corner corner vleugeltjes

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

vleugeltjes

Ik ben niet meer zo actief in BC-land maar wil toch niet zonder vleugeltjes en dus weer besteld nadat ze vervaagd waren. Maar vraag me af of ik het goed heb gedaan (bestel al jaaaaaren vleugeltjes maar ik begin oud te worden.....).

30,10 euro overgemaakt, is dat een goed bedrag??? En de vleugeltjes natuurlijk in de web store besteld.

Complete Thread

Profile Image

vleugeltjes

Ik ben niet meer zo actief in BC-land maar wil toch niet zonder vleugeltjes en dus weer besteld nadat ze vervaagd waren. Maar vraag me af of ik het goed heb gedaan (bestel al jaaaaaren vleugeltjes maar ik begin oud te worden.....).

30,10 euro overgemaakt, is dat een goed bedrag??? En de vleugeltjes natuurlijk in de web store besteld.
Profile Image
OK bedankt Moem, en ik zie dat ik al weer vlieg, maar de status van betaling staat nog op -wacht op betaling-.
Ik ga er vanuit dat het zo goed is en ben blij dat ik weer van de extraatjes van de vleugeltjes gebruik kan maken.
Profile Image
de status van betaling staat nog op -wacht op betaling-.

Klopt, dat duurt een paar dagen, en dan moet Ardik de bankrekening nog controleren, wat hij niet elke dag doet.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.