corner corner OT: Weekend!

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Weekend!

Morgen een relaxed dagje met geen plannen.
Zondag ga ik naar Utrecht. Daar is in het Moreelsepark (dichtbij het Centraal Station) een Uitmarkt en vanuit de Taoïstische TaiChi vereniging houden wij daar van 11.00 - 16.00 uur demonstraties om te laten zien wie we zijn en wat we doen en hopelijk een paar mensen enthousiast te maken om te gaan beginnen in de beginnersklas. Ik ga in Utrecht een nieuwe beginnersklas starten vanaf donderdagavond 21 september van 20.00 - 22.00 uur. Nieuwsgierig? Kom dan zondag bij ons langs, kijk naar een demonstratie en doe mee; beleef zelf mee wat taichi voor jou kan doen.

Fijn weekend allemaal!

Complete Thread

Profile Image
Morgen een relaxed dagje met geen plannen.
Zondag ga ik naar Utrecht. Daar is in het Moreelsepark (dichtbij het Centraal Station) een Uitmarkt en vanuit de Taoïstische TaiChi vereniging houden wij daar van 11.00 - 16.00 uur demonstraties om te laten zien wie we zijn en wat we doen en hopelijk een paar mensen enthousiast te maken om te gaan beginnen in de beginnersklas. Ik ga in Utrecht een nieuwe beginnersklas starten vanaf donderdagavond 21 september van 20.00 - 22.00 uur. Nieuwsgierig? Kom dan zondag bij ons langs, kijk naar een demonstratie en doe mee; beleef zelf mee wat taichi voor jou kan doen.

Fijn weekend allemaal!

Profile Image
Vandaag lekker rustig dagje gehad.
Morgen werken in Huis van Hilde.
Zondag rustig, met een onderbreking omdat er een BC-er (met partner) komt lunchen. Gezellig!

Profile Image
Vanmiddag naar de Eindhovense meeting geweest, was erg gezellig!
Vanavond een workshopje gevolgd.
Eigenlijk wil ik morgen naar de Knotsgekke Kaartendagen, maar we hebben ook een verjaardagsborrel en gezien het energie-management is het niet verstandig om het allebei te doen...even kijken hoe ik morgen wakker word en dan beslissen of ik het er toch op waag ;-)
Zondag is in elk geval "leeg", dus dan rustig aan en hopelijk lekker lezen.

Edit zondag: heb het gisteren toch allebei gedaan en moet dat vandaag "bezuren". Jammer, maar het was een bewust genomen risico ;-)
Profile Image
boodschappen, wat boeken naar het postkantoor brengen en misschien ook wel wat lezen. Zondag eerst bij janna2 lunchen (ja, die geheimzinnige bookcrosser in haar berichtje ben ik) en daarna naar mama-oehoeboeroe. En dan maandag weer werken. Dat is voor menigeen natuurlijk normaal, maar maandag is eigenlijk mijn vrije dag, dus voor mij zal het even wennen zijn als maandag de wekker gaat. Daar staat dan wel weer tegenover dat ik de week daarna een extra lang weekend heb (vrijdag tot en met maandag). Zo heb elluk nadeel toch se voordeel!
Profile Image
Gisteren heb ik afscheid genomen van mijn werk, dus voor mijn gevoel heb ik nu alleen nog maar weekend. Dat begon vanmiddag met de maandelijkse meeting die heel erg gezellig was, vanavond heb ik wat adressen opgezocht en besproken van vrienden op de fiets, want vanaf zondag gaan we een rondje van 400 km fietsen in Drenthe. Maar eerst hebben we morgen familiedag, met 50 familieleden gaan we naar het Tikibad en Duinrel. Gezellig.
Profile Image
Vandaag. Heb er veel zin in.
Profile Image
Heb even opgezocht wat je gaat doen! Veel plezier!
Profile Image
Ben net terug, beetje moe. Maar was erg leuk!!!
Profile Image
Boodschappen gedaan, huishouden gedaan, en vanmiddag een paar afspraken in m'n agenda gezet.
Ik had een uitzendbaan, maar die opdrachtgever vond het nodig om niet meer met me verder te gaan. :( Dus nu maar weer verder met zoektocht naar een nieuwe baan.
Morgen op de diverse websites zoeken naar goede vacatures. En volgende week ga ik richting werkplein, voor een afspraak met 1 van de mensen die daar werken. Eens zien wat die persoon te melden heeft.
Profile Image
Ik ben gister begonnen met mijn standaard rondje markt en daarna ben ik naar de Lammy yarns fabriek gegaan voor de particulieren verkoop :)

Het is iets goedkoper dan in de winkel, dus als ik toevallig in de buurt moet zijn is het de moeite waard, anders niet :
Ik heb daarna bij smitjes dozen boeken opgehaald, dus ik kan weer strooien :)

In de avond had ik een verjaardag in Asten en dus was ik vroeg in de ochtend weer terug.

Straks ga ik naar Amersfoort waar we gezellig spinmiddag hebben en doen we rondje vikingmarkt :)

morgen weer werken, zal zwaar worden na een druk weekend :P
Profile Image
Gisteren naar de rommelmarkt bij de kerk geweest, wat handige dingen gevonden waarbij ik de dames er soms even aan moest herinneren dat ze er stonden om te verkopen en dat ik best wat wilde betalen. De boekenafdeling viel deze keer wat tegen, ik heb alleen een dwarsliggertje meegenomen.

Verder om mijn gemakje wat rond t huis gekeuteld en vanmiddag nog even een blokje om gedaan en een paar boeken losgelaten.

Voor morgen (nog weekend voor mij) ook geen specifieke plannen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.