corner corner OT: boekanekdote

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: boekanekdote

Tja... dat heb ik dan weer.

Gisteren was het repetitie van t toneelstuk waar ik binnenkort in meedoe. We zijn nog 1 week verwijderd van de première dus nu staat ook het decor op de bune. Daar de technicus deze week verlof heeft, doet meneer springbal de techniek.
Voor we thuis vertrekken vraagt hij: Heb je boek bij?
En ik had inderdaad een boek in mijn handen dus mijn antwoord is; ja.
Daar aangekomen vraagt mijn man: waar is je toneelboek?
Ik: Thuis.
Hij: Ik had je toch gevraagd of je het boek bij had.
Ik kijk naar mijn leesboek: Ah, je had het niet over dit boek?

Eerlijk, de eerste keer dat hij boos werd omwille van mijn boeken :-)
Gelukkig moest hij toch voor nog iets anders naar huis terug, dus kon hij ineens ook mijn toneelboek met technische aantekeningen meenemen

Complete Thread

Profile Image
Tja... dat heb ik dan weer.

Gisteren was het repetitie van t toneelstuk waar ik binnenkort in meedoe. We zijn nog 1 week verwijderd van de première dus nu staat ook het decor op de bune. Daar de technicus deze week verlof heeft, doet meneer springbal de techniek.
Voor we thuis vertrekken vraagt hij: Heb je boek bij?
En ik had inderdaad een boek in mijn handen dus mijn antwoord is; ja.
Daar aangekomen vraagt mijn man: waar is je toneelboek?
Ik: Thuis.
Hij: Ik had je toch gevraagd of je het boek bij had.
Ik kijk naar mijn leesboek: Ah, je had het niet over dit boek?

Eerlijk, de eerste keer dat hij boos werd omwille van mijn boeken :-)
Gelukkig moest hij toch voor nog iets anders naar huis terug, dus kon hij ineens ook mijn toneelboek met technische aantekeningen meenemen
Profile Image
mooi verhaal :-) Wat voor toneelstuk gaan jullie spelen?
Profile Image
O(p)paal: gaat over een man die eindelijk eens een wereldrecord wil verbreken na zoveel mislukte pogingen. Hij kiest voor paalzitten. Maar zijn vrouw is hier niet van op de hoogte en zij is zo in de ban van hun opalen bruiloft (21jaar) dat ze perse wil vieren op 21/12 want dat is een 21 en een omgekeerde 21.
Profile Image
O(p)paal: gaat over een man die eindelijk eens een wereldrecord wil verbreken na zoveel mislukte pogingen. Hij kiest voor paalzitten. Maar zijn vrouw is hier niet van op de hoogte en zij is zo in de ban van hun opalen bruiloft (21jaar) dat ze perse wil vieren op 21/12 want dat is een 21 en een omgekeerde 21.

klinkt leuk :-)
Profile Image

en dan

zeggen ze dat mannen 'duidelijk' zijn. Toch zijn eigen verwarrende vraag, niet ? :)
Profile Image
ja, ik dacht gewoon: Oh hij is attent dat hij mij vraagt of ik leesvoer mee heb :-)
Profile Image
:-)
Succes met het toneelstuk! Klinkt leuk.
Profile Image
Hahaha wat een leuk verhaal Rodespringbal. Ik zie het voor me...
Succes met het toneelstuk, veel plezier ermee!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.