corner corner [OT] Het goed nieuws-draadje

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

[OT] Het goed nieuws-draadje

Er is zoveel somber en verontrustend nieuws, laten we ook af en toe iets positiefs belichten. Iets uit de media of iets uit je eigen leven, wat je maar wilt. Weet je wat, ik begin met eentje van allebei.

Goed nieuws! Ik kan binnenkort onze nieuwe badkamer gaan betegelen, want de muren zijn gestuct en het bad staat op zijn plaats.

Goed nieuws! Deze kat, die twee poten mist, kan verrassend veel (zelfs traplopen) en heeft een prima leven bij een liefhebbend baasje. http://www.boredpanda.com/---/cat-two-back-legs-able-thailand

Wie heeft er ook goed nieuws?

Complete Thread

1 2 3 Next 

Profile Image
Er is zoveel somber en verontrustend nieuws, laten we ook af en toe iets positiefs belichten. Iets uit de media of iets uit je eigen leven, wat je maar wilt. Weet je wat, ik begin met eentje van allebei.

Goed nieuws! Ik kan binnenkort onze nieuwe badkamer gaan betegelen, want de muren zijn gestuct en het bad staat op zijn plaats.

Goed nieuws! Deze kat, die twee poten mist, kan verrassend veel (zelfs traplopen) en heeft een prima leven bij een liefhebbend baasje. http://www.boredpanda.com/cat-two-back-legs-able-thailand/

Profile Image
ik vind dit goed nieuws draadje goed nieuws, en een mooie manier om op te staan tegen alle zwartkijkers en somberaars!
Profile Image
Wij kregen de route info binnen voor onze werk/reis vakantie en Mr C is al volop aan het plannen voor onze drie keuze bestemmingen.
Profile Image
een mooie manier om op te staan tegen alle zwartkijkers en somberaars!

Zo is het niet bedoeld. Ik denk dat de zwartkijkers en somberaars gelijk hebben, dus ik wil helemaal niet tegen ze opstaan, want dan sta ik op tegen mezelf. Maar elke dag alleen maar somberheid, dat houdt geen mens vol. Vandaar.
Profile Image
Maar elke dag alleen maar somberheid, dat houdt geen mens vol. Vandaar.

wakker worden, opstaan en tegen jezelf zeggen: CARPE DIEM. doe ik al jaren én het werkt!
Profile Image
zo bedoelde ik het ook, als tegenwicht tegen sombere berichten...
Profile Image
Leuk!

Voor mij ook: goed nieuws, nadat 2 maanden terug mijn werk bij Iddink op hield ga ik op 2 januari aan de slag bij interface. En na 2 jaar geen baan in mijn vakgebied mag ik eindelijk weer snuffelen aan een laboratorium omgeving :)
Profile Image
snuffelen aan een laboratorium

Van wat ik wel eens heb gehoord over welke laboratoria jij van de binnenkant ziet en meemaakt, lijkt me dat niet al te verstandig...... ;)
Maar heel mooi dat je in je 'vakgebied'aan de slag kan!
Profile Image
Ik zal verantwoord snuffelen ;)
Profile Image
Ik zal verantwoord snuffelen ;)

Super! Veel plezier straks!!
Profile Image
In januari krijg ik een gesprek met de baas over promotie naar de (nog niet bestaande) functie van office manager. Leuk; kan ik grotendeels zelf invulling aan geven en er hangt een salarisverhoging aan vast. Ook niet verkeerd :-).
Profile Image
Goed nieuws uit de NRC:
Ashton Hayes wil het eerste klimaatneutrale dorp in Engeland worden. En dat werkt, op meerdere fronten. Zo blijkt het ook goed te zijn voor de gemeenschapszin. https://www.nrc.nl/---/de-hele-wereld-kijkt-naar-ashton-hayes-5924536-a1538370
Profile Image
En het wordt elke dag ietsje eerder licht :-)
Profile Image
en het blijft iedere dag ietsje langer licht!
Profile Image
We hebben er een vrijwilliger bij voor het vertalen van de site in het Oekraïens!
Profile Image
Het hele huis ruikt naar appelmoes met kaneel.
Profile Image
http://www.mo.be/---/stempel-maakt-plastic-rond-biologische-groenten-en-fruit-overbodig

Dat is zeker positief nieuws, want ik doe vaak mijn boodschappen bij de ICA en probeer zo veel mogelijk bio te kopen (overigens komt veel niet-tropische groente&fruit in de Zweedse supermarkten uit Nederland...)
Profile Image

Joepie!

