corner corner 365/365 officiële draadje

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

365/365 officiële draadje

Ik heb bij iedereen op het plankje gekeken, wild losgelaten en gecontroleerde releases bij elkaar opgeteld.
Op volgorde van binnenkomst doen mee:

Camperfan 960
Oehoeboeroe 2710
Hoera 2560
Korenwolf 4888
Hippolein 2608
Bloedengel 2795
Anneleis 1036
Joanazinha 2911
Elandria 215
CC 3154
Hoera 2560
Passmaster 2828 mooi getal!
Smitjes 10853
Duiveltje 1001 ook mooi getal!
Geolies 147
Lenalena 1497
Joia 332
Di-k 81
Veer23 149
AylaMey 3003 nog een leuk getal!
Koekiebak 3527
Bookguide 1089
Angelfrouk 581
Hoisvolbuukskes 4403
Audje 646 ook leuk!
Anicha 2812
Reijsje 3425
Inge1990 50
Aaltsje 3718

Kijk even of je erbij staat en of de aantallen kloppen.
Dan wens ik iedereen veel crossplezier in 2014 en dat je de uitdaging mag halen!

Complete Thread

1 2 3 4 Next 

Profile Image
Ik heb bij iedereen op het plankje gekeken, wild losgelaten en gecontroleerde releases bij elkaar opgeteld.
Op volgorde van binnenkomst doen mee:

Camperfan 960
Oehoeboeroe 2710
Hoera 2560
Korenwolf 4888
Hippolein 2608
Bloedengel 2795
Anneleis 1036
Joanazinha 2911
Elandria 215
CC 3154
Hoera 2560
Smitjes 10853
Duiveltje 1001 ook mooi getal!
Geolies 147
Lenalena 1497
Joia 332
Di-k 81
Veer23 149
AylaMey 3003 nog een leuk getal!
Koekiebak 3527
Bookguide 1089
Angelfrouk 581
Hoisvolbuukskes 4403
Audje 646 ook leuk!
Anicha 2812
Reijsje 3425
Inge1990 50
Aaltsje 3718

Dan wens ik iedereen veel crossplezier in 2014 en dat je de uitdaging mag halen!
Profile Image
Ja, klopt. Hoi ik mag morgen weer vrijlaten :-)
Profile Image
Mijn aantallen kloppen en ik heb veel zin in deze uitdaging. Ik heb in ieder geval voorlopig voldoende boeken; er staan nog vier dozen ongeregistreerd in de boekenkamer. Ik kan even vooruit!
Profile Image
Heb wel zin in deze uitdaging .
Profile Image
en ook ik heb er zin in. Ik denk dat de schoonmaker ook blij zal zijn, want het streven is toch dat er een aantal kisten/tassen vol het pand hier gaat verlaten.......
Profile Image

erbij

en aantallen kloppen blijkbaar ook!
Leuk om mee te doen, kijken nu hoe ver ik geraak dit jaar.
Profile Image

Check! :-)

Ik ga mijn best doen. Ik heb op dit moment juist deze week mijn boeken in de kast gezet en kan dus uitsorteren. De kast is een stuk kleiner en dus veel voller!!
Profile Image

oke

volgens mij klopt het
Profile Image

Check!

Aantal klopt. Ik heb me de laatste week ingehouden. Nu gaan we los!
Profile Image
Ik heb zojuist even de data en aantallen toegevoegd aan mijn plankje. Anders weet ik het wel, dan ben ik constant de tel kwijt. Teller staat nu op 32 :)
Profile Image
Ik heb zojuist even de data en aantallen toegevoegd aan mijn plankje. Anders weet ik het wel, dan ben ik constant de tel kwijt. Teller staat nu op 32 :)

als je zo doorgaat ben je over een maand of twee klaar!
Profile Image

als je zo doorgaat ben je over een maand of twee klaar!

Je hebt wel heel veel vertrouwen in me... ;)
Profile Image
Je hebt wel heel veel vertrouwen in me... ;)

van mij mag je er ook wel wat langer over doen hoor :-)
Profile Image

klopt

met deze uitdaging ga ik dit jaar over de 5000 heen, leuk.
Profile Image

Klopt!

Leuk, ik heb er zin in!
Profile Image

...

Ik denk dat het ok is.

