corner corner nieuwjaarsmeeting 2018 :-)

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

nieuwjaarsmeeting 2018 :-)

ik ben even gaan overleggen bij obcz-westerpark en we zijn weer van harte welkom! Ik twijfel nog even over de datum. Ik denk aan 13 of 14 januari. Meestal zijn de meetings op een zondag, met als gevolg dat het voor een aantal mensen onmogelijk is te komen in verband met andere bezigheden. Ik wil het best een keer op een zaterdag doen, maar als dat dan weer problemen bij anderen oplevert wordt het lastig. Bovendien, weet ik natuurlijk niet zeker of degenen voor wie de zondag niet uitkomt dan wel op zaterdag komen. Kortom, dilemma. Ik ga dit weekend beslissen, maar als iemand argumenten heeft voor de zaterdag of de zondag hoor ik het graag. Helaas zal er altijd wel iemand ontevreden zijn over de datum, maar ik doe mijn best dat dat zo min mogelijk mensen zijn!

Complete Thread

Profile Image
ik ben even gaan overleggen bij obcz-westerpark en we zijn weer van harte welkom! Ik twijfel nog even over de datum. Ik denk aan 13 of 14 januari. Meestal zijn de meetings op een zondag, met als gevolg dat het voor een aantal mensen onmogelijk is te komen in verband met andere bezigheden. Ik wil het best een keer op een zaterdag doen, maar als dat dan weer problemen bij anderen oplevert wordt het lastig. Bovendien, weet ik natuurlijk niet zeker of degenen voor wie de zondag niet uitkomt dan wel op zaterdag komen. Kortom, dilemma. Ik ga dit weekend beslissen, maar als iemand argumenten heeft voor de zaterdag of de zondag hoor ik het graag. Helaas zal er altijd wel iemand ontevreden zijn over de datum, maar ik doe mijn best dat dat zo min mogelijk mensen zijn!
Profile Image
Leuk! Mij maakt zaterdag of zondag niet zo uit als het maar op tijd op de dag is zodat ik ook weer op tijd richting huis kan. Het is toch best een eindje van 010 naar 020 ;)
Profile Image
Leuk! Mij maakt zaterdag of zondag niet zo uit als het maar op tijd op de dag is zodat ik ook weer op tijd richting huis kan. Het is toch best een eindje van 010 naar 020 ;)

meestal begin ik rond 12 uur. De ervaring leert dat er voor die tijd niemand komt. Zit ik dan in m'n uppie aan een grote gereserveerde tafel :-(
Profile Image
Leuk! ...... als het maar op tijd op de dag is zodat ik ook weer op tijd richting huis kan. Het is toch best een eindje van 010 naar 020 ;)

Dat geldt helemaal voor een reis van 058 naar 020 :-) Daarmee is niet gezegd dat ik kom, maar wel dat 11 - 12 uur een goede begintijd is om ook weer een beetje bijtijds thuis te zijn (bij voorkeur nog in het bezit van enige energie).
Profile Image
Mij maakt het ook niet direct uit. 't Is wel een heel groot eindje natuurlijk, en ik weet dan ook niet of ik kom - stel je voor dat er metersdik sneeuw ligt; trouwens, een centimeter is ook al genoeg (lees: te veel).
Het is wel 13 of 14 januari, 12 januari is een vrijdag.
Profile Image
Mij maakt het ook niet direct uit. 't Is wel een heel groot eindje natuurlijk, en ik weet dan ook niet of ik kom - stel je voor dat er metersdik sneeuw ligt; trouwens, een centimeter is ook al genoeg (lees: te veel).
Het is wel 13 of 14 januari, 12 januari is een vrijdag.

dank je, ik pas 'm aan!
Profile Image

:)

Ik weet binnenkort pas hoe we werken, de dienstregeling en onze diensten worden aangepast.
Doorgaans werk ik heel het weekend of niet.
We hebben maar één gesplitst weekend en dat is dan werken op zaterdag.
Maar bon, de kans dat ik die heb, is niet zo groot.
Ik heb dat eens opgezocht en dat lag vlakbij een station, dus als ik kom, is het wellicht met de trein.
Maar laat je niet door mij leiden. Mijn mogelijkheden zijn vaak beperkt ... (kleine kindjes enzo ;) )

Heb anders al genoeg opzij liggen haha ;)
Profile Image

RE: :)

En ondertussen hebben we de nieuwe reeks en pats, ik sta buiten reeks, dus weet het één dag op voorhand :(
Profile Image
En ondertussen hebben we de nieuwe reeks en pats, ik sta buiten reeks, dus weet het één dag op voorhand :(

:-((
Profile Image
Ik kom graag en heb geen voorkeur voor een datum :)
Profile Image
Altijd gezellig.

Ik zal vragen wat mijn vaders plannen voor zijn verjaardag zijn
Profile Image
Dat is voor mij wel een heel eind..... maar ik heb geen voorkeur voor zaterdag of zondag. Afhankelijk van het weer wordt het een trip Amsterdam of niet.
Profile Image

Leuk.

Dag maakt me niet zoveel uit.
Alleen enige tijd van te voren wanneer, ivm vrij vragen.
Profile Image

Gezellig!

Als ik dat weekend in Amsterdam ben, kom ik graag! En dan maakt de dag voor mij niet uit. ;)

Profile Image
even omhoog, vooral voor diegenen die nooit op zondag kunnen!
Profile Image
het opgeven komt nog hoor :-) Ik zal in of kort na dit weekend een draadje starten!
Profile Image
het opgeven komt nog hoor :-) Ik zal in of kort na dit weekend een draadje starten!

Oh ik begrijp het. Dan: Maakt me niet uit!;-)
Profile Image
Profile Image
en ook de melding van de datum dus. De filiaalmanager is even onbereikbaar. En ik had het al wel met haar besproken maar nog geen definitieve datum gepland en afspraken gemaakt. Hopelijk lukt het eind van de week wel.
Profile Image
ik reserveer het weekend vast in mijn agenda en zie wel welke dag het wordt :-)
Profile Image
maar weet niet zeker of ik kan omdat dat weekend ook één van mijn schoonzussen jarig is. Maar ze viert het niet ieder jaar, dussssss......
Profile Image
we regelen wel iets ;-)
Profile Image
ik ga een nieuw draadje starten!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.