corner corner 12 geregistreerd maar 10 in het systeem

Forum | << Newbies | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

12 geregistreerd maar 10 in het systeem

Vandaag heb ik 12 boeken geupload en verpreid. Maar ik zie op mijn boekenplank maar 10 boeken. Waar kan ik die andere 2 vinden?
Of waar kan ik vinden of mensen mijn boeken hebben gevangen? Want dat kan ik niet helemaal vinden.

Complete Thread

Profile Image
Vandaag heb ik 12 boeken geupload en verpreid. Maar ik zie op mijn boekenplank maar 10 boeken. Waar kan ik die andere 2 vinden?
Of waar kan ik vinden of mensen mijn boeken hebben gevangen? Want dat kan ik niet helemaal vinden.
Profile Image
Hi Anigske, Welkom bij BookCrossing. Ik heb je vraag vertaald
Translation:
Today I have uploaded and released12 books. But I see on my bookshelf just 10 books. Where can I find the other two ?
Or where can I find if people have caught my books? Because I can not find it at all

Als je geen engels spreekt is er ook een Nederlands Forum:
http://www.bookcrossing.com/---/15
Profile Image
Ik weet niet waarom je maar 10 boeken op je plank hebt, misschien is her registreren niet helemaal goed gegaan.
Maar je andere vraag kan ik wel beantwoorden. Als je boek is gevangen, en de vinder gaat op de bookcrossing site om dat te zeggen, dan krijg jij een mailtje van 'Private messenger' van bookcrossing en dan zie je het.
Gefeliciteerd met je goed begin!

I do not know why you can only find 10 books on your shelf, maybe something went wrong with registering.
But I can answer your other question. If your book gets caught and the finder goes onto the book crossing site to say this, you will get an email from 'Private messenger' from book crossing and you will see it.
Congrats with your good start.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.