Onverpakte groenten en fruit!
Profile Image
Dus een heleboel restjes verwerkt cq gered.
Dat is mijn goede nieuws..
Profile Image
Er is veel meer goed nieuws dan we denken.

Ik zag vanmorgen dat ik weer vleugels heb :).
Profile Image
Ik zag vanmorgen dat ik weer vleugels heb :).

Ik zie alleen (koffie?)-kopjes... 😀
Profile Image
Volgende maand krijg ik er weer twee kleinkinderen bij: nrs. 15 en 16!
Als dat geen goed nieuws is...!
Profile Image
Van Harte Gefeliciteerd :-)
Profile Image
Gefeliciteerd - wat leuk
Profile Image
Gefeliciteerd!
Profile Image
Dat is geen goéd nieuws, dat is gewèldig nieuws! Gefeliciteerd!
Profile Image
wauw.. dat is een boel kleinkinderen. Gefeliciteerd
Profile Image
Goed nieuws: in het dorpje Vasse zag ik vandaag een prachtig boekenhuisje staan. Natuurlijk ben ik even gaan kijken en ik heb het ook op de kaart gezet bij Openbookcase.org.
Kijk maar: http://j.mp/2ixo3Vx
Profile Image
Het derde trimester is erg zwaar en een aantal keer ook erg spannend geweest maar ik ben inmiddels optimistisch dat ik de veilige 37 weken ga halen!
Profile Image
Oh EmEli, dat is prachtig nieuws. Van Harte en sterkte met de laatste loodjes.
Profile Image
Oh EmEli, dat is prachtig nieuws. Van Harte en sterkte met de laatste loodjes.

Dank je! Ik begin zelfs al uit te kijken naar de bevalling, dat had ik een half jaar geleden toch niet verwacht...
Profile Image
Het derde trimester is erg zwaar en een aantal keer ook erg spannend geweest maar ik ben inmiddels optimistisch dat ik de veilige 37 weken ga halen!

Wat leuk! Dat schiet al flink op zeg. Succes met de laatste weken en de bevalling straks!
Profile Image

Ik gun je zo de 37 weken te halen. (ik herinner me de stress bij de 32+5 die die kleine van mij presteerde). Sterkte met de laatste loodjes
Profile Image
wat leuk voor jullie. Van harte gefeliciteerd :-)
Profile Image

Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!
Profile Image
ik heb heeeeeel veel boeken gekregen van ons bibliotheek-filiaal.

In afwachting van een groot multifunctioneel pand met meerdere gebruikers, is onze bieb tijdelijk in een kleine(re) ruimte onder gebracht. Hier is geen ruimte om afgeschreven boeken te verkopen, en dus dreigden deze in (oooh horror) de oud-papier container te verdwijnen. Gelukkig vond de filiaalmanager dat ook eeuwig zonde en nu mag ik deze boeken meenemen voor bookcrossdoeleinden. Dat gaat om af en toe een stuk of tien boeken, goed te behappen dus.

Alleen nu in de kerstvakantie was er tijd om heel veel boeken af te schrijven, het gaat werkelijk om heel veel. Dus heb ik net mijn kofferbak helemaal vol mogen laden met romans!! Een grote en een kleine bieb-kar helemaal vol !

Dus het liedje hier gaat nu: ik heb mijn wagen volgeladen, vol met heel veel boeken!!!

En natuurlijk zijn het er veel te veel voor mij en/of de OBCZ dus ik zal even een apart draadje openen voor liefhebbers.

Goed nieuws he?? Met hartelijk dank aan onze bieb!
Profile Image
http://www.nu.nl/---/china-gaat-handel-in-ivoor-verbieden.html

Dit lijkt mij wel goed nieuws! (Even afwachten hoe veel impact het daadwerkelijk gaat hebben, maar laten we voorlopig maar positief blijven hier. :) )
Profile Image
heerlijk al dat positieve nieuws!
Profile Image
Ik heb lekker nog een weekje vakantie en kan lekker thuis rommelen.
Profile Image
en dat lijkt geen goed nieuws, maar maakt de kans dat ik 15 januari niet kan komen een stuk kleiner :-)
Profile Image
Sterkte!
(Het was wel even een doordenkertje).
Profile Image
Sterkte!
(Het was wel even een doordenkertje).

dat kunnen jullie toch :-)
Profile Image
en dat lijkt geen goed nieuws, maar maakt de kans dat ik 15 januari niet kan komen een stuk kleiner :-)

