corner corner 10 jaar Bookcrossing, verloting 10 dozen boeken! Verzending vanaf maandag 13 november

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

10 jaar Bookcrossing, verloting 10 dozen boeken! Verzending vanaf maandag 13 november

De tijd gaat snel, ook ik ben alweer 10 jaar bookcrosser!
De laatste tijd niet meer zo actief in het reizen naar bijeenkomsten in den lande. Ter gelegenheid van mijn jubiliem verloot ik 10 dozen mooie boeken. Bookcrossing boeken wel te verstaan, met in iedere doos een extra surprise. Verzendkosten zijn uiteraard voor mijn rekening. Verzending gaat per Kiala, nu UPS geheten. Voor de Belgen is de verzending naar een adres in de buurt van de grens.

Morgen op de 7-11-2017 om 11.07 uur zal ik lootjes trekken en publiceer ik hier de winnaars. Min of meer zijn dat er denk ik meer dan twee of drie -)

Mee doen:
Miekster,
Camperfan,
Sneeuws,
Enitnaj,
Oehoeboeroe,
AngelFrouk
CreativeChaos
Elandria- wilde geen doos, krijg nu dus ook geen doos ;-)
Chris147
GeoLies
Motherof11
Joanazinha
Korenwolf

Stand van zaken vrijdag 17 november 2017: op één na zijn alle dozen verstuurd. UPS, voorheen Kiala, is erg snel met de bezorging. De meeste dozen zijn dan ook al bij de ontvangers. Veel leesplezier allemaal!
Het was leuk de dozen voor jullie in orde te maken.

Complete Thread

Profile Image
De tijd gaat snel, ook ik ben alweer 10 jaar bookcrosser!
De laatste tijd niet meer zo actief in het reizen naar bijeenkomsten in den lande. Ter gelegenheid van mijn jubiliem verloot ik 10 dozen mooie boeken. Bookcrossing boeken wel te verstaan, met in iedere doos een extra surprise. Verzendkosten zijn uiteraard voor mijn rekening. Verzending gaat per Kiala, nu UPS geheten. Voor de Belgen is de verzending naar een adres in de buurt van de grens.

Morgen op de 7-11-2017 om 11.07 uur zal ik lootjes trekken en publiceer ik hier de winnaars. Min of meer zijn dat er denk ik meer dan twee of drie -)

Mee doen:
Miekster,
Camperfan,
Sneeuws,
Enitnaj,
Oehoeboeroe,
AngelFrouk
CreativeChaos
Elandria- wilde geen doos, krijg nu dus ook geen doos ;-)
Chris147
GeoLies
Motherof11
Joanazinha
Korenwolf

Stand van zaken vrijdag 17 november 2017: op één na zijn alle dozen verstuurd. UPS, voorheen Kiala, is erg snel met de bezorging. De meeste dozen zijn dan ook al bij de ontvangers. Veel leesplezier allemaal!
Het was leuk de dozen voor jullie in orde te maken.
Profile Image
3 werf Hoera, etc. etc.

Ik loot graag mee.
Profile Image
3 werf Hoera, etc. etc.

Ik loot graag mee.

Ha, dank je wel. Tijd gaat snel. Bookcrossing heeft in het Noorden wel bijzondere samenwerkingsverbanden teweeg gebracht ;)
Ik verheug me alweer op volgend jaar.
Profile Image
ik loot niet mee, te ver weg en nog steeds geen Kiala hier.
Profile Image
ik loot niet mee, te ver weg en nog steeds geen Kiala hier.

Ik wil ook DHL wel gebruiken hoor, als dat beter voor jou uitkomt.
Profile Image

Van harte.

Je bent nu een tiener :-)
Ik loot graag mee.
DHL indien mogelijk, bij ons is KIALA ' 2 dorpjes verder ' :-)
Maar dat is wel te regelen.
Profile Image
Je bent nu een tiener :-)
Ik loot graag mee.
DHL indien mogelijk, bij ons is KIALA ' 2 dorpjes verder ' :-)
Maar dat is wel te regelen.