De eerste tien zijn al vrij.
Profile Image
Mijn aantal klopt. Ik moet aan de bak zie ik al... Gaat vast wel lukken. Ik heb er zin in!
Profile Image
Vandaag gaan de eerste 2 boeken normaal gezien op pad...
Profile Image
Straks laat ik mijn eerste boek van 2014 los !
Profile Image
Bij mij klopt het aantal ook, leuk! Ik hoop dat het lukt, maar het is een mooie stok achter de deur om alle boeken de deur uit te doen.
Ik heb hier ook nog lang geen 365 available boeken liggen, dus dat wordt doorlezen of op een andere manier nog aan boeken komen, maar dat zal in de loop van het jaar geen probleem opleveren denk ik zo.
Profile Image

2828 klopt, ik kijk zelf altijd naar mijn wild releases, omdat ik normaal geen controlled releases heb. Met 365 erbij kom ik op 3193, de uitkomst van de vermenigvuldiging van twee priemgetallen. Ik zal ook bijhouden of en zo ja wanneer ik dit haal.
Profile Image

2828 klopt, ik kijk zelf altijd naar mijn wild releases, omdat ik normaal geen controlled releases heb. Met 365 erbij kom ik op 3193, de uitkomst van de vermenigvuldiging van twee priemgetallen. Ik zal ook bijhouden of en zo ja wanneer ik dit haal.

Ik kijk ook alleen naar wild eigenlijk. Ik doe ook geen controlled meer ook als ik het wel degelijk doorgeef.
Ik vind de splitsing irritant
Profile Image

2x

Ik zie nu dat je me er twee keer had bij staan.
Het eerste cijfer klopte : 2560
Profile Image

RE: 2x

Ik zie nu dat je me er twee keer had bij staan.
Het eerste cijfer klopte : 2560

Ik ben gewoon soms blond.
Profile Image

RE: RE: 2x

Ik let soms ook niet op hoor. Had wat boeken die al een tijdje in de OBCZ stonden meegenomen naar huis. Liet er gisteren een vrij en dacht, dat is nummer een. Gebeurde er niets met de getallen. Was ik vergeten het boek eerst te vangen. <:-l
Profile Image

Ik let soms ook niet op hoor. Had wat boeken die al een tijdje in de OBCZ stonden meegenomen naar huis. Liet er gisteren een vrij en dacht, dat is nummer een. Gebeurde er niets met de getallen. Was ik vergeten het boek eerst te vangen. <:-l

Wij zijn Blond, real Blond. Knipoog naar James.
In mijn geval geeft grijs ook geen garantie.
Profile Image
Klopt vast wel, ik hou net als vorig jaar een lijst bij van wat ik loslaat, dan zie ik het vanzelf wel als ik bij de 365 ben.

21/365 ^^
Profile Image
15/365 :-)
Profile Image

...

91/365
Denk dat ik er wel snel ga zijn in dit tempo :)
Profile Image

RE: ...

91/365

oeps, dan ben je al op een kwart! En januari is nog maar een week oud :-)
Profile Image

RE: ...

91/365

Dat doe je wel heel snel. En dat moet ook allemaal geregistreerd worden natuurlijk. Wat een werk, daar heb je bijna een fulltime job aan :).
Profile Image

:)

Ik heb veel leveranciers van gelabelde boeken. Ik doe de releases in hun plaats :)
Profile Image

RE: :)

Ik heb veel leveranciers van gelabelde boeken. Ik doe de releases in hun plaats :)

Mazzelaar!
Profile Image

RE: RE: :)

Mazzelaar!

Ik registreer zelf ook heel veel hoor, maar ik release gemakkelijk rond de 50 à 100 boeken per week soms. Elke dag dat ik ga werken, neem ik al minstens 10 boeken mee, als ik naar het ziekenhuis moet, ook nog eens tien.
En dan heb ik de laatste week 3 dozen opgestuurd waar ook telkens 20-30 boeken in zaten.

Profile Image

RE: RE: :)

Mazzelaar!

Ik wil jou ook wel een doosje geregistreerd sturen, laat maar horen -:)
Profile Image

Mazzelaar!

Ik wil jou ook wel een doosje geregistreerd sturen, laat maar horen -:)

Nee hoor, ik heb hier nog een boekenberg weg te werken.
Wel allemaal ongeregistreerd nog.
Maar die moet van mij echt eerst gerigistreerd, lees: zo in de tas te stoppen zijn.
Anders kies ik toch weer voor het gemak en blijft de stapel naast de pc groeien.
Het aanbod is super en de verleiding groot maar zonder polsstok kom je ons huis bijna niet binnen.
Profile Image

RE: :)

Ik speel binnenkort ook leverancier, maar moet nog even wat boeken bij elkaar zoeken.
Profile Image

Hè ?

