corner corner Zomerloterij met WINNAARS

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Zomerloterij met WINNAARS

Het is al weer bijna voorbij, die mooie zomer. Dus om het gevoel nog even vast te houden hier het draadje voor de zomerloterij. Opgeven kan tot en met 30 september 2017. Daarna zal ik lootjes trekken (of een onafhankelijke partij de trekking laten doen)

De winnaar van de 1e prijs wint de helft van het aantal boeken (bij een oneven aantal het grootste deel) en mag de herfstloterij organiseren. De winnaars van de 2e en 3e prijs krijgen ieder de helft van de rest van het aantal boeken. Als je 1 van de winnaars bent, maak je een doffe-ploffen-draadje met de boeken die je ontvangt. Zo kan iedereen zien wat voor leuke prijzen je in de wacht hebt gesleept.

Iedereen die meedoet en niet wint, stuurt een boek naar een van de winnaars. Adressen van de winnaars en zijn of haar voorkeuren krijgen jullie via een PM toegestuurd. Hoe meer mensen er meedoen, des te meer boeken zijn er te winnen.

Deelnemers:
oehoeboeroe
Nika
miertje
Audje
dolphinqueen
sneeuws
Smitie1405
miekster
AngelFrouk
Alfa-Betje
MatildaWormwood

Donateurs:
Yelle1107
Reijsje
Berdi48
Angelique1303
janna2
Zazoetje
Korenwolf

Complete Thread

Profile Image
Het is al weer bijna voorbij, die mooie zomer. Dus om het gevoel nog even vast te houden hier het draadje voor de zomerloterij. Opgeven kan tot en met 30 september 2017. Daarna zal ik lootjes trekken (of een onafhankelijke partij de trekking laten doen)

De winnaar van de 1e prijs wint de helft van het aantal boeken (bij een oneven aantal het grootste deel) en mag de herfstloterij organiseren. De winnaars van de 2e en 3e prijs krijgen ieder de helft van de rest van het aantal boeken. Als je 1 van de winnaars bent, maak je een doffe-ploffen-draadje met de boeken die je ontvangt. Zo kan iedereen zien wat voor leuke prijzen je in de wacht hebt gesleept.

Iedereen die meedoet en niet wint, stuurt een boek naar een van de winnaars. Adressen van de winnaars en zijn of haar voorkeuren krijgen jullie via een PM toegestuurd. Hoe meer mensen er meedoen, des te meer boeken zijn er te winnen.

Deelnemers:
oehoeboeroe
Nika
miertje
Audje
dolphinqueen
sneeuws
Smitie1405
miekster
AngelFrouk
Alfa-Betje
MatildaWormwood

Donateurs:
Yelle1107
Reijsje
Berdi48
Angelique1303
janna2
Zazoetje
Korenwolf
Profile Image
Jaaaa daar is ie dan! Leuk!
Ik doe mee als donateur.
Profile Image
Jeej! Ik doe mee!
Profile Image
Ik doe mee, gezellig!
Profile Image
Ik doe ook weer graag mee!
Profile Image
Ik wil ook graag mee doen.
Profile Image
Profile Image
altijd leuk een loterijtje
Profile Image

Leuk !

Ja hoor, ik doe weer mee.. :)
Profile Image
Ha leuk, ik doe weer een keertje mee
Profile Image
Ik doe graag mee als donateur
Profile Image
Mijn vriend gaat niet blij worden van extra boeken, dus noteer mij maar als donateur!
Profile Image
Mijn vriend gaat niet blij worden van extra boeken, dus noteer mij maar als donateur!

Dat is jammer voor je. Ik heb gelukkig een vriend/man die zelf ook boekengek is...
Profile Image
Ach ja ik heb nog genoeg voorraad om te lezen en heb hem beloofd om dat eerst een beetje weg te werken... Hij maakt nu een minibieb voor me, ben ik erg blij mee :)
Profile Image

ja leuk!

Profile Image
Ik doe graag mee als donateur
Profile Image
maar ik doe mee :-)
Profile Image
Up!
Profile Image
nog ruim 1 dag om je op te geven!
Profile Image
Heb nog een flinke leesstapel, dus doe maar als donateur. ;)
Profile Image
Je staat erbij ;)
Profile Image
En de loting gaat beginnen...
Profile Image
Smitie1405!

Proficiat!
Profile Image
oehoeboeroe!

Proficiat
Profile Image
sneeuws!

Proficiat!
Profile Image
Hiervan zijn er 8 voor sneeuws
4 voor oehoeboeroe
en 3 voor Smitie1405

Willen de winnaars mij hun gegevens en voorkeuren mailen, dan kan ik iedereen mailen voor wie zij een boek mogen uitzoeken.

