corner corner Herfstloterij

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Herfstloterij

De blaadjes kleuren weer de mooiste kleuren of zijn al gevallen. Dikke jassen worden weer uit de kast gehaald. Met andere woorden: we zitten midden in de herfst. Tijd voor de herfstloterij dus!

Opgeven kan tot en met 30 november 2017. Daarna zal ik lootjes trekken (of een onafhankelijke partij de trekking laten doen)

De winnaar van de 1e prijs wint de helft van het aantal boeken (bij een oneven aantal het grootste deel) en mag de winterloterij organiseren. De winnaars van de 2e en 3e prijs krijgen ieder de helft van de rest van het aantal boeken. Als je 1 van de winnaars bent, maak je een doffe-ploffen-draadje met de boeken die je ontvangt. Zo kan iedereen zien wat voor leuke prijzen je in de wacht hebt gesleept.

Iedereen die meedoet en niet wint, stuurt een boek naar een van de winnaars. Adressen van de winnaars en zijn of haar voorkeuren krijgen jullie via een PM toegestuurd. Hoe meer mensen er meedoen, des te meer boeken zijn er te winnen.

Als je niet mee wilt doen met de loterij maar wel een van de winnaars een boek(en/pakket) wilt sturen, geef je dan op als donateur!

Deelnemers:
Wurmpje
Zazoetje
AngelFrouk
Korenwolf
Gerbie7
Alfa-Betje
Camperfan
Hoisvolbuukskes
061019alexandra
DutchFirebird

Donateurs:
Sneeuws
bestfriends
Smitie1405
Berdie48
Motherof11
Angelique1303
Oehoeboeroe

Complete Thread

Profile Image
De blaadjes kleuren weer de mooiste kleuren of zijn al gevallen. Dikke jassen worden weer uit de kast gehaald. Met andere woorden: we zitten midden in de herfst. Tijd voor de herfstloterij dus!

Opgeven kan tot en met 30 november 2017. Daarna zal ik lootjes trekken (of een onafhankelijke partij de trekking laten doen)

De winnaar van de 1e prijs wint de helft van het aantal boeken (bij een oneven aantal het grootste deel) en mag de winterloterij organiseren. De winnaars van de 2e en 3e prijs krijgen ieder de helft van de rest van het aantal boeken. Als je 1 van de winnaars bent, maak je een doffe-ploffen-draadje met de boeken die je ontvangt. Zo kan iedereen zien wat voor leuke prijzen je in de wacht hebt gesleept.

Iedereen die meedoet en niet wint, stuurt een boek naar een van de winnaars. Adressen van de winnaars en zijn of haar voorkeuren krijgen jullie via een PM toegestuurd. Hoe meer mensen er meedoen, des te meer boeken zijn er te winnen.

Als je niet mee wilt doen met de loterij maar wel een van de winnaars een boek(en/pakket) wilt sturen, geef je dan op als donateur!

Deelnemers:
Wurmpje
Zazoetje
AngelFrouk
Korenwolf
Gerbie7
Alfa-Betje
Camperfan
Hoisvolbuukskes
061019alexandra
DutchFirebird

Donateurs:
Sneeuws
bestfriends
Smitie1405
Berdie48
Motherof11
Angelique1303
Oehoeboeroe
Profile Image
Leuk ik doe mee!
Profile Image
Je staat erbij :-)
Profile Image
Leuk!
Ik loot ook graag mee!
Profile Image
...... maar wil wel donateur zijn.
Profile Image
ik doe deze keer mee als donateur.
Profile Image
Ik doe ook weer graag mee.
Profile Image
dus doe graag mee als donateur!
Profile Image
ik doe mee als donateur.
Profile Image
... is langer dan die van de deelnemers, grappig :-)
Profile Image
zo mijn boek van de zomerloterij is eindelijk op de post. (ivm verbouwing stonden de boeken op een onbereikbare plek).
Dus nu mag ik me weer opgeven, ik doe graag weer mee!
Profile Image
zo mijn boek van de zomerloterij is eindelijk op de post. (ivm verbouwing stonden de boeken op een onbereikbare plek).
Dus nu mag ik me weer opgeven, ik doe graag weer mee!

en ik heb net vandaag mijn laatste boek van de zomerloterij binnengekregen, nee, niet van jou, maar van -nika-. Kan ik me bij deze opgeven als donateur :-)
Profile Image
ik ga de brievenbus in de gaten houden :)
Profile Image
Ik doe graag weer mee als donateur
Profile Image
Heb een ronde gemist, maar doe deze keer graag weer mee.
Profile Image

UP

Ik doe graag mee.
Profile Image
Profile Image
ik geloof dat je mij over het hoofd gezien hebt :-( Graag als donateur!
Profile Image
Sowwy, je staat er nu bij!
Profile Image
Sowwy, je staat er nu bij!

kan gebeuren, ik doe nu wel mee :-)
Profile Image
Leuke actie, sneeuws! Even genoeg dozen verzonden dus geen donateur, ik wil graag meedoen aan de loterij.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.