Hahaha, elk nadeel heb ze voordeel :-)
Toch beterschap!
Profile Image
Net een overnachting in Rotterdam geboekt want van de kinderen en manlief heb ik voor mijn verjaardag kaartjes gekregen voor het WK shorttrack en ik heb een reisje geboekt naar de Algarve met Pasen. We hebben weer wat om naar uit te kijken :)
Profile Image
Ik kom op de fiets terug van boodschappen doen, wil er net een jonge man de weg oversteken. Ik rem wat af en hij wijst op mijn fiets en zegt: ' Pas op hoor mevrouw, uw wiel draait' .
Profile Image
Ik kom op de fiets terug van boodschappen doen, wil er net een jonge man de weg oversteken. Ik rem wat af en hij wijst op mijn fiets en zegt: ' Pas op hoor mevrouw, uw wiel draait' .

Mwoehahaha, dat deed ik als tienjarige ook altijd...
Of ergens naar de lucht gaan staren. In no time staat er een troepje luchtstaarders. Dan is het moment aangebroken om te vragen wat er te zien is... Altijd prijs!
Profile Image
Vandaag de vakantie geboekt. 14 dagen naar Canada en USA (bij Yellowstone). Voor mij de eerste keer in Amerika, dus ik ben benieuwd. Heb er al wel veel zin in :)

Ik had ook een ander blij momentje. Ik had na de kerst ineens een bolletje bij het gewricht van mijn middelvinger (bij de vinger en palm), waarschijnlijk een ontsteking. Ik vergat steeds de huisarts te bellen en toen ik zondag nog eens voelde was het plotseling verdwenen. Scheelt weer een huisarts bezoekje :)
Profile Image
Vandaag de vakantie geboekt. 14 dagen naar Canada en USA (bij Yellowstone). Voor mij de eerste keer in Amerika, dus ik ben benieuwd. Heb er al wel veel zin in :)

Ik had ook een ander blij momentje. Ik had na de kerst ineens een bolletje bij het gewricht van mijn middelvinger (bij de vinger en palm), waarschijnlijk een ontsteking. Ik vergat steeds de huisarts te bellen en toen ik zondag nog eens voelde was het plotseling verdwenen. Scheelt weer een huisarts bezoekje :)

schitterend! mr CC en ik zijn ook eens in die hoek geweest kom je ook in Vancouver? ga danOrca's kijken bij Vancouver Island. Echt fantastisch!!!
Profile Image
Ik kom alleen in Calgary en Banff national park voordat ik de grens oversteek naar USA. Maar Vancouver staat nog op het lijstje van ooit nog naar toe gaan ;)
Profile Image
Ik kom alleen in Calgary en Banff national park

Daar is het ook heel erg mooi :-)
Profile Image
Ik kom alleen in Calgary en Banff national park

Daar is het ook heel erg mooi :-)

zeker weten, heb je nog plek in je koffer ;o))?!!!!
Profile Image

Mijn ouders waren in december 50! jaar getrouwd. Mooi dat we dat met familie en vrienden konden vieren. En nu gaan we met het hele gezin een weekendje weg om het te vieren. Dat vind ik goed nieuws :)

En dan blijk ik ook nog de 3e prijs in de bookcrossbenodigdhedenloterij gewonnen te hebben.

Hier wordt ik blij van ;)
Profile Image
... van Turnhout heeft een kast waarin boeken zitten die wij BookCrossers mogen hebben. Het gaat om geregistreerde boeken die daar zijn beland, of om boeken die ze elders vandaan halen.
Gisteren waren Kwatje en ik daar weer, en wat tref ik daar? Een boek uit een reeks die ik al tientallen jaren spaar, nl. '"Waar is de tijd". Over grote gezinnen, het leger, de beginjaren van TV, en wat nog allemaal. (Allemaal over toestanden in Vlaanderen, voornamelijk in de eerste helft van de twintigste eeuw, met wat uitlopers).
En in die berg boeken vind ik plots een boek uit die reeks waarvan ik niet eens wist dat het bestond. Over "schoolmeesters en schoolleven in Vlaanderen".
(De reeks is meer anekdotisch dan echt wetenschappelijk, maar dat kan me de pret niet drukken).
Ik was er blij mee!!!
Profile Image
stond vandaag al op de rekening :-)
Profile Image
De Nieuwjaarsmeeting vanmiddag was gezellig. Heb weer lekker kunnen bijkletsen.
Profile Image
Gisteren zag ik de trailer voor de nieuwe Zelda game en ik heb echt weer dat euforische gevoel dat na 6 jaar ik eindelijk weer een echte nieuwe Zelda kan spelen op een nieuwe spelcomputer.
Profile Image
... in Eindhoven vandaag.
Mooie boeken, warme mensen, lekker eten & drinken - in de hemel kan het niet mooier zijn, denk ik dan...
Profile Image
in de hemel kan het niet mooier zijn, denk ik dan...

