corner corner ik heb me net opgegeven voor de kernjury van de ns-publieksprijs

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

ik heb me net opgegeven voor de kernjury van de ns-publieksprijs

nu afwachten of ik mee mag doen of niet!

Complete Thread

Profile Image
Profile Image
Ik heb me dit jaar niet opgegeven. Ik heb nog teveel op mijn leeslijst en overige to do list staan om me de rest van het jaar zoet te houden. Ik ga me maar eens heel koest houden de komende maanden voor wat betreft dit soort acties :-). Te veel leuke dingen - keuzes, keuzes, keuzes.....
Profile Image
Ik heb me ook opgegeven, heb nu wat meer tijd om te lezen, dus zou leuk zijn als ik weer een keer gekozen word.
Profile Image
Ik heb me ook opgegeven, de eerste keer voor mij!
Profile Image
Ik heb me ook opgegeven, de eerste keer voor mij!

voor mij ook.
Profile Image

Goeie tip

Ik ga me ook snel opgeven.
Profile Image

Ik denk dat je het beter niet had gemeld... veel varkens maken de spoeling dun. 🐷
Profile Image

Ik denk dat je het beter niet had gemeld... veel varkens maken de spoeling dun. 🐷

maar ik gun het de anderen ook hoor!
Profile Image
Ik heb in 2010 in de kernjury gezeten! Heb me erna soms wel en soms niet opgegeven, maar ben niet meer uitgekozen. Hoorde die keer dat ik er wel was van anderen dat je vooral veel kans maakte als je jonger dan 30 was (en dat was ik toen inderdaad nog), of als je man was, want in die "categorieën" zouden weinig aanmeldingen zijn. Als dat klopt, maak ik nu dus minder kans dan toen, maar ik heb me, na een mailtje van de NS, dit jaar wel weer opgegeven, je weet tenslotte nooit. :D

Ik dacht net: ik zal de oproep ook hier even delen, maar zag toen dat dat al gedaan was. Veel succes allemaal in ieder geval! :)

Profile Image
Ik niet helaas.
Profile Image
nee, ik ook niet :-(
Profile Image
Ja, tot mijn grote verbazing ben ik uitgekozen! Maar heel jammer om nu hier te lezen dat jullie niet ook in de kernjury zitten, dat zou wel leuker zijn geweest...

Maar wellicht kan ik, als er leuke/interessante boeken bij zitten (en dan liefst niet al te dikke boeken, die door de brievenbus passen ) daar een ring van maken, dan kunnen jullie wel meelezen, en wellicht zelfs ook nog stemmen, voor ik de boeken in de Minibieb zet. :)
Profile Image
Ja, tot mijn grote verbazing ben ik uitgekozen!

hé leuk, gefeliciteerd!
Profile Image
Ja, tot mijn grote verbazing ben ik uitgekozen! Maar heel jammer om nu hier te lezen dat jullie niet ook in de kernjury zitten, dat zou wel leuker zijn geweest...

Maar wellicht kan ik, als er leuke/interessante boeken bij zitten (en dan liefst niet al te dikke boeken, die door de brievenbus passen ) daar een ring van maken, dan kunnen jullie wel meelezen, en wellicht zelfs ook nog stemmen, voor ik de boeken in de Minibieb zet. :)

Ha leuk, toch nog een vertegenwoordiger van de bookcross kant! Ik ben benieuwd welke boeken er genomineerd gaan worden en ik hou zeker in de gaten of er nieuwe ringen aan komen.
Profile Image
Ha leuk, toch nog een vertegenwoordiger van de bookcross kant! Ik ben benieuwd welke boeken er genomineerd gaan worden en ik hou zeker in de gaten of er nieuwe ringen aan komen.

hier nog zo eentje :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.