corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Lekker lang weekend omdat ik maandag ook vrij ben. Even wat overuurtjes wegwerken :-). Vandaag en zaterdag rustig aan: veel lezen en breien. Er ligt een stapeltje mooie recensieboeken en ik ga met breien aan een nieuwe test beginnen voor een Engelse ontwerpster. Zij heeft een prachtige omslagdoek ontworpen en ik heb daar de perfecte handgesponnen wolletjes voor..... In de test ga je kijken of het patroon klopt, of er onduidelijkheden in de beschrijving staan, etc.
Zondag naar Helmond. Deze dag is gereserveerd voor tai chi: 's ochtends een intensive (extra training) en 's middags een bijeenkomst voor alle instructeurs van onze vereniging. Dat betekent nog meer les en veel bijpraten.
En de vrije maandag is dan weer om uit te rusten na zo'n drukke zondag :-).

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Lekker lang weekend omdat ik maandag ook vrij ben. Even wat overuurtjes wegwerken :-). Vandaag en zaterdag rustig aan: veel lezen en breien. Er ligt een stapeltje mooie recensieboeken en ik ga met breien aan een nieuwe test beginnen voor een Engelse ontwerpster. Zij heeft een prachtige omslagdoek ontworpen en ik heb daar de perfecte handgesponnen wolletjes voor..... In de test ga je kijken of het patroon klopt, of er onduidelijkheden in de beschrijving staan, etc.
Zondag naar Helmond. Deze dag is gereserveerd voor tai chi: 's ochtends een intensive (extra training) en 's middags een bijeenkomst voor alle instructeurs van onze vereniging. Dat betekent nog meer les en veel bijpraten.
En de vrije maandag is dan weer om uit te rusten na zo'n drukke zondag :-).

Fijn weekend allemaal!
Profile Image
Vandaag komen mijn zus en zwager eten, de voorbereidingen zijn al klaar.
Een lekker preisoepje, een preitaart en als toetje een kiwi-kokos toetje.
Morgenmiddag in de winkel bij Books4Life en zondag wordt het slecht weer dus gaan we niet wandelen, maar heerlijk lezen, wat breien en wat registreren.
Profile Image
Morgen ga ik spellen spelen met vrienden
zondag gok ik gewoon lekker lui 🤣
Profile Image

en boeken ophalen in Eindhoven :-)

Profile Image
Seer!
Profile Image

Was je toevallig op het Spellenspektakel? ;-)
Profile Image
... koorrepetitie. Nog vier maanden voor we de Matthäuspassion 'doen'. Er moet nog hard gewerkt worden!
En morgen gaan Kwatje en ik voor de tweede keer los bij mensen die 'wel duizend boeken' opgeruimd moesten hebben (ouderlijk huis moest leeg). Er is veel meuk bij, maar dinsdag hebben we er al elf grote tassen vandaan gesleept - en morgen zal 't wel weer van dat zijn!
Morgenavond m'n tweemaandelijks uitje bij de pitaboer - altijd leuk om de pitavriendjes/vriendinnetjes terug te zien.
Morgen zijn hier overigens alle winkels dicht. Elf november, wapenstilstand eerste wereldoorlog.
Profile Image
... koorrepetitie. Nog vier maanden voor we de Matthäuspassion 'doen'. Er moet nog hard gewerkt worden!
En morgen gaan Kwatje en ik voor de tweede keer los bij mensen die 'wel duizend boeken' opgeruimd moesten hebben (ouderlijk huis moest leeg). Er is veel meuk bij, maar dinsdag hebben we er al elf grote tassen vandaan gesleept - en morgen zal 't wel weer van dat zijn!
Morgenavond m'n tweemaandelijks uitje bij de pitaboer - altijd leuk om de pitavriendjes/vriendinnetjes terug te zien.
Morgen zijn hier overigens alle winkels dicht. Elf november, wapenstilstand eerste wereldoorlog.

Oh, laat eens weten wanneer en waar? Ik ben gek op de Mattheuspassie, van toen ik 'm als uk in het kinderkoor heb meegezongen. Ben dan nadien eens naar de Johannespassie gaan luisteren. Dat was een afkooksel... Maar misschien gaat het altijd zo als je teveel verwacht...
Profile Image
Oh, laat eens weten wanneer en waar? Ik ben gek op de Mattheuspassie, van toen ik 'm als uk in het kinderkoor heb meegezongen. Ben dan nadien eens naar de Johannespassie gaan luisteren. Dat was een afkooksel... Maar misschien gaat het altijd zo als je teveel verwacht...

Nou, 't is niet zo ver van bij jou hoor. In de Lambertuskerk in Beerse op 18 maart om 15.00 uur. Of anders op 17 maart in St Dimpna in Geel, da's om 19.00 uur.
Overigens, de Johannespassie is OOK heel mooi hoor. (Sprak de vrouw die ooit als intellectuele boutade zei: "Als er na Bach nooit meer muziek geschreven was, zou het voor mij OK zijn". - Voor ik iedereen over me heen krijg: ook muziek van latere datum kan ik héél goed smaken).
Profile Image
En daar valt ook onder: koken / voorbereiden voor morgen.
M'n vader viert dan z'n verjaardag weer en ik heb aangeboden om de gehaktballetjes te maken (volgens recept van oma). Vanmiddag ga ik al die richting uit om het kook en braad werk te doen.
Morgen gaan we er met z'n allen een leuk feestje van maken.
Maandag mag ik weer aan het werk. :) Om 9 uur wordt ik weer verwacht in het callcenter. Per werkweek wordt ik ingeroosterd, en het rooster van komende week ziet er goed uit.
Profile Image
Vandaag lekker rustig dagje.
Morgen naar de Jongkind-tentoonstelling in Dordrecht en daarna ergens een hapje eten. Leuk!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Profile Image
Vrijdagavond begonnen met een concert in Annabel in Rotterdam (formeel geen weekend want werk, maar toch). Vandaag niet zoveel, beetje aangeklungeld, maar dat is normaal na een concert. Morgen ga ik naar de boekkunstbeurs in Leiden. Ben benieuwd hoe dat is! Maandag dan ongetwijfeld weer wat aanklungelen en met een beetje geluk wat huishouden.
Profile Image
Morgen ga ik naar de boekkunstbeurs in Leiden.

Hier zijn trouwens drie door mij gebonden boeken getoond bij de stand van de vakopleiding handboekbinden. Hebben ze toch maar mooi in de Pieterskerk gestaan!
Profile Image
vandaag wat aangerommeld. En ik pauzeer nu even van mijn knip- en plaksessie. Morgen wat boeken naar de obcz wegbrengen en 's middags naar een concert, waar ik dan als het goed is ted van lieshout tref, voor wie ik een boek heb :-)

http://www.bookcrossing.com/---/14797624/

hij had 'm zelf niet! Ik ga 'm overigens nog ontnummeren dus iemand die over een tijdje naar deze link kijkt zal het niet begrijpen!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.