Ik kijk even naar mijn aantal vrijgelaten boeken en sta op 666 . Mooi getal daar niet van . Maar bij de start van het jaar had ik 626 en ik heb echt nog geen 40 boeken losgelaten . Uh , toch verkeerd gekeken en had het 646 moeten zijn toen we begonnen ?
Profile Image

RE: Hè ?

Ik kijk even naar mijn aantal vrijgelaten boeken en sta op 666 . Mooi getal daar niet van . Maar bij de start van het jaar had ik 626 en ik heb echt nog geen 40 boeken losgelaten . Uh , toch verkeerd gekeken en had het 646 moeten zijn toen we begonnen ?

Ik zal het aanpassen 7 vrijgelaten de laatste 4 weken
666 nu -7 vrijgelaten de laatste 4 weken = 659 boeken.Het jaar is nog geen 4 week oud en ik weet niet hoe actief je in december was.
Ik denk dus ook dat 646 realistisch is.
Foute telling van mij.
Profile Image

Ik zal het aanpassen 7 vrijgelaten de laatste 4 weken
666 nu -7 vrijgelaten de laatste 4 weken = 659 boeken.Het jaar is nog geen 4 week oud en ik weet niet hoe actief je in december was.
Ik denk dus ook dat 646 realistisch is.
Foute telling van mij.

Klopt nog niet, ernstige hersenverweking hier.
Weet je nog wat je deze maand hebt losgelaten?
Profile Image
Leuk om even na te kijken. Ik kom op 20 voor Audje. Dat is met de boeken voor vandaag op de nieuwjaars meeting.
Profile Image
Leuk om even na te kijken. Ik kom op 20 voor Audje. Dat is met de boeken voor vandaag op de nieuwjaars meeting.

Ik kom inderdaad ook op 20 losgelaten boeken, bedankt voor het kijken :-) Dus dan was het bij de start waarschijnlijk 646 .
Profile Image

Ik kom inderdaad ook op 20 losgelaten boeken, bedankt voor het kijken :-) Dus dan was het bij de start waarschijnlijk 646 .

De teller staat nu opeens op 697 boeken , ik heb er dit jaar 21 losgelaten ......dus dan klopt het nog niet toch ?! Dan ben ik dit jaar gestart met 658 boeken , hebben we ons nou zo mistelt , ik begin ook last van hersenverweking te krijgen denk ik .....
Profile Image

De teller staat nu opeens op 697 boeken , ik heb er dit jaar 21 losgelaten ......dus dan klopt het nog niet toch ?! Dan ben ik dit jaar gestart met 658 boeken , hebben we ons nou zo mistelt , ik begin ook last van hersenverweking te krijgen denk ik .....

Jij hebt waarschijnlijk een rare teller. LOL
Zullen we het gewoon zo laten staan?
Het gaat tenslotte niet om een olymische medaille maar om de lol van het loslaten.
Profile Image

Jij hebt waarschijnlijk een rare teller. LOL
Zullen we het gewoon zo laten staan?
Het gaat tenslotte niet om een olymische medaille maar om de lol van het loslaten.

Ik denk dat ik een rare teller heb , nu staat hij op 683 .....zo kom ik er ook wel ha, ha...Toch vreemd !
Profile Image
Kan ik nog mee doen aan deze uitdaging?

Vanochtend in het rommel/boeken hok naar boeken gezocht voor de nieuwjaarsmeeting. En volgens mij heb ik nog veel boeken om los te laten. Waarom niet via deze uitdaging 365/354 dagen.

Profile Image

Vanochtend in het rommel/boeken hok naar boeken gezocht voor de nieuwjaarsmeeting. En volgens mij heb ik nog veel boeken om los te laten. Waarom niet via deze uitdaging 365/354 dagen.

Jij mag altijd meedoen!
Tel je even met me mee hoeveel boeken je nu hebt staan?
Wild en gecontroleerd bij elkaar.
Profile Image

3425 klopt dat?
Profile Image

3425 klopt dat?

