corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Zaterdag hoop ik op mooi weer, want dan sta ik met mijn breisels op Puur Lunetten! een streekmarkt in Utrecht (winkelcentrum Lunetten). Heb je zin om langs te komen?
Zondag dan alles weer opruimen (tot de volgende markt eind november) en verder breien aan nieuwe voorraad :-). En proberen een recensieboek uit te krijgen. Het is lezen tegen heug en meug omdat ik het boek niks aan vind. Tja, dat gebeurt ook wel eens......

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Zaterdag hoop ik op mooi weer, want dan sta ik met mijn breisels op Puur Lunetten! een streekmarkt in Utrecht (winkelcentrum Lunetten). Heb je zin om langs te komen?
Zondag dan alles weer opruimen (tot de volgende markt eind november) en verder breien aan nieuwe voorraad :-). En proberen een recensieboek uit te krijgen. Het is lezen tegen heug en meug omdat ik het boek niks aan vind. Tja, dat gebeurt ook wel eens......

Fijn weekend allemaal!
Profile Image
eigenlijk nauwelijks plannen. Morgen zeepmaken, maandag misschien naar een zieke kollega en verder zie ik het wel. Lekker lang slapen, lekker wat lezen en wat rondrommelen. Heerlijk, lang geleden dat ik zo weinig gepland had in een weekend.
Profile Image
Paar boeken naar de boekspot brengen. Ik vond het er de vorige keer akelig leeg.
Daarna op pad de stad in om sint cadeautjes te vinden voor de familie (en stiekem een net wit overhemd voor mezelf om deze winter onder een trui of een paar vesten te dragen).
Morgen even helemaal niets. Waarschijnlijk een dagje internet detox op de dag van de stilte. :) :) :) En vervolgens de mogelijkheid om een heleboel te lezen. van de stapel TBR.
Profile Image
Hoe zag het er nu uit? Anders ga ik binnenkort ook weer brengen
Profile Image
Behoorlijk leeg. Boeken zijn er altijd welkom.
Profile Image
Ik zal volgende week na werk eens wat brengen. Heb nog genoeg boekjes van smitjes en nog wat Engelse dus die komen daar goed van pas?
Profile Image
Gisteren lekker uit geweest: museum, borreltje, eten en toneelstuk. Compleet programma dus, erg leuk.
Vanmiddag naar mijn moeder, dat is minder. Gaat niet goed, gisteravond weer gevallen en in het ziekenhuis gehecht. Ben benieuwd hoe we haar aantreffen.
Morgen lekker helemaal niets en dat wil ik graag zo houden, lekker lezen en eventueel een wandelingetje.

Iedereen een fijn weekend!
Profile Image
De Kringloop hield zijn maandelijkse magazijnverkoop.
Nooit geweest dus wij erheen. Bij de deur een bord: 'Boeken 5 /1 euro'.
Kom je binnen, allemaal nieuwe boeken :-) Tja................

Goed weekend allen!
Profile Image
De Kringloop hield zijn maandelijkse magazijnverkoop.
Nooit geweest dus wij erheen. Bij de deur een bord: 'Boeken 5 /1 euro'.
Kom je binnen, allemaal nieuwe boeken :-) Tja................

Goed weekend allen!

Oftewel : boeken gescoord. Veel plezier ermee.
Profile Image
Nog steeds herstellende van een gecompliceerde polsbreuk plus operatie heb ik ook vandaag een uitje (Amersfoort) moeten afzeggen. Het wordt weer lekker thee drinken en lezen. Wel goed voor de MTBR, dat dan weer wel. Gelukkig nu minder pijn.
Profile Image
Nog steeds herstellende van een gecompliceerde polsbreuk plus operatie heb ik ook vandaag een uitje (Amersfoort) moeten afzeggen. Het wordt weer lekker thee drinken en lezen. Wel goed voor de MTBR, dat dan weer wel. Gelukkig nu minder pijn.

Tja, elk nadeel heb se voordeel................ Heel veel sterkte en beterschap!
Profile Image
Vandaag zou ik eigenlijk een wedstrijd spelen, maar ik heb bij de vorige mijn knie kapot gemaakt, dus maar even niet. Stom voor mij, maar handig voor het kind, nu kon ik helpen bij de voorbereidingen voor haar Halloweenfeestje van vanavond en heb ik mijn avond voornamelijk doorgebracht als Weerwolven spelleider voor een groep hyperactieve 12 jarige meiden. Ik had al een hekel aan dat spel, dat is er na deze avond niet minder op geworden..... Maar de meiden vonden het fantastisch :-P
Profile Image
bij de woongroep. Daarna in Bilthoven gebleven om op de twee kleinzoons te passen, beetje kunnen lezen en heerlijk zitten breien, verder met de kleinkinderen bezig geweest, Vanmiddag weer naar huis en nu heerlijk bijkomen met een boek.
Profile Image
Ik had een druk weekend, eerst Assen en daarna apenheul en paleis het Loo 😁

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.