Camperfan, dank je wel.
Nu weet ik waar die gierende hormonen vandaan komen,
ik dacht al dat het aan mijn leeftijd lag.;)
Leuk dat je meeloot.
Profile Image
Ik doe eens gek, ik loot mee :-)
Profile Image
maar ik loot ook mee. De obcz kan wel nieuwe input gebruiken :-) Rest mij nog je te feliciteren!
Profile Image
Ik doe ook graag mee
Profile Image

Leuk!

Leuk dat jullie meedoen!
Profile Image
wow, wat een mijlpaal! van harte gefeliciteerd!

Ik doe ook heel graag mee, de bodem van de boekenvoorraad voor OBCZ Mikkelhorst komt in zicht....bij ons is Kiala geen enkel probleem gelukkig! zelfs eentje in de burt die op zondag open is.
Profile Image
wow, wat een mijlpaal! van harte gefeliciteerd!

Ik doe ook heel graag mee, de bodem van de boekenvoorraad voor OBCZ Mikkelhorst komt in zicht....bij ons is Kiala geen enkel probleem gelukkig! zelfs eentje in de burt die op zondag open is.

Dank je wel cc, leuk dat je meedoet!
Ik zet je erbij. Dus zelfs op zondg kun je voorzien worden van nieuw leesvoer...Super handig ;)
Profile Image

[Thread kaping]

Wat voor soort boeken wil je hebben voor de Mikkelhorst? Dan houd ik die voor je apart als ik aan het opruimen ben.

Profile Image

[Thread kaping]

Wat voor soort boeken wil je hebben voor de Mikkelhorst? Dan houd ik die voor je apart als ik aan het opruimen ben.

liefst romans in het wat 'lichtere' genre voor volwassenen, alle soorten kinderboeken en non-fictie voor een 'groot' publiek. super dat je aan ons denkt!
Profile Image
liefst romans in het wat 'lichtere' genre voor volwassenen

Valt Chicklit daar ook onder?
Profile Image

zekers!

Profile Image

zekers!

Dan heb ik wel het een en ander voor je, moet het nog wel registreren :-)
Profile Image
Ik loot ook graag mee. 😃
Profile Image

Proficiat !

Ik word meer dan genoeg bevoorraad, dus loot niet mee.

Ik wens je wel een fantastische 10de BC-verjaardag ! ;)
Profile Image
Van harte gefeliciteerd met je 10e verjaardag.
Met plezier loot ik mee. (ik heb al wel boeken, maar ja, te leuk...)

Wat veel ga je veel versturen, 10 dozen met boeken! Super idee :-)
Profile Image
Op naar de volgende 10 jaar!
Ik loot graag mee.
Profile Image

Dank

Dank voor de felicitaties!
Ik zet jullie erbij, Elandria, christ147, GeoLies, Motherof11
Profile Image

RE: Dank

Dank voor de felicitaties!
Ik zet jullie erbij, Elandria, christ147, GeoLies, Motherof11

Oh nee, ik wil niet meeloten. Ik wilde alleen vragen wat voor boeken CC nodig heeft voor de OBCZ. Sorry!
Profile Image
Leuk om te zien dat er steeds meer die hards zijn :-).
Ik loot graag mee!
Profile Image
Leuk om te zien dat er steeds meer die hards zijn :-).
Ik loot graag mee!

Dank je wel!,
Ik zet je erbij!
Profile Image
Proficiat, ik zag dat ik die mijlpaal ongemerkt ook gepasseerd ben. Wat een tijd alweer. Door bookcrossing heb ik een hoop boeken gelezen die ik anders niet gelezen had (en dat zou jammer geweest zijn) en heb ik een hoop aardige mensen leren kennen. Zelf niet meer zo actief op het forum of bij meetings maar nog steeds wel aan het crossen.
Ik loot dan ook graag mee.
Profile Image
Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik loot niet mee want ik heb al meer boeken dan me lief is :)
Profile Image

oeh, spannend........
Profile Image
oeh, spannend........

