corner corner 4 november: Lekker die wintertijd! Lekker lezen! Maar wat?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

4 november: Lekker die wintertijd! Lekker lezen! Maar wat?

Ik ben zelf net begonnen in "Kleine filosofie van het rijtjeshuis" van Pieter Hoexum. Kwam ik tegen in de bieb, leek me leuk/boeiend.
Verder nog de laatste van de 100 portretten van de catalogus "Zie de mens", voor mijn leesclub van aanstaande maandag.
Kortom: ik vermaak me wel!

Complete Thread

Profile Image
Ik ben zelf net begonnen in "Kleine filosofie van het rijtjeshuis" van Pieter Hoexum. Kwam ik tegen in de bieb, leek me leuk/boeiend.
Verder nog de laatste van de 100 portretten van de catalogus "Zie de mens", voor mijn leesclub van aanstaande maandag.
Kortom: ik vermaak me wel!
Profile Image
Dan Brown.
Al jaren in de kast.
Nu eindelijk lezen en daarna gauw op reis:)
Profile Image
Arthur Japin:
mwah...zit helaas nog niet in het verhaal.
Profile Image
een dwarsligger, vrijdagmiddag gekregen op de meeting en omdat ik gisteren een treinreis had van enkele uren, die maar meegenomen.
krijg deze week extra leestijd, want ik ben gisteren gevallen en heb mijn hand gekneusd, zodat ik niet kan handwerken, dus extra lezen en misschien komt er wel een legpuzzel op tafel
Profile Image
want ik ben gisteren gevallen en heb mijn hand gekneusd, zodat ik niet kan handwerken, dus extra lezen en misschien komt er wel een legpuzzel op tafel

Oei! Hopelijk snel weer beter...
Profile Image
Ik heb eigenlijk niets uitgelezen vorige week...

Ben gister wel begonnen in het boek the pirates in adventure with scientist

Irene kinderen is bijna uit..
Profile Image
de nieuwe Camilla Lackberg!!!

oh, jaloers :-)
Profile Image
gewoon van de bieb!!! enne....beterschap!
Profile Image
gewoon van de bieb!!! enne....beterschap!

dank je en ik heb nog wel wat te lezen :-)
Profile Image
Heerlijk een eind terug in de tijd :-)
Profile Image
Bladzijde 541 inmiddels, nog 399 te gaan.
Profile Image
Bladzijde 541 inmiddels, nog 399 te gaan.

Jaja, die ouwe Russen keken niet op een woordje of duizend... 😜
Profile Image
, en over de geschiedenis van scheikunde.
Profile Image
the bone collector van Jeffery Deaver gelezen (aanrader voor de liefhebbers van het 'vettigere' thrillerwerk ... ) en nu vind haar van Lisa Gardner, de dwarsligger dus. Ook spannend. Overigens ook voor school 'De hemel van Heivisj' van Benny Lindelauf, YA maar echt goed.
Profile Image
Ik lees nog steeds De Stam van de Holenbeer van Jean Auel. Ik vind het een mooi verhaal, maar heb er toch wat moeite mee dat Ayla nog maar 8 is, terwijl ik haar verbeeld als een 14/15 jarige als ik het lees. Ben nu bijna op de helft van deze voor mij dikke pil.

Daarnaast lees ik Abarat van Clive Barker. Lees makkelijk weg, maar het verhaal weet me nog niet echt te boeien. Ik hoop dat de fantasy wereld waar het hoofdpersonage net is ingekomen mij weet te verrassen.
Profile Image
'Vaak ben ik. gelukkig' van Grøndahl. Intrigerend!
Profile Image
een makkelijk tussendoortje
Profile Image
"Het midden van de wereld" van Andrea Steinhofel. Meegenomen van een meeting, een mooi boek!
Profile Image
"Het midden van de wereld" van Andrea Steinhofel. Meegenomen van een meeting, een mooi boek!

geweldig boek!!!!
Profile Image
Heb lang niet gelezen, Hopelijk ga ik weer meer lezen, Heb nog een hele berg boeken in huis, wat allemaal schreeuwd om gelezen te worden!
Profile Image
pst...er is inmiddels weer een nieuw draadje gestart...
Welkom terug overigens, lang niets meer van je gehoord!
Profile Image
pst...er is inmiddels weer een nieuw draadje gestart...
Welkom terug overigens, lang niets meer van je gehoord!

oeps. dat krijg ik ervan als ik lang niet op het forum heb gekeken!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.