corner corner Alweer 2 september!!! Wat lezen we?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Alweer 2 september!!! Wat lezen we?

Ik ben zelf nog bezig in "In de ochtend van het leven" van Theo Thijssen en van de Oslo-stapel heb ik "The Quiet Earth" van Craig Harrison gepakt.

Complete Thread

Profile Image
Ik ben zelf nog bezig in "In de ochtend van het leven" van Theo Thijssen en van de Oslo-stapel heb ik "The Quiet Earth" van Craig Harrison gepakt.
Profile Image
Het boek is leuk geschreven en geeft een mooie inkijk in de culturele bovenlaag van het vaste land van Europa, schilders en denkers die via allerlei connecties en vooral minaressen aan elkaar zijn gelinkt.
Maar het geeft voor mij ook weer het probleem aan dat ik heb met dagboekvertellingen, waar veel van de stukken uit dit boek op zijn gebasseerd. Het is allemaal zo self-involved, zo veel lijden met een enorm lange ij, zo veel pathos.
Profile Image
ik lees outlander. Heerlijk makkelijk weg te lezen,
Mama zei shit een chicklit, hoef ik ook niet veel over na te denken
de kleine getuige van Jodi picolout prachtig geschreven

en Bindi van maria mostert lees ik tussendoor. Waargebeurd over hoe ze haar leven oppakt na haarloverboy, maar ik erger me ontzettend aan de schrijfstijl
Profile Image
Leest prettig qua lettertype maar het verhaal hmm misschien in de tweede helft.
Profile Image
Leest prettig qua lettertype maar het verhaal hmm misschien in de tweede helft.

gniffel.....
Profile Image
Barbara Nadel.
Profile Image
Erg leuk!
De Hedgehog is nog niet veel verder gelezen, maar ben ook bezig in De Middlesteins van Jami Attenberg. Dat schiet al aardig op. Weet eigenlijk niet zo wat ik ervan vind...het kabbelt, maar toch intrigeert het wel.
Profile Image
Erg leuk!

net even gegoogeld en dat ziet er inderdaad goed uit. Is (of wordt) een serie begrijp ik, dus je kunt je lol nog even op :-)
Profile Image
Erg leuk!

net even gegoogeld en dat ziet er inderdaad goed uit. Is (of wordt) een serie begrijp ik, dus je kunt je lol nog even op :-)

Ja, ik hoop dat Keverkoningin snel als DL verschijnt :-)

Wil je dat ik m voor je apart leg?
Profile Image

als dat kan zou dat fijn zijn :-)
Profile Image

Geen probleem :-)
Profile Image

Geen probleem :-)

joepie :-)
Profile Image
Misschien bij jullie bekend van het prachtige 'Een lang weekend' (ook verfilmd). Ook dit boek spreekt me weer erg aan.
Profile Image
weer lekker spannend
Profile Image
Banken zijn vreselijk ingewikkelde instituten; wie weet ga ik eindelijk begrijpen hoe ze echt werken! :)
Profile Image
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik vond er toch wel schokkende dingen in staan.
Profile Image
Blinde wilg, slapende vrouw. Dit is een verhalenbundel waar Murakami-lezers stukjes van andere (latere) werken in herkennen. Dat gebeurt mij ook. Al in het eerste verhaal kwam ik een stuk uit Norwegian wood tegen (dat boek heb ik vorige week gelezen).

Omdat ik Murakami niet in éen ruk wil uitlezen, heb ik ook In de naam van het varken gepakt. Een beetje raar boek, helaas, want ik heb erg genoten van De lotgevallen van een croissant (of zoiets) van dezelfde schrijver.
Profile Image
Ik lees nog steeds In de geest van Tolkien, een soort tijdreis langs het fantasy genre met korte verhalen van verschillende schrijvers. Ik geniet er van en ontdek zo schrijvers waar ik zeker meer van wil weten.

Daarnaast lees ik nog Vespianus Tribuun van Rome. Een historisch verhaal in Romeinse tijd. Ik ben nog niet zo ver in het boek, maar ik vind de beschrijvingen van het Romeinse leven erg interessant.
Profile Image
Moord in Amsterdam - een tienerboek - schattig
Profile Image
lisa gardner - vind haar. spannend boek!
Profile Image

ik ben ook in een lisa gardner bezig, verdwenen....
Profile Image

ik ben ook in een lisa gardner bezig, verdwenen....

Hihi, dan is er nog een die heet "gevonden", veronderstel ik.
Profile Image
Bij gebrek aan concentratie en hersencapaciteit voor iets anders, ben ik mij weer eens door deze serie aan het heen lezen <3

http://www.kerrelynsparks.com/books-loveatstake.html
Profile Image
Bij gebrek aan concentratie en hersencapaciteit voor iets anders, ben ik mij weer eens door deze serie aan het heen lezen <3

http://www.kerrelynsparks.com/books-loveatstake.html

Ik heb het deel "the undead next door" gelezen, dat stond op de wishlist van mijn nss in Oslo en ik wilde weten wat ik weggaf :-) ik had er geen idee van dat het een hele serie is! Heb jij die compleet?
Profile Image

Ik heb het deel "the undead next door" gelezen, dat stond op de wishlist van mijn nss in Oslo en ik wilde weten wat ik weggaf :-) ik had er geen idee van dat het een hele serie is! Heb jij die compleet?

Ja, ik heb ze allemaal :-)
Profile Image

Ja, ik heb ze allemaal :-)

En ze zijn dus leuk :-)
Veel leesplezier!
Profile Image
'de nieuwe man' van thomas rosenboom, in bed 'nachtblauw' van simone van der vlugt en de dwarsligger in de tas komt uit de dwarsliggerring: 'de geschiedenis van de liefde' van nicole krauss, een herlezer.
Profile Image
Ik was op de helft maar had niet meer de moed voor nog eens 130 bladzijden. Naast Theo Thijssen mag ik dus nu een ander boek uitzoeken!
Profile Image
Ik ga naar Helmond en Goes en mijn boek is veels te dik om mee te nemen, dus heb ik dit boek met 3 korte verhalen van Murakami gepakt om mee te nemen. Het is een boek dat nooit in de handel is geweest, het was een nieuwsjaarskado van een uitgever aan zijn medewerkers.
Profile Image
Het is een boek dat nooit in de handel is geweest, het was een nieuwsjaarskado van een uitgever aan zijn medewerkers.

wow, en hoe kom jij daar dan aan?
Profile Image
Het is een boek dat nooit in de handel is geweest, het was een nieuwsjaarskado van een uitgever aan zijn medewerkers.

Via Maupi!
Profile Image

Via Maupi!

jee, die is al even buiten beeld! Is het een fijn boek?

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.