corner corner Aangeboden: De eerste vijf boeken van Earth's childeren (Clan of the Cave Bear)- Jean M. Auel

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Aangeboden: De eerste vijf boeken van Earth's childeren (Clan of the Cave Bear)- Jean M. Auel

Het betreft de engelstalige pocketserie. De pockets zijn oud, maar nog prima om te lezen. Pronken in de kast doen ze niet echt meer. Ik kan er zelf maar niet aan beginnen, dus mogen ze naar een nieuwe lezer, want ze nemen te veel ruimte in om alleen maar staan. Ik verstuur ze graag met Kiala.

Bij meerdere gegadigden zal ik loten. Bij geen gegadigden ga ik ze in de Boekspot neerzetten.

Complete Thread

Profile Image
Het betreft de engelstalige pocketserie. De pockets zijn oud, maar nog prima om te lezen. Pronken in de kast doen ze niet echt meer. Ik kan er zelf maar niet aan beginnen, dus mogen ze naar een nieuwe lezer, want ze nemen te veel ruimte in om alleen maar staan. Ik verstuur ze graag met Kiala.

Bij meerdere gegadigden zal ik loten. Bij geen gegadigden ga ik ze in de Boekspot neerzetten.
Profile Image
Ik kan er zelf maar niet aan beginnen

en ik maar denken dat jij naar de hoofdpersoon heette!
Profile Image

Kan toch? Ik heb m'n naam ook niet zelf gekozen... 😜
Profile Image
Ik kan er zelf maar niet aan beginnen

Dat klopt ook. Alleen had ik naam al gekozen voordat ik wist van de boekenserie. Ik heb in mijn jeugd de film gezien met Daryl Hannah als Ayla. Imposante film en dito rol. Maakte veel indruk op me. Een film waarin bijna niet gesproken wordt. Bijzonder. Toen ik de wereld van het www instapte en een e-mail adres moest verzinnen, koos ik Ayla_Mey. Beetje van mezelf en een beetje van Auel. ;-)
Profile Image

*up*

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.