corner corner (vergeven) Gesigneerde Mankell, iemand interesse?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

(vergeven) Gesigneerde Mankell, iemand interesse?

Mijn ouders hebben een gesigneerde mankell gekocht bij de kringloper. Inmiddels hebben ze het gelezen en heb ik het gekregen voor bookcrossing, maar ik wil eerst hier even kijken of er iemand interesse in heeft. Het is wel een hardcover dus verzenden wordt wat lastig, maar daar komen we wel uit.

Het gaat om de witte leeuwin van Henning Mankell. hij heeft alleen zijn handtekening erin gezet.

Complete Thread

Profile Image
Mijn ouders hebben een gesigneerde mankell gekocht bij de kringloper. Inmiddels hebben ze het gelezen en heb ik het gekregen voor bookcrossing, maar ik wil eerst hier even kijken of er iemand interesse in heeft. Het is wel een hardcover dus verzenden wordt wat lastig, maar daar komen we wel uit.

Het gaat om de witte leeuwin van Henning Mankell. hij heeft alleen zijn handtekening erin gezet.
Profile Image
Ik had in Castricum twee gesigneerde boeken bij me voor Anyrock, SilS heeft ze dan voor haar meegenomen (en ik hoop maar dat ze bij haar zijn aangekomen, want op mijn plank staan ze nog als onderweg - maar ik heb, voor zo'n dingen toch, veel geduld! 😀)
Profile Image
Ik zal Anyrock even inseinen. Zij spaart gesigneerde boeken. Het boek kan, indien nodig, via mij naar haar toe. Misschien dan via een meet op Zuid?
Profile Image
een meet op zuid is sowieso niet verkeerd. Ik hoor graag of anyrock er interesse in heeft.
Profile Image
een meet op zuid is sowieso niet verkeerd. Ik hoor graag of anyrock er interesse in heeft.

Ze heeft mijn berichtje nog niet gelezen zie ik net. Als je het boek voorlopig voor haar kan reserveren graag.
Een meet plannen los daarvan is ook prima hoor. Doe maar een voorstel.
Profile Image
Ja ik vind dat wel leuk. Is niet helemaal precies wat ik verzamel, namelijk in het nederlands geschreven, want vertaald. Dus als iemand anders wil, ga je gang. Bij geen gegadigden houd ik me aanbevolen.
Profile Image
ik heb er zo snel geen ander doel voor. Ik laat het zo lang ongeregistreerd in de kast staan voor je :)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.