steeds wel van plan en heb ook al een lift vanaf eindhoven 'geregeld'. En er is ook nog een aanbieding van de NS voor een niet al te duur treinkaartje. Dus het moet wel raar gaan als het niet lukt :-)

Leuk!
Profile Image
reuze zin in (of keiveel goesting :) )
Profile Image
Of mijn ouders nog iets voor moederdag willen doen

Profile Image

overigens

let me know als iemand wat van m'n availables wil. Ik probeer er ook nog exta veel te registreren tegen volgende week, maar er gaan er ook continu veel de deur uit. Af en toe eens kijken en asap laten weten dus, als je wat wil.
Profile Image
Ik wilde niet kijken, deed het toch, en stuurde net een pm...
Profile Image
hier nog zo één natuurlijk :-)
Profile Image
... mag gekeken worden!
Profile Image
Kijk gerust tussen mijn beschikbare boeken en geef een seintje...
Profile Image
En verlos bloedengel graag van een doos (of 2) boeken 😊
Profile Image
En verlos bloedengel graag van een doos (of 2) boeken 😊

Profile Image
Je mag ons ook op het lijstje zeker zetten.
Profile Image
Je mag ons ook op het lijstje zeker zetten.

Jippie!
Profile Image
Als je een boek wil vrijlaten: "eetcafé bed & breakfast edelweiss" is the place to be in het Turnhoutlijstje van BookCrossing!
Profile Image
Dan nemen wij er zondag een aantal mee!
Profile Image
Ik wil er wel eentje.

Da's wel giftig, als ik Tinternet mag geloven...
Profile Image
Ik wil er wel eentje.

Da's wel giftig, als ik Tinternet mag geloven...

Tinternet is tegenwoordig nog giftiger ;-)
Profile Image
Tinternet is tegenwoordig nog giftiger ;-)

Mwoehahaha, ik rol van m'n sofa...
Profile Image

Geefplein

Voor zij die al vroeg in Turnhout zijn: van 09u tot 13u kan je enkelen van ons vinden bij de boekenstand op het geefplein op de Jacobsmarkt in Turnhout (vlakbij het kasteel waar de rommelmarkt (7u - 12u30) doorgaat!).
Profile Image

Ik

Denk dat ik vanaf 'n uur of vier kom. Allicht met kids en die trekken dat geen uren....
Profile Image

Helaas

Ondanks dat ik niks meer doe met boeken registreren e.d. wil ik wel sommige meetings blijven bezoeken en Turnhout staat samen met Eindhoven dan wel bovenaan het lijstje. Eindhoven is er al een paar keer wegens andere afspraken niet van gekomen. Turnhout datum stond al lang van te voren geblokkeerd voor andere afspraken maar helaas kijkt een griep niet naar kalenders of het wel/niet uitkomt. Ben inmiddels bijna uitgegriept, maar ga over 6 dagen een maandje weg en wil proberen voor die tijd het zo rustig mogelijk te houden. Daarom zie ik af van een reisje naar Turnhout.....

Geen garnalenkroketjes, geen gezelligheid, geen slappe lach, geen bijpraten en uiteraard geen boeken (maar dat was ik sowieso niet van plan).

Allemaal een erg fijne middag toegewenst en hopelijk tot volgend jaar en voor sommigen van jullie tot ziens in Eindhoven.
Profile Image

RE: Helaas

Jammer! Verzorg je nog goed en geniet van je maandje weg.
Profile Image
Ondanks dat ik niks meer doe met boeken registreren e.d. wil ik wel sommige meetings blijven bezoeken en Turnhout staat samen met Eindhoven dan wel bovenaan het lijstje. Eindhoven is er al een paar keer wegens andere afspraken niet van gekomen. Turnhout datum stond al lang van te voren geblokkeerd voor andere afspraken maar helaas kijkt een griep niet naar kalenders of het wel/niet uitkomt. Ben inmiddels bijna uitgegriept, maar ga over 6 dagen een maandje weg en wil proberen voor die tijd het zo rustig mogelijk te houden. Daarom zie ik af van een reisje naar Turnhout.....

