corner corner Stickers?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Stickers?

Natuurlijk koop ik ook stickers van BC zelf, en ik print ook wel stickers. Maar in het verleden maakte ik regelmatig gebruik van Vista Print, met name omdat hun normaal adresstickers precies over de barcode van ex-bieb boeken heen past. Dat plakt heerlijk weg zeg maar. Alleen is Vista Print veel duurder geworden. Heeft iemand van jullie een goed en goedkoper alternatief??

Ik hoor het graag

Complete Thread

Profile Image
Natuurlijk koop ik ook stickers van BC zelf, en ik print ook wel stickers. Maar in het verleden maakte ik regelmatig gebruik van Vista Print, met name omdat hun normaal adresstickers precies over de barcode van ex-bieb boeken heen past. Dat plakt heerlijk weg zeg maar. Alleen is Vista Print veel duurder geworden. Heeft iemand van jullie een goed en goedkoper alternatief??

Ik hoor het graag
Profile Image

Ik hoor het graag

Oh dat is jammer zeg! Dat deed ik ook wel eens...
ik lees mee voor tips!
Profile Image

RE: Stickers?

Alleen is Vista Print veel duurder geworden.

Klopt, dat heb ik ook gemerkt. De lol is er wel af.
Profile Image

RE: Stickers?

Weet iemand nog waar die stickers die Xamantha ontworpen had destijds gedrukt zijn? (Herinnert überhaupt iemand zich die stickers nog :-))
Profile Image
Weet iemand nog waar die stickers die Xamantha ontworpen had destijds gedrukt zijn? (Herinnert überhaupt iemand zich die stickers nog :-))

Ik herinner ze me zeker, maar geen idee :-)
Profile Image

idem dito. Ik heb er zelfs nog een paar (zuinigheid met vlijt.........)
Profile Image

... bouwt luizen als kamelen!
Profile Image

ik ken 'm zo:

bouwt huizen als kastelen, maar wie op de zeep bespaart bouwt luizen als kamelen!

zelf kende ik alleen het eerste stuk, maar mr.oehoeboeroe vulde 'm voor me aan :-)
Profile Image

ik ken 'm zo:

bouwt huizen als kastelen, maar wie op de zeep bespaart bouwt luizen als kamelen!

zelf kende ik alleen het eerste stuk, maar mr.oehoeboeroe vulde 'm voor me aan :-)

Die is geweldig! Ik kende uiteraard de huizen als kastelen, maar dacht dat die luizen als kamelen een 'leuke verspreking' was...
Profile Image

?????? een uitdrukking die ik nog nooit heb gehoord. Wel leuk
Profile Image

?????? een uitdrukking die ik nog nooit heb gehoord. Wel leuk

volgens mij is de volledige uitdrukking:
zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kastelen, maar wie op de zeep bespaart bouwt luizen als kamelen.
overigens weet ik niet zeker of dat tweede bouwt niet kweekt of teelt moet zijn. Ik zal het eens aan mr.oehoeboeroe vragen.
edit: ik heb het 'onzetaaladvies' er eens op nageslagen en het stuk over de zeep en kamelen hoort er helemaal niet bij officieel! Maar ja, ik vind 'm wel leuk dus houd 'm er maar in denk ik.
Profile Image
zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kamelen, maar wie op de zeep bespaart bouwt luizen als kamelen

zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen dacht ik.
Profile Image
zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kamelen, maar wie op de zeep bespaart bouwt luizen als kamelen

zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen dacht ik.

je hebt helemaal gelijk. Ik ga het veranderen.
Profile Image

Volgens mij heeft Moem die ergens laten drukken, maar ik weet niet waar.
Profile Image

Volgens mij heeft Moem die ergens laten drukken, maar ik weet niet waar.

Dat waren extra inkomsten voor de Conventie in Amsterdam.
Profile Image
Jammer van VistaPrint!

Misschien een idee om ze zelf te ontwerpen/ te printen of te laten printen bij n Copyshop?
Profile Image
Ik heb mijn stickers voor de binnenzijde besteld bij degoedkoopstedrukkerij.nl
Profile Image

Ik vind die van jou heel mooi!
Bestel jij "etiketten papier wit indoor?"
Profile Image

Ik vind die van jou heel mooi!
Bestel jij "etiketten papier wit indoor?"

Papierformaat
A7 (105x74 mm)
Papiersoort
70 grams Etiketten papier wit, indoor
Bedrukking
4/0 (full colour voorzijde)
Uitvoertermijn
Standaard
Profile Image
En je eigen ontwerp ge-upload?
Ik zie om te up-loaden geen mogelijkheid.
Profile Image

Ja, ik kan dat niet zo goed dus heb gewoon een voorbeeld gestuurd, met de vraag of ze dat konden printen
Profile Image

Ja, ik kan dat niet zo goed dus heb gewoon een voorbeeld gestuurd, met de vraag of ze dat konden printen

En het resultaat is prima!
Profile Image
*zwaait* heb jij mijn PM over boeken voor de Mikkelhorst gekregen? Zo ja, en je 'm beantwoord hebt, dan heb ik jouw antwoord PM niet gekregen ^^

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.