corner corner Boekspot Hoog Catharijne

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Boekspot Hoog Catharijne

Ik dacht dat we al een draadje hadden, maar ik kan hem zo niet terug vinden.

Ik vind het altijd wel leuk om te weten of de boekspot nog een beetje goed gevuld is omdat ik er niet zo vaak kom maar zo vanuit mijn werk redelijk snel kan zijn.

Gisteren ben ik er geweest om een tas boeken te brengen. Het zag er op zich redelijk gevuld uit, tenminste een aantal kasten wel. Heel veel bookcrossboeken en wat oude kapotte boeken.

En het was er druk!

Leuk om even te observeren vind ik dat altijd. Mensen namen netjes de tijd en gingen met 1 of 2 boeken weer weg :)
Ik denk dat ik dit jaar wat vaker een tas ga proberen weg te brengen naar de boekspot volgens mij vliegen ze daar weg.

Complete Thread

Profile Image
Ik dacht dat we al een draadje hadden, maar ik kan hem zo niet terug vinden.

Ik vind het altijd wel leuk om te weten of de boekspot nog een beetje goed gevuld is omdat ik er niet zo vaak kom maar zo vanuit mijn werk redelijk snel kan zijn.

Gisteren ben ik er geweest om een tas boeken te brengen. Het zag er op zich redelijk gevuld uit, tenminste een aantal kasten wel. Heel veel bookcrossboeken en wat oude kapotte boeken.

En het was er druk!

Leuk om even te observeren vind ik dat altijd. Mensen namen netjes de tijd en gingen met 1 of 2 boeken weer weg :)
Ik denk dat ik dit jaar wat vaker een tas ga proberen weg te brengen naar de boekspot volgens mij vliegen ze daar weg.
Profile Image
IK zou er graag wat boeken heen brengen, maar vind het net te ver.
Zazoetje zet er al regelmatig beken neer die ik bij haar heb gebracht en als jij boeken tekort komt kan je ze hier altijd komen halen, er staan nog ongeveer 10 dozen geregistreerde boeken die weg mogen.
Ook anderen zijn natuurlijk altijd welkom om boeken te halen om rond te strooien.
Profile Image
IK zou er graag wat boeken heen brengen, maar vind het net te ver.
Zazoetje zet er al regelmatig beken neer die ik bij haar heb gebracht en als jij boeken tekort komt kan je ze hier altijd komen halen, er staan nog ongeveer 10 dozen geregistreerde boeken die weg mogen.
Ook anderen zijn natuurlijk altijd welkom om boeken te halen om rond te strooien.

Dat lijkt me een prima deal
Profile Image

Dat lijkt me een prima deal

Laat maar weten als je weer tijd hebt om ze op te halen.
Profile Image
Dozen weer bijna leeg!!
:)
Profile Image
Dozen weer bijna leeg!!

Komen het weekend weer naar Bilthoven, kan er wel weer 2 afgeven :-)
Profile Image
Dozen weer bijna leeg!!

Komen het weekend weer naar Bilthoven, kan er wel weer 2 afgeven :-)

Ja is goed:)
Profile Image
Wij waren er een paar weken geleden op maandagmiddag 11 december. Het was toen huilen met de pet, slechts 2 planken gevuld met oude en vieze boeken. Ik was blij dat ik wat fatsoenlijke bookcrossingboeken er neer kon zetten!
Profile Image
was het zo goed als leeg en 18 december ook geweest toen zag het er beter uit.
het wisselt echt heel erg.
ik ga vanmiddag even met de meiden en brengen weer wat tassen vol boeken
Profile Image
Ik was er ook nog voor kerst en tussen oud & nieuw. Het was toen vrij leeg. Ik heb er toen een heel stel boeken gebracht, bijna de laatste tassen van hier thuis. Nu nog één bigshopper om te doen.

Ik ben toen heel 'stout' (haha, doe ik het ook eens) met wel 10 pockets van de plank vertrokken. Allemaal Discworld Novels van Terry Pratchett. Ik heb enkele ervan met die van mij thuis geruild omdat ze wat mooier van omslag waren. De rest ga ik braaf weer loslaten. Buitenland-releases voor de 52/52 van dit jaar. Ik ga de wereld besmetten met het Discworld-virus. :-p

Ook zag ik 'hij-die-niet-genaamd-mag-worden' weer met een gevulde tas onder zijn arm de planken afstruinen.