:-))
Profile Image
Vanochtend was Coolblue al om 07.30 bij mij om de nieuwe wasdroger af te leveren. 15 mintuen vooraf een belletje en ze leveren tot nu toe altijd binnen het opgegeven tijdvenster. En de oude is gelijk meegenomen (toch fijn met 2 lange trappen in huis hihi)
Een verademing aangezien alle thuisbezorgacties bij mij meestal uren uitlopen of ze komen gewoon niet opdagen (heeft Ikea een handje van)
Profile Image
En de oude is gelijk meegenomen (toch fijn met 2 lange trappen in huis hihi)

Wow, geen aflevering tot aan de eerste drempel dus :-)
Profile Image
Een benauwd halfelfje om een uur of één vanmiddag.
Plaats delict: parking Ikea Breda.
Decor: Kwatje & Kafka komen aanwandelen met hun winkelkarretje met leuke dingetjes.
Momentopname: openvallende monden. Auto staat niet meer waar ik 'm neerplantte.
Nuchter Kwatje terug naar de lift, eventjes kijken of er geen andere verdieping is met een letter "E".
Over haar toeren rakende Kafka (mijn auto is gepikt!) ziet een heel rampscenario voor haar bijna volschietende ogen passeren. (Dag auto, dag vrijheid, dag huissleutels, dag van alles en nog wat).
Tot... diezelfde ogen op een bordje "parking 1" vallen. "Verdorie, wij stonden op parking 0"!
Op datzelfde moment komt Kwatje met hetzelfde nieuws...
Dat was pas GOED NIEUWS!
(Volgende keer beter uitkijken als je met nog een paar andere mensen in de lift stapt, die blijkbaar wèl op parking 1 hun auto hadden gestald).
Profile Image
poeh, wat een opluchting zal dat geweest zijn!
Profile Image

:)

Deze week 2 keer met mijn lievelingscollega mogen bollen !
Het was 2 jaar geleden dat we nog eens bij mekaar uit gekomen waren.
Echt fijn met iemand te bollen die dezelfde humor, dezelfde zachtheid heeft.
Ik heb er van genoten en hoop dat we vanaf nu terug wat vaker bij mekaar uit komen.

Profile Image

RE: :)

het klinkt heel leuk maar wat is bollen???
Profile Image

RE: RE: :)

Samen rijden, bollen = rijden ?

Dus hij reed met de trein en ik was zijn boordchef ?
Doorgaans zitten we met twee op één trein, één bestuurder en één treinbegeleider.
Hopelijk is het zo duidelijk ;)

BTW, binnen twee weken komen we naar Groningen CC. Moest je een aanrader hebben om iets te gaan doen met een kind van 9 of ergens een adresje voor gewoon eenvoudige kost met een kind, altijd welkom ;)
Profile Image

RE: RE: RE: :)

Zo, dat is nogal wat toegevoegde informatie, dat maakt het inderdaad een stuk duidelijker... Ik dacht dat je met je collega was gaan fietsen of zoiets.
Profile Image
Ik dacht dat je met je collega was gaan fietsen of zoiets

LOL. En ik dacht dat ze een avondje waren stappen :-)
Profile Image

Doorgaans zitten we met twee op één trein, één bestuurder en één treinbegeleider.
Hopelijk is het zo duidelijk ;)

BTW, binnen twee weken komen we naar Groningen CC. Moest je een aanrader hebben om iets te gaan doen met een kind van 9 of ergens een adresje voor gewoon eenvoudige kost met een kind, altijd welkom ;)

Stripmuseum of Grafisch Museum, beide in de binnenstad! Over het eten denk ik nog even na!
Profile Image
Bedankt voor de tips alvast !

Wij gebruiken bollen eigenlijk standaard, heb daar niet bij stil gestaan.
Als we binnen komen is vaak de vraag, met wie bol jij vandaag ?
Of met wie heb jij gisteren gebold en wie is er vandaag allemaal aan het bollen.
Tja, wellicht Vlaams en dan wellicht ook nog een ingeburgerde spoorwegterm.

