corner corner 19 augustus alweer! Wat lezen we zoal?

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

19 augustus alweer! Wat lezen we zoal?

Ik ben zelf nog bezig in Het vogelhuis van Eva Meijer, schiet aardig op dus binnenkort mag ik iets nieuws uitkiezen.

Complete Thread

Profile Image
Ik ben zelf nog bezig in Het vogelhuis van Eva Meijer, schiet aardig op dus binnenkort mag ik iets nieuws uitkiezen.
Profile Image
Moet deze week wel lukken om uit te lezen:)
Profile Image
Moet deze week wel lukken om uit te lezen:)

Uit gelezen. Een aanrader!
Profile Image
Weer eens veel te veel,

Net begonnen in rode sneeuw in december
Bezig in
Het appartement van mevrouw de rosnay
Outlander serie
Geachte meneer m van Herman Koch

Dat was het geloof ik
Profile Image
Over een t.v. dominee in de VS die het drugsprobleem denkt aan te pakken.
Profile Image
Ik lees het deze week nog uit.
Profile Image
Is maar een "dunnetje", komt dit weekend wel uit.
Op het nachtkastje ligt nog steeds De bekering van Jodi Picoult, nog zo'n 100 bladzijden te gaan met piepkleine lettertjes...dat valt niet mee.
Profile Image
is die leuk/goed? Ik had het een beetje gehad met hem, vond het allemaal wat veel van hetzelfde worden.
Profile Image
is die leuk/goed? Ik had het een beetje gehad met hem, vond het allemaal wat veel van hetzelfde worden.

ik ben nu halverwege en het helemaal met je eens ;-)
Profile Image
Zou het lukken? Deze is in het Engels, dat is vreemd, om alle concepten en woorden voor Science Fiction elementen nu in het Engels te lezen.
Profile Image
Ik lees nog steeds het recensieboek: Dood de engel van Sandrone Dazieri. Blijft spannend, komt dit weekend denk ik wel uit.
Profile Image
van Nicci French, heb niet zoveel tijd gehad, maar nu wordt het spannend, dus zal er wel meer gelezen worden.
Profile Image
Gisteren heb ik the circle van Eggers uitgelezen. Een benauwend boek waarin alles altijd openbaar moet zijn. Hoe dat zo wordt was spannend en tenenkrommend om te lezen, het laatste stuk van het boek was minder onderhoudend.
Hierna heb ik Norwegian wood van Murakami opgepakt. Een herlezer.
Profile Image
Eén mens is genoeg van Els Beerten. Veelbelovend!
Profile Image
Hoe was het vogelhuis?
Profile Image
Hoe was het vogelhuis?

ik vond 'm mooi, maar ook vreemd. En de manier waarop met vogels omgegaan werd zou nu niet meer kunnen denk ik. Ik was er in elk geval verbaasd over.
Profile Image
Ik vond de beschrijvingen van haar leven met de vogels mooi (maar wel vreemd zoals Oehoeboeroe al schreef), maar het boek als totaal vond ik een beetje als los zand aan elkaar hangen. Evengoed geen spijt.

Profile Image
Ik ben begonnen in "the elegance of the hedgehog" van Muriel Barbery, maar die ga ik niet uitkrijgen tijdens de reis (idee was om m hier los te laten :-))
Profile Image
vind jij hem wat? ik vond hem niets :-s
Profile Image

ik vond deze geweldig!
Profile Image

ik heb er wel van genoten (wel al een tijdje geleden overigens). Was het geen ring?
Profile Image

Het schiet niet erg op, maar dat kan ook komen door te weinig rust...dus ik weet het nog niet, eigenlijk.
Profile Image
Prachtig! (vind ik)
Profile Image
Prachtig! (vind ik)

ik ook ;-)
Profile Image
Prachtig! (vind ik)

Daarom had ik m meegenomen uit Oslo :-)
Profile Image
de auteur van de boekendief
Het is een ring dus ik wil wat vaart maken maar laten we zeggen dat mijn ogen vaak iets te snel toevallen dan ik zelf wil.
Profile Image
Dump van Charles den Tex. Leest als een trein!
Profile Image

God's gym.

Leon de Winter.
Begint vreemd en lastig...
Profile Image
Prachtig boek, geweldige beschrijvingen, fantastische personen, kortom: genieten. Ik wil nu zeker haar andere boek, "Allemaal willen we de hemel", ook lezen.
Nu begonnen in De hemel van Heivisj van Benny Lindelauf. Ben benieuwd.
Profile Image
Prachtig boek, geweldige beschrijvingen, fantastische personen, kortom: genieten. Ik wil nu zeker haar andere boek, "Allemaal willen we de hemel", ook lezen.

