corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Zaterdag valt definitief het doek over het zomerseizoen van de camping. We gaan met zijn allen opruimen en afsluiten. Omdat het een privécamping is, zorgen we zelf voor het schoonmaken, water afsluiten, groenstrook bijwerken etc. Leuke klus voor de zaterdag en het schijnt mooi weer te worden!
Zondag een dagje thuis. De administratie voor de 52/52 uitdaging bijwerken, recensie schrijven, beetje lezen etc. Heerlijk rustig dagje voor een hele drukke week losknalt!

Fijn weekend!

Complete Thread

Profile Image
Zaterdag valt definitief het doek over het zomerseizoen van de camping. We gaan met zijn allen opruimen en afsluiten. Omdat het een privécamping is, zorgen we zelf voor het schoonmaken, water afsluiten, groenstrook bijwerken etc. Leuke klus voor de zaterdag en het schijnt mooi weer te worden!
Zondag een dagje thuis. De administratie voor de 52/52 uitdaging bijwerken, recensie schrijven, beetje lezen etc. Heerlijk rustig dagje voor een hele drukke week losknalt!

Fijn weekend!
Profile Image
Morgen weer een etappe lopen van "de stelling van Amsterdam", van Krommenie naar Pontje Buitenhuizen, vaart over het Noorzeekanaal.
Zondag naar mijn moeder, kijken hoe het gaat. Langzaam maar zeker gaat ze achteruit. Tja, als je 97 bent....... We hopen alleen dat het geen lijdensweg gaat worden.

Ik wens iedereen een prettig weekend!

Profile Image
En morgen middag een introductie workshop familie opstellingen.
Zondag even helemaal niets.
Maandag mag ik eerst naar de kapper en daarna m'n 1e werkdag in een nieuwe functie.
Callcenter medewerkster, bij een bedrijf die het callcenter werk doet voor een aantal opdrachtgevers. Ik kom te werken op de outbound afdeling (mensen bellen). Eerst maar eens afwachten wat deze komende week me brengt qua werk en reistijd. :) Na 8 jaar 15 minuten enkele reis mag ik nu 35 - 40 minuten enkele reis naar werk toe.
Profile Image
mag ik nu 35 - 40 minuten enkele reis naar werk toe

Dat is precies lang genoeg om het op de terugweg weer uit je hoofd te zetten.
Veel succes.
Profile Image
Maandag mag ik eerst naar de kapper en daarna m'n 1e werkdag in een nieuwe functie.

Gefeliciteerd en succes! En genoeg leestijd onderweg (of moet je zelf rijden...)
Profile Image

Gefeliciteerd en succes! En genoeg leestijd onderweg (of moet je zelf rijden...)

Ik ga met het OV. Treinstation is vlakbij en in Leiden is het callcenter op 5 minuten lopen.
Profile Image
die weer heel gezellig was.
Morgen met de trein naar Heerhugowaard naar Vittorio fietsen, daar is een gezellige dag met voorlichting door mensen die op de fiets Europa zijn gaan verkennen en dat willen wij volgend jaar ook gaan doen. Een reis van ruim 2 uur heen en 2 uur terug met de trein, dus tijd om onderweg wat te lezen. Zondag een dagje rustig aan, wat lezen, wat breien en wat administratie bijwerken.
Profile Image
Morgen met de trein naar Heerhugowaard naar Vittorio fietsen

doe je ton en anita de groeten van ons? Wij hebben zelf vorig jaar nog op de beurs gestaan met een 'standje'.
Profile Image
Morgen met de trein naar Heerhugowaard naar Vittorio fietsen

doe je ton en anita de groeten van ons? Wij hebben zelf vorig jaar nog op de beurs gestaan met een 'standje'.

Jammer dat jullie er nu niet staan, maar ik zal ze de groeten doen
Profile Image
Jammer dat jullie er nu niet staan, maar ik zal ze de groeten doen

dankjewel!
Profile Image
met allemaal kollega's. Helaas is er net dit weekend werk aan het spoor. Ik mag naar bussum via utrecht :-( In plaats van 20 minuten treinen zonder overstappen, wordt het ruim een uur met twee overstappen. En terug idemdito. Nou ja, we zien het wel. En zondag bij mama-oehoeboeroe op bezoek. Maandag bijkomen en een pompoencake bakken, weer eens wat anders!
Profile Image
Ik heb vandaag met mijn moeder een workshop gedaan, daarna naar het boekenfestijn en nog wat boodschappen gedaan. Morgen puin ruimen en huishouden. Daarna mijn boeken in het 52 52 draadje melden en kijken hoeveel boeken ik sowieso vrij heb gelaten dit jaar
Profile Image

Wandelen

Ik ben net thuis van een weekend wandelen met een drietal (ex) collega's / medemuzikanten. Prachtig weer gehad, vooral zaterdag! Heerlijke dagen gehad.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.