Als ik zeg, ik heb een stuk HLP, snapt niemand dat ook, behalve iemand die aan de spoorweg werkt. Dat komt van haut les pieds, dus je hebt een overbrengingsrit ;)
Wij hebben dat niet meer, maar de bestuurders wel.
Profile Image
Tja, wellicht Vlaams en dan wellicht ook nog een ingeburgerde spoorwegterm.

Ik ken het van Belgische motorrijders, die gebruiken dat ook. Ik wist ook niet dat je bij het spoor werkt, dus dat hielp ook niet.
Profile Image
dat ik dankzij een attente collega van Rudy en dankzij mijn nichtje die haar voorveyrkoopcode afstond, toch kaartjes heb kunnen bemachtigen voor het U2-concert. En dat ik er met mijn long-time-no-see vriendin naar toe ga!!!! Woooohooooooo!!
Profile Image
Mooie dingen zijn mooi. Sneeuw is mooi en zonsondergangen ook.
http://www.klabru.nl/---/zuiderlaan_sneeuw.JPG
Profile Image
Mooie dingen zijn mooi. Sneeuw is mooi en zonsondergangen ook.
http://www.klabru.nl/---/zuiderlaan_sneeuw.JPG

Prach-tig!!!
Profile Image
Ik heb voor de 2e keer boeken gestuurd naar Apoloniax in Nepal. Zij verzamelt boeken voor een lokaal weeshuis daar. Bij mijn eerste zending had ik een Waar is Wally boek gestopt en dat werd al snel het populairste boek. Zo mooi kan de bookcrossing community zijn :)

Nu hebben ze er nog 2 Wally boeken bij en een boek over wildlife uit Nepal. Zij blij, ik blij

Voor wat foto's
https://www.flickr.com/---/32421595225
Profile Image
Ik heb voor de 2e keer boeken gestuurd naar Apoloniax in Nepal. Zij verzamelt boeken voor een lokaal weeshuis daar. Bij mijn eerste zending had ik een Waar is Wally boek gestopt en dat werd al snel het populairste boek. Zo mooi kan de bookcrossing community zijn :)

Nu hebben ze er nog 2 Wally boeken bij en een boek over wildlife uit Nepal. Zij blij, ik blij

Voor wat foto's

Leuk zeg
Profile Image

Voor wat foto's

Heel leuk!!! (Ik had pech, ik had drie boeken gestuurd, o.a. Matilda van Roald Dahl, in juni al, en ze zijn nooit aangekomen...)
Profile Image
Goed wereldnieuws:
over de hele wereld hebben miljoenen mensen gisteren gedemonstreerd tegen Trump en voor, onder andere, vrouwenrechten.

Goed BookCrossingnieuws:
Reno is terug! http://www.bookcrossing.com/---/538414
Profile Image
ik kreeg vandaag de uitslag van een medisch onderzoek en dat was toch een beetje spannend. Er is gelukkig niets kwaadaardigs gevonden, gaat nog wel een behandeling komen maar eerst word ik in het overleg besproken wat het beste zou zijn, een kuur of een ingreep. Afwachten dus nog even.
Profile Image
ik kreeg vandaag de uitslag van een medisch onderzoek en dat was toch een beetje spannend. Er is gelukkig niets kwaadaardigs gevonden, gaat nog wel een behandeling komen maar eerst word ik in het overleg besproken wat het beste zou zijn, een kuur of een ingreep. Afwachten dus nog even.

en...weet je al iets meer???
Profile Image

en...weet je al iets meer???

ja vandaag werd ik gebeld. Over 4 weken een kleine ingreep (ik zal hier niet in details treden). Lijkt me prima.
Profile Image
Bij het schoonmaken van de vriezer vond ik tussen de vele zakken en pakken zomaar nog twee dropijsjes.... Die zijn een soort verslaving van mij, en ze zijn (gelukkig maar) heel beperkt tijdens de zomer te koop bij de Aldi...dus dit was een leuke bonus!
Profile Image
Op 'onze' boerderij maken ze het ook.....als schepijs.
Profile Image
(Wat een kermisvogel dan ook moge wezen).