Sneeuws aan jou dan ook de eer/taak om de herfstloterij te organiseren als de tijd daar is.
Profile Image
Hiervan zijn er 8 voor sneeuws
4 voor oehoeboeroe
en 3 voor Smitie1405

hé, dat is leuk thuiskomen na een fietstochtje! Ik stuur je een PM :-)
Profile Image
Wat een feest, ik heb een pm gestuurd en ik ben erg benieuwd naar de 3 ploffen in de brievenbus.
Profile Image

Wat leuk!

Wat leuk om de loterij te winnen! En dat 1 dagje voor mijn verjaardag, kom al fijn in de stemming :-)

Let op: Ik ben pas verhuisd, (morgen de sleutel inleveren, na heel veel verbouw- en verhuisgedoe voelt dat ook als een cadeautje!) ik stuur Korenwolf mijn nieuwe adres door zodat zij t weer aan de betrokkenen door kan geven.
Profile Image
Als het goed is heeft iedereen nu een adres gekregen van 1 van de winnaars.
De winnaars kunnen nu de brievenbus in de gaten gaan houden...
Profile Image

komende week geen doffeploffen meldingen mijnerzijds, want ik laat mijn brievenbus even alleen ;-)
Profile Image

Ik heb het adres ontvangen, maar de combinatie postcode + huisnummer lijkt niet te kloppen. Ik heb jou een berichtje gestuurd.
Profile Image
Oepsie, ik heb mijn pakje opgestuurd en idd de postcode en het huisnummer komen niet overeen..
De ene letter van de postcode klopt niet bij het opgegeven adres.
Profile Image
De ene letter van de postcode klopt niet bij het opgegeven adres

Dan gaat het wat langer duren, maar het komt vast wel aan.
Profile Image
Pffft, gisteren mijn pakje op de bus gedaan en net ff gecheckt, het adres wat ik heb gehad is gelukkig goed.
Profile Image
Ik heb de winnaar om wie het gaat een berichtje gestuurd. Ik heb namelijk de gegevens gewoon gekopieerd.

Als ik wat hoor dan laat ik het weten
Profile Image
Ik heb de winnaar om wie het gaat een berichtje gestuurd. Ik heb namelijk de gegevens gewoon gekopieerd.

Thanks!
Profile Image

Ik heb antwoord gehad, de postcode klopte inderdaad niet.
Als je op postcode zoeken zoekt krijg je de juiste postcode bij het adres.
Als je wil dat ik het je stuur PM dan even, ik ben mijn lijstje kwijt wie naar dat adres een boek moest sturen...
Profile Image
Gister lag mijn pakje weer in mijn eigen bus.
Met een sticker verkeerde postcode.

Sorry, maar ik ga het pakje niet weer opsturen.
Ik bewaar het pakje voor een meeting of doorgeefmogelijkheid.
Profile Image
Gister lag mijn pakje weer in mijn eigen bus.
Met een sticker verkeerde postcode.

Sorry, maar ik ga het pakje niet weer opsturen.
Ik bewaar het pakje voor een meeting of doorgeefmogelijkheid.

Extra opsturen kost toch geen geld? Gewoon weer in de oranje brievenbus doen en dan komt het wel goed denk ik.
Profile Image

Extra opsturen kost toch geen geld?

Als de postzegels afgestempeld zijn wel ja, wat hier niet het geval is.

Kan het navragen op het postagenschap.
Profile Image
Vanmorgen met pakje mét goed postcode naar postkantoor geweest.
De porto sticker kan niet weer gebruikt worden.
Proberen kon, zei de medewerkster, Maar heel groot risico dat het retour komt. Dat wordt dan strafporto plus nog wat kosten.

Ik bewaar het pakje dus voor een meeting of doorgeefmoment, is helaas niet anders.
Profile Image
Jammer, maar begrijpelijk dat je nu wacht tot een doorgeefmoment.
Degene die van jou een pakje krijgt heeft dan nog iets om naar uit te kijken...
Profile Image
Ik vind het deze met lastig om een boek te vinden en het is hier op dit moment een gekkenhuis. Winnaar, het spijt me, maar het gaat even duren.
Profile Image
Tsja, te haastig mijn adres aan Korenwolf doorgegeven, daardoor foutje gemaakt. Excuus! Maakt niet uit dat het allemaal wat langer duurt, ik en mr. sneeuws gaan eventjes op vakantie. Hebben we verdiend na 2 jaar met verbouwing bezig te zijn geweest dachten we zo....., eind oktober zijn we weer terug. (Mocht je toch al pakket gestuurd hebben, niet erg, de buren houden de post bij).
Profile Image
Mochten er nog mensen zijn die hebben gewacht met versturen... ;-)
Profile Image
Mochten er nog mensen zijn die hebben gewacht met versturen... ;-)

Fijne vakantie gehad.?
Er ligt een pakje voor je klaar. Bij een dpd-servicepunt.
Ik heb je daarover een pm gestuurd.
Profile Image
Ja, vandaag opgehaald! Heel erg bedankt, een heus boekenpakket, leuk!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.