corner corner Ray: Het tweede enige echte kleurboek voor volwassenen - start Castricum

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Ray: Het tweede enige echte kleurboek voor volwassenen - start Castricum

http://www.bookcrossing.com/---/14614021

Ik vond dit kleurboek in een sorteerdoos van mijn werk, maar er was al in begonnen, dus voor de verkoop was hij niet meer geschikt. Daarom maak ik er een ray van, te beginnen in Castricum, zodat er tussen de leesboeken door weer lekker gekleurd kan worden.

Wie gaat van start? (Na mijn opknapkliederwerk natuurlijk...)

-MMMaartje
-Angelfrouk
-Boekentrol --> het boek is hier

-10n3k3
-Miekster/
-Urdavik (B)
-hoera (B)
-Dolphinqueen

Complete Thread

Profile Image
http://www.bookcrossing.com/---/14614021

Ik vond dit kleurboek in een sorteerdoos van mijn werk, maar er was al in begonnen, dus voor de verkoop was hij niet meer geschikt. Daarom maak ik er een ray van, te beginnen in Castricum, zodat er tussen de leesboeken door weer lekker gekleurd kan worden.

Wie gaat van start? (Na mijn opknapkliederwerk natuurlijk...)

-MMMaartje
-Angelfrouk
-Boekentrol --> het boek is hier

-10n3k3
-Miekster/
-Urdavik (B)
-hoera (B)
-Dolphinqueen
Profile Image
Ben echter niet in Castricum.
Doe mij dan later in de ray.
Profile Image

Leuk!

Ik wil wel meedoen! :)
Profile Image
En dan daarna direct door naar Miekster. :-)
Profile Image

Tof

Ik wil wel meekleuren als hij de grens over kan.
Profile Image

RE: Tof

Ik wil wel meekleuren als hij de grens over kan.

Lijkt mij wel mogelijk. Als niemand direct wil verzenden, is het dan slim om het zo in te delen dat hij via Eindhoven-meeting de grens overgaat?
Profile Image

RE: RE: Tof

OK
Profile Image

Leuk

Ik wil ook wel meedoen.
Profile Image

Leuk!

Wil je 10n3k3 en mij ook op het lijstje zetten?
Profile Image

Vraagje.

Ivm het besparen van een hoop verzendkosten, is het een idee om Boekentrol 10n3k3, mijzelf(allen Leeuwarden) en Angelfrouk(Bolsward) bij elkaar in de buurt te zetten?(op de lijst)
Boek kan in Leeuwarden via via door gegegeven worden, zelf kom ik wel in Bolsward.

Mij maakt het niet zoveel uit, is maar een idee.???
Profile Image

RE: Vraagje.

Lijkt me prima plan. Ik hoop dat nog meer mensen zich aanmelden zodat hij ook handmatig de grens over kan gaan. Wil anders een van jullie eventueel verzenden naar België (of samen die kosten delen)? Dat is wel ontzettend duur met PostNL: € 9,31. Binnen Nederland € 3,90. Het boek weegt zo'n 380 gram, maar past wel door de brievenbus.
Profile Image
Versturen naar Belgie maakt mij niet uit, of evt. via via bij een meeting in Eindhoven.
Profile Image
Vanwege de mogelijkheid tot handmatige doorgave heb ik even de volgorde aangepast. Ik hoop dat dat okay is Urdavik. :-)

Profile Image

Ik wil ook wel

Je mag mij koppelen aan Urdavik ;)
Profile Image
Is het misschien handiger dat Angelfrouk voor Miekster komt? Miekster, 10n3k3 en ik wonen nl. allemaal in Leeuwarden. Wanneer Miekster, zoals ze zelf aangeeft, wel in Bolsward komt, scheelt dat in portokosten.

Wat vind jij, AylaMey en vinden de dames in de rij ervan?
Profile Image
Ik kom wel eens in Bolsward, alleen niet elke week, toevallig komende week, maar dan is het boek nog bij een ander.
De meest handige volgorde is denk:

-MMMaartje
-Angelfrouk
-Boekentrol
-10n3k3
-Miekster/
-Urdavik (B)
-hoera (B)

ik zorg dan dat het naar Urdavik komt, zij het met de post of via Eindhoven meeting.
Profile Image
Ik vind het prima. Bij deze zullen we het zo doen.
Profile Image
Prima voor mij!
Profile Image
Ik kom wel eens in Bolsward, alleen niet elke week, toevallig komende week, maar dan is het boek nog bij een ander.
De meest handige volgorde is denk:

-MMMaartje
-Angelfrouk
-Boekentrol
-10n3k3
-Miekster/
-Urdavik (B)
-hoera (B)

ik zorg dan dat het naar Urdavik komt, zij het met de post of via Eindhoven meeting.

Als het boek in Eindhoven geraakt nemen Kafka of ik het van de meeting daar wel mee de grens over en bezorgen het aan Urdavik.
Profile Image

Als het boek in Eindhoven geraakt nemen Kafka of ik het van de meeting daar wel mee de grens over en bezorgen het aan Urdavik.

Dat zou tof zijn, bedankt voor het aanbod.
Profile Image

Akkoord.

Prima.
Profile Image

RE: Akkoord.

Mooi. Nu is het wachten tot MMMaartje uitgekleurd is. :-)
Profile Image

:)

Sorry jongens, beetje veel migraine gehad de afgelopen tijd, dus niet veel aan kleuren toegekomen, maar ik ga er mee aan de slag!
Profile Image

...

Ik ben er vandaag meteen mee aan de slag gegaan, dus zodra ik Angelfrouk's adres heb gaat het boek op reis!
Profile Image

Hoe...

Hoe krijg ik trouwens een foto bij een releasenote/journal entry?
Profile Image

RE: Hoe...

Rechts onderaan bij je journal entry staat de optie upload journal picture, tussen edit en delete in. :-)
Profile Image
Rechts onderaan bij je journal entry staat de optie upload journal picture, tussen edit en delete in. :-)

Ahhh, bedankt! Ik dacht dat het meteen bij het plaatsen van de JE kon. Het is gelukt :)
Profile Image
Graag gedaan en leuk! Drukke pagina gekozen. :-)
Profile Image
Graag gedaan en leuk! Drukke pagina gekozen. :-)

Ik vond hem erg leuk om te doen! :)
Profile Image
Ook een keertje meedoen? :)
Profile Image
Ook een keertje meedoen? :)

Sure! Wel even zien hoe het dan weer na België bij jou gaat geraken.
Profile Image
Zodra ik bericht van haar heb gaat het boek daarheen.
Profile Image
Het boek kan weer verder op reis. Ik zoek contact met miekster
Profile Image
Heb op je PM gereageerd.
Profile Image

Aangekomen!

Vandaag een leuke verrassing in mijn brievenbus gevonden. Nu snel kleurtijd vrijmaken.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.