Klopt
Profile Image
ik zit nu al op 65 gaat goed als ik strakt wat tijd vind nog wat loslaten.
in mijn hek bib heb er altijd 40 staan waarvan er 25 in de kast en de rest om aan te vullen.
Profile Image
Totaal nu 28/365
Profile Image
Ook ik heb al dusdanig veel losgelaten, dat die 365 geen probleem kan zijn.
Vanmiddag twee vangstmeldingen voordat ik de boeken digitaal heb losgelaten, dat is superleuk, maar moet natuurlijk niet te vaak gebeuren :))
Profile Image
Ook ik heb al dusdanig veel losgelaten, dat die 365 geen probleem kan zijn.
Vanmiddag twee vangstmeldingen voordat ik de boeken digitaal heb losgelaten, dat is superleuk, maar moet natuurlijk niet te vaak gebeuren :))

Dan kun je ze toch nog wel alsnog loslaten?
Heb ik ook wel eens onbewust gedaan.
Boek vrijlaten kiezen, nummer intikken, hele verhaal en dan las ik als ik klaar was pas dat het boek al gemeld was.
Het telt op je plank wel mee dan.
Jammer dat de status van het boek misschien niet meer klopt.
Maar er klopt bij mij wel meer niet. LOL
Profile Image
28/365 + 5= 33/365
Profile Image
Inmiddels 20 losgelaten en 1 melding :)
http://www.bookcrossing.com/---/12430844
Profile Image

Boven

Om draadje bovenaan te houden.

Nog eens een update gedaan, zit al aan 149/365
Komt dus wel in orde ;)
Profile Image

RE: Boven

Daar kan ik niet tegenop :).

Maar inmiddels heb ik er ook 31 vrijgelaten en zolang ik nog voor loop op het aantal dagen van dit jaar ben ik heel tevreden.
Profile Image
Was het niet 365 boeken in 365 dagen?
WAT DOEN JULLIE DE REST VAN HET JAAR :-)
Profile Image
Was het niet 365 boeken in 365 dagen?
WAT DOEN JULLIE DE REST VAN HET JAAR :-)

Jawel.
Maar soms heeft een obcz wat boeken nodig.
Of je hebt een leuk reisje.
Met mijn schoonzus half Groningen doorrijden als ik daar ben.
Voor de rest ben ik normaal hoor.
Profile Image
maar ik doe mee hoor, heb er nu 20 losgelaten zag ik, dus redelijk op schema ;o))
Profile Image
33/365 + 8 = 41/365
Profile Image
Tussenstand : 25 /365
Profile Image
mijn tussenstand: 29/365
Ben dus redelijk op schema
Profile Image
Even het leesrek aangevuld.

41/365 + 5 = 46/365
Profile Image

Up

Gewoon om draadje op deze pagina te houden.

Zit ondertussen op 180/365, dus bijna in de helft :) Na het weekend ga ik er los over, want ik neem er vandaag en morgen weer een berg mee naar het werk.
Profile Image

RE: Up

Gewoon om draadje op deze pagina te houden.

Zit ondertussen op 180/365, dus bijna in de helft :) Na het weekend ga ik er los over, want ik neem er vandaag en morgen weer een berg mee naar het werk.

Wow!
Profile Image
Ik zit op 51 met nog 4 boeken die meegaan naar Utrecht op 13 feb.
Profile Image
Vandaag gaan boek 38 en 39 een reisje maken!
Profile Image
Nou ik zit nog maar op 13, voornamelijk controlled releases.
Ik fiets zo even langs de obcz en dan maar even via wat bushokjes :-)
Profile Image
Ik ben zelf wel aardig op schema.
Precies weet ik het niet maar ik heb vandaag weer een beetje orde geschapen in de zooi hier.
Dit is voor de 52/52, dit boek moet boekentrol lezen, die zijn voor dutchfirebird, die moeten naar de obcz Dammesaan, die zijn voor de berenloop, deze gaat naar de koffiemolen.
En zo zit ik in plaats van naast een giga-bende nu naast 7 tassen met verschillende bestemmingen.
Het is nog steeds een zooi hoor. Maar voor mij een geordend geheel.
Het oranje tasje naast me is beplakt, moet nog geregistreerd en mag dinsdag naar de obcz.
De kist daaronder bevat 24 boeken, geregistreerd en wel die met de 52/52 mee kunnen doen. Een tas met kookboeken staat te wachten op een vriend.

En last, but not least, er staat een heel mooie kast naast me met boeken die ik nog wil lezen. Twee planken van zo'n 1,5 meter, dubbele bezetting want diep.
Nog 6 meter leesvoer dus, meer nog eigenlijk want er staat ook nog een shopper ongeregistreerd met veel mooie boeken.

