corner corner Boeken op :0

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Boeken op :0

Zo waar na mijn vakantie zijn al mijn Nederlandse en bijna al mijn engelse bc boeken op. Ik heb er natuurlijk wel nog in mijn kast staan maar die wil ik nog lezen 😊

Ik wilde eigenlijk mee doen met mijn eigen monopoly spel 😂 maar eens bij de kringloop kijken 😊

Complete Thread

Profile Image
Zo waar na mijn vakantie zijn al mijn Nederlandse en bijna al mijn engelse bc boeken op. Ik heb er natuurlijk wel nog in mijn kast staan maar die wil ik nog lezen 😊

Ik wilde eigenlijk mee doen met mijn eigen monopoly spel 😂 maar eens bij de kringloop kijken 😊
Profile Image
Daar zit ik ook bijna op! Een paar boeken naar boven verbannen omdat ze niet echt crossbaar zijn in het wild. Plan is ze voor Castricum te bewaren om te kijken of iemand er nog iets mee wil, anders jammer-de-pammer, oud papier/boekenhemel. Mijn boekenhuisje loopt plots zo goed dat ik er tegenaan moet lezen om het gevuld te houden.
Eigenlijk best wel lekker! Nog zo'n 30 boeken waar ik iets mee 'moet' en voor de rest alleen mtbr.
Profile Image
Als je een doos nodig hebt...
Profile Image
Van mij kan je ook zoveel boeken krijgen als je wil, er staan 5 dozen geregistreerd in de gang, dus je kan uit komen zoeken.
Profile Image
Ow leuk! Ik ben aankomend weekend weer in son dan kan ik wel langskomen
Profile Image
Pas op wat je zegt, binnen no time staat je kast weer overvol ;)
Profile Image

Inderdaad, bij mij was de berging boekenvrij.
In de kast stonden 'nog' 2 planken vol.

Maar gelukkig was het vandaag weer oudpapierdag , en een lokale kringloopwinkel had andermaal hun ongewenste boeken op de stoep gedeponeerd. zo goed als 5 volle dozen(waaronder 2 banaan) vol met boeken.
Heb er 105 meegenomen, 5 waren erg kapot (bij nader inspectie), die gaan bij het oudpapier.(voorkant niet, zijn The Saint boekjes, wordt een ansichtkaart).

Van die 99 boeken , zijn er 61 boeken van The Saint.
Een man die langsliep en ook van lezen houdt, en t ook apart vond dat het gedumpt was, heeft ook nog een stapeltje meegenomen, en me geholpen met een doos Saint's apart te houden en op mijn fiets te zetten.
Dus zo.

Ohja, heb de boeken nagekeken en op bijgaande foto staat wat er allemaal uit kwam, als alternatief voor een boekenlegger.
Kwam vooral uit The Saint boekjes.
https://nl.pinterest.com/---/195625177547176748/
Profile Image

52/52

Denk dat ik de the Saint boekjes bewaar voor de 52/52 uitdaging van 2018.
Profile Image

RE: 52/52

Grappig al die alternatieve boekenleggers :-)
En wat een goede vangst weer bij het oud papier!
Profile Image

Maar gelukkig was het vandaag weer oudpapierdag , en een lokale kringloopwinkel had andermaal hun ongewenste boeken op de stoep gedeponeerd. zo goed als 5 volle dozen(waaronder 2 banaan) vol met boeken.

in elk geval fijn dat je zo boeken kunt redden. bij onze kringloop gaat alles rechtstreeks hun eigen container in, hoe vaak ik ook gevraagd heb....
Profile Image

in elk geval fijn dat je zo boeken kunt redden. bij onze kringloop gaat alles rechtstreeks hun eigen container in, hoe vaak ik ook gevraagd heb....

Bij ons gaat overschot van de kringloop naar het oud papier; hebben ze in ieder geval de oud papier prijs er nog voor. Ik krijg ze dus ook niet, helaas.
Profile Image

Wauw!

Profile Image

Ik heb hetzelfde probleem *lach* gelukkig hebben wij de Books4Life en diverse ruilboekenkasten. Daar kan ik ook wel wat snaaien, registreren en dan weer loslaten ;-)
Profile Image

Ik heb hetzelfde probleem *lach* gelukkig hebben wij de Books4Life en diverse ruilboekenkasten. Daar kan ik ook wel wat snaaien, registreren en dan weer loslaten ;-)

Bij mij zitten twee minibiebs in de buurt. Ik laat daar boeken vrij die ik uit de OBCZ haal omdat ze daar al langere tijd staan en haal er vervolgens net zoveel boeken weer uit die ik registreer en in de OBCZ zet. Over hergebruik en circulatie gesproken......
Profile Image
Ik laat daar boeken vrij die ik uit de OBCZ haal omdat ze daar al langere tijd staan en haal er vervolgens net zoveel boeken weer uit die ik registreer en in de OBCZ zet. Over hergebruik en circulatie gesproken......

LOL, dat doe ik met het boekenkastje bij AH in Borculo.
Profile Image

bij welke ruilboekenkasten kijk jij? ik ken alleen die bij de AH?

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.