Ik was vanmiddag in een kringloopwinkel (niet in eerste instantie voor boeken, ik deed een tas kleren weg). Maar je gaat toch zo'n welgevulde boekenkasten niet voorbij... "Alleen de Engelse!" sprak ik mezelf streng toe. "Niet veel keus," dacht ik teleurgesteld... en toén viel mijn lodderig oog op de "English Pronouncing Dictionary". "Verdorie, den Daniel Jones!" hikte ik. Mijn exemplaar heeft na zowat veertig jaar gebruik (en het was al een zesdehands koopje geweest) echt betere tijden gekend, maar een nieuw kopen - och neen, zei ik telkens ik met voorzichtige vingertjes een woord opzocht. Nu hèb ik een nieuw, het ziet er maagdelijk ongebruikt uit, compleet met stofomslag, geen scheurtje daarin te bekennen, en het kostte ocharme € 1,20 - ik ben bijna verliefd!
Wil er iemand een lang gekoesterd exemplaar voor eigen gebruik?
Profile Image
klinkt goed :-)
Profile Image

Ik was vanmiddag in een kringloopwinkel (niet in eerste instantie voor boeken, ik deed een tas kleren weg). Maar je gaat toch zo'n welgevulde boekenkasten niet voorbij... "Alleen de Engelse!" sprak ik mezelf streng toe. "Niet veel keus," dacht ik teleurgesteld... en toén viel mijn lodderig oog op de "English Pronouncing Dictionary". "Verdorie, den Daniel Jones!" hikte ik. Mijn exemplaar heeft na zowat veertig jaar gebruik (en het was al een zesdehands koopje geweest) echt betere tijden gekend, maar een nieuw kopen - och neen, zei ik telkens ik met voorzichtige vingertjes een woord opzocht. Nu hèb ik een nieuw, het ziet er maagdelijk ongebruikt uit, compleet met stofomslag, geen scheurtje daarin te bekennen, en het kostte ocharme € 1,20 - ik ben bijna verliefd!
heerlijk verhaal en zo herkenbaar!
Profile Image

Och, een nieuw zou ik niet moeten hebben, maar een stukgelezen versie kan je bij deze fon&fon-sukkel (het ligt me echt niet, al hou ik er wel van) wel onderbrengen...
Profile Image

Och, een nieuw zou ik niet moeten hebben, maar een stukgelezen versie kan je bij deze fon&fon-sukkel (het ligt me echt niet, al hou ik er wel van) wel onderbrengen...

Ik zal het boek voor jou bij Kwatje onderbrengen.
Profile Image
Na gelukkig te zijn met kaartjes voor U2 heb ik vandaag ook kaartjes voor Ed Sheeran kunnen bemachtigen. Dave en ik blij voor beide concerten, de kinderen en aanhang bij want die mogen weer naar concert van keus.
Profile Image
Ik heb een baan!
Ik kon door lichamelijke klachten mijn oude functie niet meer uitoefenen. Ik zou over ongeveer 3 maanden met ontslag gaan. Maar nu is er binnen de organisatie ergens iemand weggegaan en die had de perfecte baan voor mij! Ik heb dus die baan gekregen en kan blijven bij mijn huidige werkgever waar ik al 13 jaar werk. Ik ben zo blij!!
Profile Image
Ik heb een baan!
Ik kon door lichamelijke klachten mijn oude functie niet meer uitoefenen. Ik zou over ongeveer 3 maanden met ontslag gaan. Maar nu is er binnen de organisatie ergens iemand weggegaan en die had de perfecte baan voor mij! Ik heb dus die baan gekregen en kan blijven bij mijn huidige werkgever waar ik al 13 jaar werk. Ik ben zo blij!!

Fijn om te horen, wat mag je nu gaan doen binnen de organisatie ?
Profile Image
Ik heb een baan!

eigenlijk min of meer mijn eigen werk (coordinerende activiteitenbegeleider) maar dan zonder zorgtaken en minder uitvoerend. Dus ik ben erg blij.
Profile Image
Ik heb een baan!

eigenlijk min of meer mijn eigen werk (coordinerende activiteitenbegeleider) maar dan zonder zorgtaken en minder uitvoerend. Dus ik ben erg blij.

Cool !
Profile Image
Ik heb een baan!

dat is zeker goed nieuws. Heerlijk dat je op je oude stek kunt doorschuiven naar een andere funktie!
Profile Image
Ik heb een baan!

Fantastisch, gefeliciteerd. Het is je gegund xx
Profile Image
En nog wel binnen één jaar.
Profile Image
Van Harte Gefeliciteerd. Dat is zeker goed nieuws.
Profile Image
geweldig :-) En dan heb je ook nog een dochter om op te voeden! Op naar de volgende mijlpaal :-)

1 2 3 Next 

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.