X 2 :-)
Profile Image

oeh, spannend........

* Zet alvast spannend muziekje op*
Profile Image
1. Creative Chaos
Gefeliciteerd, ik heb je gegevens nog. De doos komt spoedig naar je toe.
Wil je de doos ergens ophalen, of mag ik hem naar het bekende adres toezenden?
Profile Image
wat superleuk! Daar ben ik blij mee, namens mijzelf en OBCZ De Mikkelhorst hartelijk dank!!!!!! Ik weet niet hoe je de doos wilt versturen, volgens mij is Kiala het voordeligst! In dat geval graag naar de Van lenneplaan, sigarenmagazijn Cigo heet 't daar geloof ik.

Profile Image
Gefeliciteerd! Wil je me via pm laten weten waar je de doos bezorgd wilt krijgen? Dank je wel. Ook die doos gaat spoedig de deur uit.
Profile Image
Gefeliciteerd! Wil je me via pm laten weten waar je de doos bezorgd wilt krijgen? Dank je wel. Ook die doos gaat spoedig de deur uit.

Leuk! Ik stuur je een pb.
Profile Image
Gefeliciteerd! Ook hier de vraag of je de doos naar het bekende adres wilt laten zenden, of dat je 'm liever ergens ophaalt. Einde van de week zal de doos denk ik wel bij je binnen kunnen zijn.
Profile Image
Bekende adres prima.
Superbedankt alvast.
Met welk een gewicht kan ik rekening houden?
Profile Image
Ik keek even niet naar je onderste draadje.....
Het is mijn streven iedere prijswinnaar een boekendoos van maximaal 20 kilo te laten bezorgen. Mocht je graag minder kilo's boeken ontvangen, geef het dan door.

Graag onder de 10 kilo aub.
Profile Image
5. Gefeliciteerd! Wil je me via p.m. laten weten waar de boekendoos heen kan worden verzonden? Dank alvast.
Profile Image
5. Gefeliciteerd! Wil je me via p.m. laten weten waar de boekendoos heen kan worden verzonden? Dank alvast.

Wat leuk! Ik stuur je een pm!
Profile Image
Gefeliciteerd! Wil je me laten weten naar welk adres de doos heen gezonden kan worden? Dank alvast!
Profile Image
Gefeliciteerd! Wil je me laten weten naar welk adres de doos heen gezonden kan worden? Dank alvast!

LEUK! Nou, jij dankjewel. Ik kijk er naar uit. Je ontvangt een PM van mij. :-)
Profile Image
Gefeliciteerd! Mag de doos naar het bekende adres, of wil je de boekendoos ophalen ergens? Ik ga extra mijn best doen jouw boekendoos supersnel te verzenden.
Profile Image
Hartelijk dank. De doos mag via Kiala/UPS naar het bekende adres. :)
Ik ben er blij mee.
Profile Image
Gefeliciteerd! Wil je me laten weten naar welk adres/ophaalpunt de boekendoos verzonden mag worden? Dank alvast.
Profile Image
hé, wat leuk! Ik stuur je later vanavond nog even een PM met verdere gegevens :-) En voor de andere winnaressen: ook van harte!
Profile Image
Gefeliciteerd! Wil ook jij me laten weten waar je de boekendoos bezorgd wilt krijgen? Dank alvast.
Profile Image
Gefeliciteerd! Wil ook jij me laten weten waar je de boekendoos bezorgd wilt krijgen? Dank alvast.

