corner corner Siri Pettersen auf Deutsch

Forum | << German - Deutsch | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Siri Pettersen auf Deutsch

Zuerst habe ich Google Translate benutzt, da ich kein Deutsch sprechen kann. ;-)
Einige von Ihnen waren auf der Bookcrossing Convention in Oslo im April, wo einer der Ehrengäste Siri Pettersen war. Sie sprach über ihre Trilogie Ravensingen, und jetzt ist es bestätigt worden, dass sie auf Deutsch kommen!

Complete Thread

Profile Image
Zuerst habe ich Google Translate benutzt, da ich kein Deutsch sprechen kann. ;-)
Einige von Ihnen waren auf der Bookcrossing Convention in Oslo im April, wo einer der Ehrengäste Siri Pettersen war. Sie sprach über ihre Trilogie Ravensingen, und jetzt ist es bestätigt worden, dass sie auf Deutsch kommen!
Profile Image
Und ich bin überrascht, wie gut die Übersetzung ist.

Thanks for telling us and greetings to Oslo. There is still some "Stabbur Makarell" on my kitchen shelf ...
Profile Image
Und ich bin überrascht, wie gut die Übersetzung ist.

Maybe because it's done from Norwegian to german, which is probably more similar syntax wise than English? ;-)

Thanks for telling us and greetings to Oslo. There is still some "Stabbur Makarell" on my kitchen shelf ...

Ugh... ;-) I've never liked it myself - and I'm a vegan too... ;-)
Profile Image
Someone just told me at the UK UnCon and I am definately interested in reading her.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.