corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Alles staat dit weekend in het teken van het Inspiratiefestival van Bewust Eemland op zondag, hier in Amersfoort. Een markt met kramen, workshops etc op het gebied van bewust leven met als thema's gezondheid, duurzaamheid en persoonlijke groei. Mr. J. en ik hebben samen een kraam; hij met informatie over zijn praktijk als voetreflextherapeut en ik sta daar met mijn gebreide spulletjes. Hoewel ik niet helemaal ontkom aan synthetische toevoeging aan materiaal (bijvoorbeeld sokkenwol of mohair waar polyamide aan toegevoegd wordt om het garen steviger / slijtvaster te maken), maak ik zoveel mogelijk gebruik van natuurlijke, duurzame en/of biologisch breigarens.
Zaterdag nog wat voorbereidingen en zondag het festival. En het weer gaat opknappen zondag, wat wil je nog meer!

Fijn weekend allemaal.

Complete Thread

Profile Image
Alles staat dit weekend in het teken van het Inspiratiefestival van Bewust Eemland op zondag, hier in Amersfoort. Een markt met kramen, workshops etc op het gebied van bewust leven met als thema's gezondheid, duurzaamheid en persoonlijke groei. Mr. J. en ik hebben samen een kraam; hij met informatie over zijn praktijk als voetreflextherapeut en ik sta daar met mijn gebreide spulletjes. Hoewel ik niet helemaal ontkom aan synthetische toevoeging aan materiaal (bijvoorbeeld sokkenwol of mohair waar polyamide aan toegevoegd wordt om het garen steviger / slijtvaster te maken), maak ik zoveel mogelijk gebruik van natuurlijke, duurzame en/of biologisch breigarens.
Zaterdag nog wat voorbereidingen en zondag het festival. En het weer gaat opknappen zondag, wat wil je nog meer!

Fijn weekend allemaal.
Profile Image

leuk, jammer dat ik al andere plannen heb! Veel plezier in elk geval :-)
Profile Image
en maandag ook weer gewoon vrij. Vandaag was zus-oehoeboeroe hier op bezoek. Gezellig thuis gekletst en geluncht (en natuurlijk ook gekletst) bij obcz-westerpark. Daarna meteen maar de stapel boeken die ik daarvandaan heb meegenomen geregistreerd. Straks nog knippen en plakken zodat die snel weer op pad kunnen. Morgen krijg ik eerst iemand van de firma lovers op bezoek. Dit in verband met een mobiel wc'tje dat in mijn gezichtsveld gezet is en dat daar waarschijnlijk nog wel even gaat blijven. Hij komt langs zodat hij kan zien waarom ik daar niet blij mee ben. 's Middags wellicht nog een museum bezoeken. Zondag naar een concert waar mijn medefagotter uit het oktet speelt, samen met een aantal andere oktetters. En maandag weet ik nog niet. Tussendoor natuurlijk ook nog lekker lezen.
Profile Image
Hij komt langs zodat hij kan zien waarom ik daar niet blij mee ben.

Ik maak de wildste veronderstellingen en voorstellingen... 😳
Maar ik denk dat ik het "eigenlijk feitelijk" niet wil weten. 😜
Profile Image
Ik maak de wildste veronderstellingen en voorstellingen... 😳

het was niet zo wild hoor. En hij begreep het wel. Gaat er in elk geval wel iets aan doen, maar ik denk niet dat het allemaal naar volle tevredenheid geregeld gaat worden helaas. Wel mag ik binnenkort een gratis rondvaarttochtje maken. Dat is dan wel weer aardig natuurlijk.
Profile Image
Wel mag ik binnenkort een gratis rondvaarttochtje maken.

Bootjevaren is nooit een straf! (Tenzij je extreem zeeziek bent natuurlijk).
Profile Image
Vandaag begonnen met sporten en klusjes.
Morgen kapper, boodschappen en naar mijn moeder.
Zondag "werken" in Huis van Hilde en daarna naar een partijtje: borreltje en hapje eten en op tijd weer naar huis.

Profile Image
Gisteren thuis gekomen van een weekje fietsen in Drenthe. Gisteren was een mindere dag met ruim 37 km in de regen of met sterke tegenwind, maar de rest van de dagen was heerlijk. Ook weer zo leuk om bij allerlei verschillende gastgezinnen te slapen van Vrienden op de Fiets. Vandaag en morgen de nodige achterstand in mijn mail en boekhouding wegwerken. De gebruikelijke dingen als boodschappen en wassen. Vanmiddag komt mijn schoonzusje op bezoek en morgen ga ik denk ik lekker lezen en verder niet veel doen. Misschien nog wat boeken registreren en beplakken.
Profile Image
Klinkt allemaal erg mooi en leuk en leerzaam etc.
Veel plezier daar.
Profile Image
En zondag hebben we housewarming van een neef en zijn vriendin.
Profile Image
fijn voor je! Dat wordt genieten denk ik :-)
Profile Image
fijn voor je! Dat wordt genieten denk ik :-)

Heel fijn!
Profile Image
Vandaag een beetje rond huis. Blij met de dvd 2001, a space odyssey voor 50 cent. Morgen naar Scheveningen voor de vissersopera Harde handen met Loes Luca. Maandag stuk fietsen over de veluwe om een vriendin op te zoeken (hopelijk is het dan klaar met de regen).
Profile Image
Morgen naar Scheveningen voor de vissersopera Harde handen met Loes Luca.

Nou, dat is dus niet gelukt. Anderhalf uur speling was onvoldoende om allerlei onverwachts op het spoor op te vangen. Lunch in de panoramahal op Schiphol en toen maar weer naar huis.
Profile Image
Morgen naar Scheveningen voor de vissersopera Harde handen met Loes Luca.

Nou, dat is dus niet gelukt. Anderhalf uur speling was onvoldoende om allerlei onverwachts op het spoor op te vangen. Lunch in de panoramahal op Schiphol en toen maar weer naar huis.

oh, wat jammer :-(
Profile Image
Ik begon vrijdag met bedrijfsuitje, zaterdag had ik oude ambachten markt bij het oude stoomgemaal
Gisteren de hele dag geshopt in Wormerveer bij outlet sale van succubus. Maar liefst met 4 jurken thuis gekomen terwijl ik helemaal geen jurken op werk mag dragen..... dus ben nu toch verplicht dat meer in de weekenden te doen 😉🙃 afsluitend gewokt. Vandaag weer werken en dan kijken we uit naar volgend weekend dat niet rustiger is 😂

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.