corner corner Ring bookcrossersnamenboek deel 2

Forum | << Dutch - Nederlands | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Ring bookcrossersnamenboek deel 2

Naar aanleiding van het draadje van Emmeken van een 'poosje' terug en na pm overleg met Jehanne komt er nu een deel 2 voor het bookcrossersnamenboek.

Dit is een meeschrijfring waarin je uitlegt hoe je aan je screenname bent gekomen. Als je het boek in je bezit heb en je gaat toevallig naar een meeting, neem het dan lekker mee en laat er zoveel mogelijk mensen in schrijven die dat willen.

http://www.bookcrossing.com/---/6688531

Uit het voornoemde draadje heb ik alvast 2 mogelijke deelnemers opgehaald:
Xamantha
Emmeken
Chris147
Bookguide
Moriquen

edit 27 november: deelnemers en link toegevoegd.

Wie wil?

Complete Thread

Profile Image
Naar aanleiding van het draadje van Emmeken van een 'poosje' terug en na pm overleg met Jehanne komt er nu een deel 2 voor het bookcrossersnamenboek.

Dit is een meeschrijfring waarin je uitlegt hoe je aan je screenname bent gekomen. Als je het boek in je bezit heb en je gaat toevallig naar een meeting, neem het dan lekker mee en laat er zoveel mogelijk mensen in schrijven die dat willen.

Uit het voornoemde draadje heb ik alvast 2 mogelijke deelnemers opgehaald:
Xamantha
Emmeken
Chris147
Bookguide
Moriquen

edit 27 november: deelnemers en link toegevoegd.

Wie wil?
Profile Image
heb je deze maand tijd voor een ringboek (Slapeloze nachten - Madeleine Wickham), of heb je het te druk met nano-wriemelen; dan zou ik kunnen vragen of de ringeigenaar de lijst aanpast, en dat je iets lager op de lijst komt? Aan jou de keuze.
Profile Image
Sorry Dettie, vanwege het nanogewriemel is de ring nog niet de deur uit en heb ik dus ook nog geen linkje naar je gemaild. Beide probeer ik eerdaags te doen, ho, wacht even, ik heb Xamantha's adres ook nog niet.
Profile Image

Up

Mijn nanowrino is klaar dus nu ga ik eerst wat achterstallig BX werk regelen. BX boeken versturen, ringdeelnemers lijstje maken, Dettie mailen etc.

Wil er nog iemand op de lijst? Ik denk dat ik het boekje zondag meeneem naar de meeting in Manu.
Profile Image

Re: Up

ik stond al in deel 1, dus waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat ik hier aan meeschrijf - of wel?
Profile Image

Re: Up

Meeschrijven niet, lijkt me, is meer bedoeld voor 'recentere' bookcrossers, maar als je het tzt een keer wil doorbladeren?
Profile Image
Ik ga d'r deze week mee aan de slag en dan kan het z.s.m. door naar de volgende deelnemer.
Profile Image
Chris147, wil je dit svp in een journal entry bij het namenboek zetten.
Profile Image
Tuurlijk
Profile Image
Via SylS die voor mij gekoerierd heeft vanaf de one and only Castricum convention (hartelijk dank daarvoor) is ook het namenboek weer in mijn bezit.
Zijn er nog mensen die interesse hebben? Of mensen die zich opgegeven hadden voor de ring maar het boekje nog niet hebben gezien?
Meld het hier alsjeblieft even.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.