Geen garnalenkroketjes, geen gezelligheid, geen slappe lach, geen bijpraten en uiteraard geen boeken (maar dat was ik sowieso niet van plan).

Allemaal een erg fijne middag toegewenst en hopelijk tot volgend jaar en voor sommigen van jullie tot ziens in Eindhoven.

Eerst rustig uitzieken. Bijbabbelen komt wel weer !
Profile Image

RE: Helaas

Jammer maar helaas... Gelukkig bestaat Eindhoven nog!
Profile Image
veel sterkte. En tot een andere keer dan maar!
Profile Image

Groetjes
Profile Image
Vanuit een zonnig Leeuwarden wens ik iedereen die morgen naar deze meeting gaat een leuke en gezellige tijd.
Profile Image
Vanuit een zonnig Leeuwarden wens ik iedereen die morgen naar deze meeting gaat een leuke en gezellige tijd.

Dankjewel!
Profile Image

Dankjewel - Hopelijk hebben jullie binnenkort ook een fijne meeting
Profile Image
En ik heb m'n auto volgetankt... 😜
Profile Image

Ik nog niet 😂
Profile Image
Ik nog niet 😂

heen met benzine uit Luxembourg, terug met Belgische benzine ;-)
Profile Image

Ik nog niet 😂

;)
Tot straks allemaal
Profile Image
tja, verschil moet er zijn :-) Ik loop over ruim een kwartier naar de bus........
Profile Image

:)

Zo, dat was weer leuk om bekende gezichten te zien en een onbekend gezicht een gezicht op te plakken.
Heb mezelf ingehouden, maar drie boekjes mee genomen ;)
Profile Image

Terug thuis

't Was weer reuzegezellig!
Profile Image
Dank voor de organisatie. Het was weer super!
Profile Image
want ik realiseer me juist dat ik ben doorgegaan zonder te betalen! Wie is de lieve ziel die dat heeft betaald?
Profile Image
want ik realiseer me juist dat ik ben doorgegaan zonder te betalen! Wie is de lieve ziel die dat heeft betaald?

Bloedengel heeft voor jou betaald
Profile Image
Leuke foto's Kwatje!!!
Profile Image
ze hebben zich in mijn fotoprogramma gezellig gemengd met de mijne :-)

Profile Image
Je hebt de sfeer goed gepakt in je foto's kwatje!!
Profile Image
Dat kon er wel af. Grappig :)
Profile Image
Dat kon er wel af. Grappig :)

Bedankt!!!!
Profile Image
Volgend jaar regel ik opvang voor de hele tijd. Veel te snel voorbijgebabbeld altijd.
Profile Image
en ik zie de boekmeldingen alweer binnenkomen :-) Ik ga ook maar eens aan de slag denk ik, want ik heb veel meer mee naar huis genomen dan ik had meegenomen op de heenweg. Gelukkig heb ik de dopjes wel in turnhout achtergelaten!
Profile Image
Leuk om weer eens bij te praten.
Profile Image
nu de fotoos nog. Dat wordt morgen........
Profile Image
... had ik 46 mails!!! (Mijn iPad verslikte zich zodra hij binnen het bereik van mijn WiFi kwam, hij bleef maar tetteren).
Allemaal meldingen...
Profile Image
... had ik 46 mails!!! (Mijn iPad verslikte zich zodra hij binnen het bereik van mijn WiFi kwam, hij bleef maar tetteren).
Allemaal meldingen...

Even voor alle duidelijkheid: ik had geen 46 boeken bij me om op tafel te leggen. Een tas Franse boeken, waar de Vlaams-Brabantse zusjes zich over ontfermd hebben, en een stuk of zes boeken die ik voor andere deelnemers bij me had, plus dan ook nog de "tafelboeken" - ja, dan krijg je zoiets!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.