Allemaal willen we de hemel is mooi !
Profile Image

Els Beerten staat ook nog op mijn lijstje!! Leuk te horen dat 'ie echt zo mooi is! Zelf lees ik Op mijn schouders, een YA over het voorheen-dikste-meisje-van-de-USA en hoe het haar vergaat als ze weer naar school gaat. Mooi!
Profile Image
Vannacht gelezen: het land van Nockmar van Weyland Drew
Profile Image

Slaap jij niet?
Profile Image

Slaap jij niet?

die nacht helaas niet door hoestaanvallen
Profile Image

Slaap jij niet?

die nacht helaas niet door hoestaanvallen

Dat is vervelend...ben je weer een beetje opgeknapt? Beterschap!
Profile Image
En vakantie voer mee.

Net uit: dagboek van een poes en stiefdochter van de stoof.

Aan het lezen: outlander, library of souls, fashionista en harten vrouw
Profile Image
Weer terug van vakantie. Tijdens de vlucht heb ik Close Encounters of the Third Kind van Steven Spielberg uitgelezen. Daarna ben ik begonnen in Ingo van Helen Dunmore, maar tijdens de vakantie had ik niet echt leestijd dus dat boek is weer terug bij mij thuis. Daarnaast heb ik Vespasianus: Tribuun van Rome van Robert Fabri uit de kast gepakt.
Profile Image
Nog even lekker na sudderen :-)
Profile Image
Een tuin in Lucca - Paul Gervais - zo ontspannend en mooi. Echt een vakantieboek.
Profile Image
The Hare With Amber Eyes van Edmund de Waal. Over hoe een verzameling netsuke's in een familie terecht kwam en wat er door de jaren zoal mee gebeurde. Prachtboek. Echt een aanrader.
Profile Image
The Hare With Amber Eyes van Edmund de Waal.

Inderdaad een prachtig boek, ik heb er ook van genoten.
Leuk trouwens om je weer eens hier op het forum te zien!
Profile Image
The Hare With Amber Eyes van Edmund de Waal.

Inderdaad een prachtig boek, ik heb er ook van genoten.
Leuk trouwens om je weer eens hier op het forum te zien!

Ja, was een tijdje geleden, hè?
Profile Image
Hanna Bervoets met Lieve Céline. Prachtig in alle eenvoud. Net iets voor hoera nadien ;)
Doorlezen trouwens, want ik mag van mezelf twee weken zoveel lezen als ik wil ... (vooraleer de school weer begint). Dat zou toch een flinke deuk in MTBR moeten slaan :)
Profile Image
Hanna Bervoets met Lieve Céline. Prachtig in alle eenvoud.

Goede keuze dus...In oktober is Hanna Bervoets de gast bij het Literair Café in Helmond ;-)
Profile Image
Hanna Bervoets met Lieve Céline. Prachtig in alle eenvoud.

Goede keuze dus...In oktober is Hanna Bervoets de gast bij het Literair Café in Helmond ;-)

Ik heb r n bc-boek van gemaakt, as je t graag wil?
Profile Image
is Lieve Celine ook niet eens een ring geweest? staat me zo bij....

ik zit ook in een lekkere lees-flow. Heb net de nieuwste van Jennifer Niven uit, prachtige YA en ben nu bijna klaar met Spijkerzwijgen van Simon van der Geest, mijn 65e boek van 2017. Erna ligt een stapeltje boeken klaar die ik allemaal via de bieb heb gereserveerd en die afkomstig zijn van mijn wishlist.
Profile Image
is Lieve Celine ook niet eens een ring geweest? staat me zo bij....

Klopt.
Profile Image
Hanna Bervoets met Lieve Céline. Prachtig in alle eenvoud. Net iets voor hoera nadien ;)
Doorlezen trouwens, want ik mag van mezelf twee weken zoveel lezen als ik wil ... (vooraleer de school weer begint). Dat zou toch een flinke deuk in MTBR moeten slaan :)

lukt het een flinke deuk in de MTBR te slaan?
Profile Image

lukt het een flinke deuk in de MTBR te slaan?

Gaat prima. Ook de facebookpost van iemand gevolgd: alle boeken (wel per kast, gekker moest het niet worden) op de keukentafel gezwierd en veel minder weer terug in de kast geladen.

Nu ligt hier wel een dikke berg te registreren :) Maar da's toch al richting uitgang denk ik dan maar.

Profile Image
Maar da's toch al richting uitgang denk ik dan maar.

zeker weten!
Profile Image
Mijn dorp in Mozambique - Lisa St Aubin de Teran
Profile Image
"In de ochtend van het leven" van Theo Thijssen. Da's genieten!
Profile Image
"In de ochtend van het leven" van Theo Thijssen. Da's genieten!

Jaaaa!!! (Ik geniet even mee - van de herinnering eraan).

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.