corner corner 30 december, buiten regen, binnen lezen! Maar wat lezen jullie?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

30 december, buiten regen, binnen lezen! Maar wat lezen jullie?

Ik heb Het monster van Essex uit en ga een nieuw boek kiezen. Gisteren uit de bieb van Hanna Bervoets Fuzzie meegenomen, waarschijnlijk wordt het dat boek.

Complete Thread

Profile Image
Ik heb Het monster van Essex uit en ga een nieuw boek kiezen. Gisteren uit de bieb van Hanna Bervoets Fuzzie meegenomen, waarschijnlijk wordt het dat boek.
Profile Image
Nog steeds Zolang er leven is van Hendrik groen. Op mijn nachtkastje ligt een boek van Rachel Gibson
Profile Image

Ik

Ontdekte een voor mij nieuwe thrillerschrijver , super vind ik: Simon Kernick. Gelukkig kocht ik ineens 3 boeken van 'm. Ik heb plaats nu want ik heb alle Deflo's op de stapel te registreren gegooid : dat is toch mijn ding niet.
Profile Image
Ik ben bijna op de helft en wil het graag dit jaar nog uitlezen, begint nu ook aardig spannend te worden. We hebben verder dit weekend niets gepland, dus veel leestijd.
Profile Image
Lampje van Annet Schaap. Ik las zo'n mooi interview met de schrijfster in een oude Flow, dat ik direct wilde beginnen.
Profile Image
Lampje van Annet Schaap.

Vind je vast mooi!
Profile Image
Lampje van Annet Schaap.

Vind je vast mooi!

is inderdaad genieten!
Profile Image
Ik worstel me een beetje er doorheen, maar toch interessant genoeg om door te lezen.
Profile Image
Ik leg De professionals van Owen Laukkanen even weg. Op zich wel een goede thriller, maar hij kan me nu niet zo boeien. Ik denk dat ik hem van de zomer meeneem naar de camping; nu liggen er een paar recensieboeken te dringen en dan leest een niet zo boeiend boek helemaal niet lekker.

Ik ga vanavond beginnen in Onderuitgehaald van Loes den Hollander; een recensieboek dus :-).

Edit: een uur verder en ik zit al helemaal in het verhaal. Bevalt me erg goed tot nu toe!
Profile Image
omdat we in mijn leesclub het vervolg “Debet” lezen. Daar was ik in begonnen en toen wilde ik eerst even De Eetclub herlezen...
Profile Image
11.22.63 van Stephen King. Man gaat terug in de tijd en probeert de moord op Kennedy te voorkomen. Meer dan 700 pagina's dus ik ben er wel even zoet mee.
Profile Image
Engelstalig boek, dus dat wordt er 1 voor op de bank. :)
In bed lees ik toch liever nederlandstalige boeken
Profile Image
'is dit een mens' van primo levi. Had ik nog nooit gelezen terwijl het eigenlijk wel een mustread is denk ik. Mijn nieuwe meeneemboek zit al in de tas: 'wees onzichtbaar' van murat isik, een op de valreep aangeschafte dwarsligger. In de stoel lees ik 'het midden van de wereld' van andreas steinhöfel, mooi maar vreemd. En in bed ligt een ringboek: '400 brieven van mijn moeder' van joseph oubelkas. Indrukwekkend, het zal je maar gebeuren, volstrekt onschuldig in de gevangenis in marokko. Terwijl ik het opschrijf bedenk ik pas bewust dat er paralellen zijn met 'is dit een mens'.
Profile Image
Thriller van Michael Berg. Begint lekker.
Profile Image
Gisteren in de trein "Fuzzie" uitgelezen. Echt een Hanna Bervoets boek, geweldige en onbegrijpelijke stukken wisselen elkaar af, maar het blijft boeien. Moest wel de hele tijd denken aan de wuppies van Appie.

Begonnen en al weer een stukje op weg in "Charlotte" van David Foenkinos. Alleen al door de stijl heel bijzonder.
Profile Image
Heeft veel gemeen met De Davinci Code.
Profile Image
De eerste Arkadi Renko's (Gorki park is welbekend) spelen in de Sovjet periode, waarna je langzaam door de glasnost en Jeltsin periode getrokken wordt. Deze thriller speelt in het begin van het Poetintijdperk. Door de reeks krijg je een mooi maar somber beeld van Rusland door al die verschillende periodes. Of het er allemaal beter van wordt dat weet ik niet zo, het blijft tochtig en koud, donker, corrupt en ook in de latere periodes heb je nooit de zekerheid dat je vrij kunt leven, maar een woord als 'espressobar' , dat ik in dit boek tegenkwam, zou je in de eerste boeken niet vinden.
Profile Image
Een literair oudje...
Op het nachtkastje ligt een boek van Sophie Kinsella (nog nooit iets van gelezen) Ken je me nog, hilarisch tot nu toe!
Profile Image
Akelig spannend boek. Blijkt nog een vervolg op te komen ook....
Nu even een tijdschriftje tussendoor.
Profile Image
is het nieuwe boek waar ik vanavond in ga beginnen
Profile Image
vandaag las ik twee boeken uit: '400 brieven van mijn moeder' van joseph oukelbas, een ringboek. En daarnaast een herlezer uit mijn eigen boekenkast: 'de kraai' van kader abdolah. Die mag dus nu op pad. En ik ga twee nieuwe boeken uitkiezen, één voor in de stoel en een bedboek!
Profile Image
ik ben begonnen in: de verloren familie van jenna blum
een boek wat ik heb uigekozen bij mijn kerstpakket. het lijkt een goede keuze te zijn...begin is al mooi

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.