Dank je wel! Sorry voor niet eerder reageren, maar het was een beetje druk op het werk. De boekendoos mag naar mij thuis gestuurd worden. Ik PM je!
Profile Image
Gefeliciteerd! Ik hoor graag een bezorgadres van je via pm. Dank alvast.
Profile Image

RE: 9.Sneeuws

Sorry, lees ook nu je bericht pas! Stuur je n PM.
Profile Image
Gefelciteerd! Wil je mijn geheugen even opfrissen en via pm doorgeven naar welk adres de boekendoos verzonden kan worden? Dank je wel.
Profile Image
Ik weet hoe leuk het is een verrassingsdoos te krijgen.
Veel plezier ermee.

DutchFirebird, dank je wel voor deze leuke actie.
Op naar de volgende 10 jaar.
Profile Image
Motherof 11, Camperfan en Elandria zijn buiten de prijzen gevallen.
De notaris hier heeft in een toilettas alle namen op lootjes geschreven en met dichte ogen de winnende lootjes getrokken.
Het is mijn streven iedere prijswinnaar een boekendoos van maximaal 20 kilo te laten bezorgen. Mocht je graag minder kilo's boeken ontvangen, geef het dan door.

Dank voor het meedoen
* Zet muziekje weer af*

Is blij, veegt zweet van haar voorhoofd, poe dat ook weer gedaan vandaag.
Het is mooi weer hier, en wat een mooi nieuws dat vanmorgen omstreeks koffietijd omstanders hier ter plaatse in het centrum, twee mensen uit het water gered gered hebben. Zij waren met hun auto te water geraakt.
Dat zijn helden, die omstanders! D.F.B. is er onder de indruk van.
Daarbij is een loterijtje doen niets toch?

Update: de uit het water geredde inzittende van de auto is toch overleden. Hoe het met de redders gaat is niet bekend.
De dozen komen zo snel mogelijk naar jullie toe.
Miekster wil dus een bescheiden gewicht aan boeken ontvangen, zijn er meer mensen die dat willen?
Profile Image

RE: Helaas

Motherof 11, Camperfan en Elandria zijn buiten de prijzen gevallen.

Haha, ik had me helemaal niet opgegeven, dus dat is heel prima ;-)
Profile Image

Is blij, veegt zweet van haar voorhoofd, poe dat ook weer gedaan vandaag.
Het is mooi weer hier, en wat een mooi nieuws dat vanmorgen omstreeks koffietijd omstanders hier ter plaatse in het centrum, twee mensen uit het water gered gered hebben. Zij waren met hun auto te water geraakt.

Dat is in ieder geval goed nieuws op deze koude herfst dag. Geeft weer een goed gevoel wat betreft de hulpvaardigheid van lieve mensen. :) :) :)
Profile Image

Update: de uit het water geredde inzittende van de auto is toch overleden. Hoe het met de redders gaat is niet bekend.

Jammer dat de redding heeft kunnen baten.
Idd dappere mensen!!!
Profile Image
7-11-2017 om 11.07 uur
Mooi moment.
Profile Image
Geniet van je doos!
Profile Image

Ontvangen.

Had je wel al gemaild, maar bedacht opeens dat er alweer boeken via de Harlingerstraat bij mij terecht zijn gekomen.
Het afhaalpunt is op een steenworp afstand van de laadbak, waar we , en vooral jij, een heleboel boeken redde!!!
Profile Image
Haha hoe is het mogelijk! :-)
Leuk dat je ' t meldt!
Profile Image
wat een prachtige boeken zitten er in! Dank je wel. Ik ga ze binnenkort melden en (als ik ze niet zelf lees) zorgen voor een vervolg van hun reis. Dankjewel DutchFireBird :-)
Profile Image
Wow. 18 kg aan boeken. :)
Ik ga vanmorgen een beginnentje maken met melden van de boeken. Een aantal boeken lees ik eerst zelf, en een aantal boeken laat ik via familie en vrienden verder reizen
Profile Image
Dankjewel DutchFireBird. De doos is aangekomen.
Wat een mooi gevulde doos. Heel vrolijk, mooi gevuld en inderdaad, heel veel tape. Ik begin met melden van de boeken. Nogmaals, dankjewel. :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.