Ik ben nu terug de vangsten van mijn boeken aan het noteren om te zien hoe, wat en waar. Heel veel Boekspot-vangsten zitten erbij. Ook enkele waarvan ik het boek daar heb achtergelaten en het in het buitenland gemeld is. Leuk.
Profile Image

Ook zag ik 'hij-die-niet-genaamd-mag-worden' weer met een gevulde tas onder zijn arm de planken afstruinen.

Nee toch???!!!!
ik heb echt geen flauw idee wie het zou kunnen zijn
Profile Image
Ik ben er gisteren (!) en vandaag langs geweest omdat ik voor mijn werk 2 dagen in Utrecht moest zijn.
Gisterochtend was het inderdaad niet veel bijzonders maar ik heb toch 2 boeken voor mijn eigen Oorlog en verzet-uitdaging (52/52) mee kunnen nemen. Eentje daarvan heb ik vanochtend toen ik er weer langs kwam weer geregistreerd en wel teruggezet.
Ik zag al dat er nog een bookcrosser langs was geweest want er stond een mooi rijtje boeken met de welbekende ballycumber :-). En - toeval bestaat niet - er stond het boek Midwinter van Rosamunde Pilcher. Een mij welbekend boek dat ik graag nog eens wilde herlezen en dacht: dat komt vanzelf weer op mijn pad. En zie daar; binnen twee weken nadat ik dat gedacht had stond het keurig op mij te wachten in de Boekspot. Gelijk meegenomen natuurlijk.......

Al met al waren de kasten nu redelijk gevuld.
Profile Image
Ik ben er gisteren (!) en vandaag langs geweest omdat ik voor mijn werk 2 dagen in Utrecht moest zijn.
Ik zag al dat er nog een bookcrosser langs was geweest want er stond een mooi rijtje boeken met de welbekende ballycumber :-).

Wij (joreha, carola2008 en ik) zijn rond 12.30 vandaag geweest en een hoop boeken neer gezet
Profile Image
dus ik kom er eigenlijk nooit. Als ik op Utrecht Centraal ben dan ga ik wel even kijken als de overstaptijden het toelaten.
Profile Image
Herkenbaar hoor, ik moet ook bewust die kant op maar doe het met liefde. En dan breng ik meteen ook echt veel boeken
Profile Image
Een aantal boeken gebracht en eens rondgeneusd.
Dit keer behoorlijk gevulde planken, maar niet echt iets naar mijn smaak. :) Misschien ben ik wel een beetje verwend na tig jaar BC. Gelukkig was het wel lekker druk qua mensen die de boekenkasten afstruinden voor boeken (en zelfs een andere lezer die boeken kwam brengen).
Profile Image

Waar?

Waar zit de boekspot nu precies? Vanuit het Station moet je Hoog Catharijne inlopen denk ik?
Profile Image

RE: Waar?

Waar zit de boekspot nu precies? Vanuit het Station moet je Hoog Catharijne inlopen denk ik?

Vanuit station, richting centrum en dan rechts. Direct aan het begin, net voor de uitgang naar de taxi’s.
Profile Image

RE: RE: Waar?

Vanuit station, richting centrum en dan rechts. Direct aan het begin, net voor de uitgang naar de taxi’s.

Houd er dus rekening mee dat je de poortjes door moet
Profile Image

Hoeft niet persé. Je kunt ook buitenom lopen. Langs het stadskantoor richting het centrum. :-)
Profile Image

Hoeft niet persé. Je kunt ook buitenom lopen. Langs het stadskantoor richting het centrum. :-)

Ook als je met de trein komt?
Profile Image

Ook als je met de trein komt?

Nee, dan moet je sowieso door de poortjes. ;-) Maar als je met de bus/tram komt eventueel niet.
Profile Image
Begin februari ga ik voor een cursus naar Woerden. Ik heb een klein beetje overstaptijd, maar ik ga een trein eerder weg, dan wordt dat wat meer en kan ik flink wat boeken daar kwijt.

Ik neem ook de boeken van het plankje van 10n3k3 mee die BES zijn. Zie je nog iets van je gading, kan ik er nog een boek of wat tussenuit vissen...
Profile Image
De laatste boeken van de eerste lichting boeken die ik vorig jaar bij Smitjes heb opgehaald. Heel veel kookboeken, maar die komen daar vast ook wel goed terecht.

Ook nog wat Engels van mijzelf, want dat stond er de vorige keer niet zoveel.

Het gaat waarschijnlijk wel volgende week worden dat ik die kant op ga, maar wat in het vat zit verzuurt niet toch ;)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.