corner corner Boeken af te halen in Groningen

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Boeken af te halen in Groningen

Beste Crossers,
Bevangen door opruimmanie en weggooiwoede staan er in mijn woonkamer pardoes grote stapels boeken (passend in drie doosjes, vermoed ik). Sommige stuur ik zelf op reis, maar dat gaat niet met allemaal lukken. Mensen belangstelling voor crossmateriaal? Het bestaat hoofdzakelijk uit Nederlandstalige literatuur, maar er zit ook wat non-fictie en Engels tussen.
Groet!
Frakke

Complete Thread

Profile Image
Beste Crossers,
Bevangen door opruimmanie en weggooiwoede staan er in mijn woonkamer pardoes grote stapels boeken (passend in drie doosjes, vermoed ik). Sommige stuur ik zelf op reis, maar dat gaat niet met allemaal lukken. Mensen belangstelling voor crossmateriaal? Het bestaat hoofdzakelijk uit Nederlandstalige literatuur, maar er zit ook wat non-fictie en Engels tussen.
Groet!
Frakke
Profile Image
Niemand? (ik kan het haast niet geloven, hoewel ik de boeken zelf ook niet meer wil...)
Profile Image
Niemand? (ik kan het haast niet geloven, hoewel ik de boeken zelf ook niet meer wil...)

sorry, groningen is te ver en ik heb voorlopig ook niets nodig voor de obcz, ik ga er tenminste vanuit dat die volgende week zondag weer goed gevuld raakt bij de meeting.
Profile Image
Beetje veel te ver, sorry...
Profile Image
Sorry, ik kan ze op het moment helaas niet verwerken :-(
Profile Image
Geeft niet, natuurlijk, ik had de boekenhonger der bookcrossers overschat - en de uithoekigheid van Groningen, het centrum van mijn universum.
Profile Image
Geeft niet, natuurlijk, ik had de boekenhonger der bookcrossers overschat - en de uithoekigheid van Groningen, het centrum van mijn universum.

ik wil je er wel vanaf helpen Frakke! Dan gaan ze naar de OBCZ's en LFL's in de buurt!
Profile Image

Ik wil ze heel graag, maar het is niet verstandig, helaas......
Profile Image
Ik wil wel een doos als je het op kan sturen (porto voor mijn rekening).
Ook voor mij is ophalen geen optie.
Profile Image
en mijn gang staat nog heel erg vol, maar wel leuk om je hier weer eens te zien.
Profile Image
ik heb de boeken bij Frakke-Per afgehaald en hij doet iedereen de hartelijke groeten!
Profile Image
ik heb de boeken bij Frakke-Per afgehaald en hij doet iedereen de hartelijke groeten!

Dankjewel!
Profile Image

dankje! Groeten terug via dit draadje :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.