Die MTBR geeft mij gelukkig geen stress.
Heerlijk om te kunnen kiezen.
Er zitten geen ringboeken bij, bijna alles heb ik zelf geregistreerd, dus als het er nog twee jaar staat...
Profile Image
Bij de repetitie van De Oversteek (voor voorstelling van Dante's Dood van de Toneel Amsterdam) achtergelaten in de Stadsschouwburg.

46/365 + 1 = 47/365
Profile Image
Bij de repetitie van De Oversteek (voor voorstelling van Dante's Dood van de Toneel Amsterdam) achtergelaten in de Stadsschouwburg.

46/365 + 1 = 47/365
Profile Image
Dit wat betreft geregistreerde boeken.
Ik weet zeker dat ik op precies 3000 zat op nieuwjaarsdag.
Laatste 4 weken19 geregistreerd en ik sta nu op 3029 volgens de teller.
Op dag 28 ben je dus 4 weken verder.
De 29 erbij klopt wel. De 19 niet.
Profile Image
Dit wat betreft geregistreerde boeken.
Ik weet zeker dat ik op precies 3000 zat op nieuwjaarsdag.
Laatste 4 weken19 geregistreerd en ik sta nu op 3029 volgens de teller.
Op dag 28 ben je dus 4 weken verder.
De 29 erbij klopt wel. De 19 niet.

De mijne ook niet. Ik zit op 66 losgelaten boeken. Maar volgens mijn teller zijn het er 63...
Profile Image

...

Ik heb al vaak gemerkt dat die tellers achter lopen.
Profile Image
heb gisteren de obcz van het wijkgebouw even aangevuld!
Profile Image
maar het duurt soms tijden voor die ene per dag er door komt.
Profile Image
47/365 + 9 = 56/365
Profile Image
Losgelaten boeken 28/365
Profile Image
op de laatste dag van januari is? Ik heb even gekeken en kom op 2751, het waren er 2710, dus ik heb in januari 41 boeken losgelaten. Als ik zo door ga haal ik de 365 wel :-)
Profile Image
56/365 + 1 = 57/365
Profile Image
Heden, 1 februari, is mijn tussenstand 25 boeken, met 2 meldingen.
Profile Image
39/365
Profile Image
1 februari: op schema 31/365 met 3 meldingen.
Profile Image
228 al en dan was ik gisteren nog lui, had geen goesting om nog boeken naar het rek te slepen :)
Profile Image
26 / 365
Profile Image
Mijn teller staat nu op 61. Hij telt dus terug ipv vooruit...
Profile Image
Mijn teller staat nu op 61. Hij telt dus terug ipv vooruit...

Oeps...... dat is ampetant zoals de Belgen dat zo mooi zeggen :(
ik heb niks bijgehouden, tel gewoon totaal begin januari af van totaal begin februari.
maar misschien in de maand februari toch ook eens op een kladblaadje de teller bijhouden :)
Profile Image
per 1-2-2014 wild en gecontroleerd totaal 94/365
Profile Image

mijn standen

Ik ga elke maand dit berichtje bijwerken

per 1-2-2014 wild en gecontroleerd totaal 94/365

Per 1-3-2014 wild en gecontroleerd samen 9; totaal 103/365
Profile Image
66 in het echt
63 volgens BookCrossing.
Profile Image
Het zijn toch mooie scores voor de eerste maand.
Profile Image
Mijn score: 26 stuks!
Mooie stand, veel controlled releases gedaan en een bezoekje aan de OBCZ gebracht. :)
Ik heb geen idee of het klopt, ik zal in februari eens gaan turven op papier.
Profile Image
En ik denk ook dat alle deelnemers het gaan halen!
Profile Image
2889, dus 61/365 (loop dus een maand voor)
Profile Image
Volgens de teller van BC heb ik er nu 58 vrijgelaten. Volgens mijn eigen administratie 63.

Maar ik loop hoe dan ook op schema :).
Profile Image

gaat goed

zit nu op meer dan 200
Profile Image
zit nu op meer dan 200

Jij gaat rap! Er zijn er meer zo voortvarend.
Profile Image

Lekker op weg

Ongeveer 25 in januari, deze maand ook al 3. Ik vind het mooi gaan.
Profile Image
Ongeveer 25 in januari, deze maand ook al 3. Ik vind het mooi gaan.

Gaat ook mooi.

1 2 3 4 Next 

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.