corner corner Vleugels bestellen lukt niet

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Vleugels bestellen lukt niet

Ik zag tot mijn schrik dat mijn vleugels verdwenen zijn. Nu wil ik nieuwe bestellen maar dat lukt niet. Ik kan alle handelingen doen in de store, maar als ik dan definiet op bestellen wil klikken dan kan dat niet.
Doe ik iets fout? Of moet ik even wachten tot 2 januari? Ook geen probleem hoor :).

Complete Thread

Profile Image
Ik zag tot mijn schrik dat mijn vleugels verdwenen zijn. Nu wil ik nieuwe bestellen maar dat lukt niet. Ik kan alle handelingen doen in de store, maar als ik dan definiet op bestellen wil klikken dan kan dat niet.
Doe ik iets fout? Of moet ik even wachten tot 2 januari? Ook geen probleem hoor :).
Profile Image
Ik zou die vraag aan Support stellen: http://www.bookcrossing.com/contact want op het Nederlandse forum hangt het er maar net van af of Moem je vraag toevallig ziet.
Profile Image
Of hippolein:-), maar bij support ben je aan het juiste adres.
Profile Image

Met firefox schijnt het niet te werken - heb je met Chrome geprobeerd?
Profile Image
Hier heb je vleugels tot woensdag, dan kun je eerst het nieuwe jaar in fladderen en daarna kunnen we er even rustig naar kijken. :-)
Profile Image
Hier heb je vleugels tot woensdag, dan kun je eerst het nieuwe jaar in fladderen en daarna kunnen we er even rustig naar kijken. :-)

oh, wat lief!
Profile Image

Oh wat super lief! Ik heb het inderdaad met firefox gedaan. Ga het met Chrome proberen. Dank je wel voor je reactie.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.